Algemene rapportjes

DeletedUser3104

Guest
Oh was ook niet de bedoeling om het te verbergen. Niet gezien :)
 

DeletedUser69813

Guest
troepen is ook niet handig om te verbergen als ik de buit kan zien.
beetje rekenen en ik heb een redelijk goed beeld over de grootte van je clear
 

DeletedUser3104

Guest
troepen is ook niet handig om te verbergen als ik de buit kan zien.
beetje rekenen en ik heb een redelijk goed beeld over de grootte van je clear

Oh, dus jij denkt dat mijn hele clear 20.000 gs'jes kan dragen? hahahaha oké

Maar wat een commentaar allemaal op een rapportje zeg, zo zorg je er dus voor dat nooit meer iemand wat post. Goed bezig jongens!
 

DeletedUser75323

Guest
Probeer je hiermee te zeggen dat je clear nog een stuk groter is? Niet zo slim om dan niet heel je clear mee te sturen als je je buurmannen wilt leeg zetten :D onnodige verliezen
 

DeletedUser3104

Guest
Een paar paardjes verliezen, of uren moeten stoppen met farmen om te wachten tot alles thuis is. Ik wist het wel ;)
Er zijn er hier blijkbaar een paar die heel goed kunnen rekenen, dus die kunnen precies uitrekenen hoeveel verliezen ik heb geleden! Ik kan in ieder geval zeggen dat het het dubbel en dwars waard was.
 

DeletedUser75323

Guest
Dit is ook wel zuur altijd :(

kddjf5n7j3g.png
 

DeletedUser3104

Guest
Dude dan nog, met 1.2K punten zou je al 3x zoveel lc moeten hebben.

Heeft er iemand iets gezegd over hoeveel lc ik heb dan? Volgens mij heb ik dat nergens gelezen. Dus wie zegt er dat ik niet al drie keer zoveel lc heb? Ik vind het altijd wel mooi zulke praatjes, maar als je niet de ballen hebt om zelf je rapportjes te plaatsen met je volledige troepen heb je hier niks te zoeken met zulke opmerkingen.
 

DeletedUser72884

Guest
Mannen hou het een beetje rustig hé ;) Ik zou zeggen diegene die hun troepen willen tonen doen het en diegene die het niet willen doen het niet. De rest boeit echt niet of je het nu wel of niet kunt uitrekenen of dat het nu wel of niet je volledige clear is. De bedoeling van dit topic is toch om leuke rapportjes te delen wat betreft de buit of de onlogische acties van noobjes neeeh?!
 

DeletedUser31224

Guest
Mannen hou het een beetje rustig hé ;) Ik zou zeggen diegene die hun troepen willen tonen doen het en diegene die het niet willen doen het niet. De rest boeit echt niet of je het nu wel of niet kunt uitrekenen of dat het nu wel of niet je volledige clear is. De bedoeling van dit topic is toch om leuke rapportjes te delen wat betreft de buit of de onlogische acties van noobjes neeeh?!

De tekst in je avatar is fout. Het moet "you too?" zijn.
 

DeletedUser

Guest
Heeft er iemand iets gezegd over hoeveel lc ik heb dan? Volgens mij heb ik dat nergens gelezen. Dus wie zegt er dat ik niet al drie keer zoveel lc heb? Ik vind het altijd wel mooi zulke praatjes, maar als je niet de ballen hebt om zelf je rapportjes te plaatsen met je volledige troepen heb je hier niks te zoeken met zulke opmerkingen.

Nope zei je niet, je liet alleen uitschijnen dat er niet veel andere weg waren. En het is niet omdat je je troepen post, dat je meteen kritiek mag geven. Waar zit de logica?
 

DeletedUser3104

Guest
Nope zei je niet, je liet alleen uitschijnen dat er niet veel andere weg waren. En het is niet omdat je je troepen post, dat je meteen kritiek mag geven. Waar zit de logica?

Ach misschien heb je ook wel gelijk. Laat ik het dan maar duidelijk zeggen, dat is bij lange na niet de volledige clear, voor zulke dorpjes gebruik ik liever niet teveel troepen zoals ik al zei. Het kost namelijk meer om te wachten tot er meer terug zijn en dan pas te lopen dan dat ik er een paar verlies.
 
Bovenaan