Algemeen Resource Topic.

DeletedUser63918

Guest
Update:
Er komt een Tribalwars Grafisch Forum (.nl) deviantArt pagina, waarvoor ik de inlog gegeven deel met designers die hier al langere tijd rondhangen. Het doel van die pagina is, dat iedereen er resources aan toe kan voegen, waardoor er altijd een up-to-date pagina is (in bezit van het GF i.p.v. een persoon).
Ben er nog niet uit of het een groep wordt of een losse pagina, ligt eraan wat het beste werkt.

Ook ben ik begonnen om mijn 'favourites' eens flink te updaten. Hier zijn ook een hoop resources te vinden binnenkort, let wel op, dat deze in tegenstelling tot de TW dA pagina alleen geupdate wordt door mij. Het kan dus voorkomen dat deze een aantal weken/maanden geen nieuwe resources bevat. Link -> teunvdeinden/favourites

Momenteel zijn er nog steeds grotere galerijen van (ex-)designers van het Tribalwars forum te vinden. Dit zijn o.a. de volgende:
 

DeletedUser32240

Guest
Ik denk dat je ook een gesloten groep kan maken en dat je daarvoor leden kan uitnodigen om te joinen.
Zo gaat het namelijk met RotN op GFXR.
En daar zie je geregeld eens wat tags of resources staan.
 

DeletedUser63918

Guest
Update 1.1
Bij deze de dA pagina voor de TW designers:
twgraphicforum

Er is een verdeling in rollen:
Members -> Mogen niets editen, maar kunnen wel alles aan. -> inactieve designers/normale forumleden.
Contributers -> Mogen fav's en dingen in de galerij toevoegen. -> Actieve designers hier op het forum.

Ik verwacht wel dat alles netjes geordend blijft, zodat het overzichtelijk blijft voor zowel mensen binnen als buiten de groep.
 

DeletedUser68578

Guest
utnqnswt2mny0.png

Had nog eens zin om iets te rederen :D
 
Reactiescore
1.753
Op welke websites kan ik goede stocks vinden om plaatjes mee te maken? No worries ik vorm geen concurrentie, ik wil vooral zelf eens wat klooien :)
 
Reactiescore
2.372
alphacoders.com vind ik de meeste van mijn stocks :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ik ken sites met leuke prentjes maar ik weet niet wat voor stock je precies zoekt?
 
Reactiescore
1.753
Ik ken sites met leuke prentjes maar ik weet niet wat voor stock je precies zoekt?
De typische tribalwars prentjes stocks zoek ik een beetje :)
Op bijvoorbeeld pexels vind je mooie stocks maar niet echt dingen die je voor plaatjes kan gebruiken imo
 
Bovenaan