Algemeen rapportjestopic

DeletedUser

Guest
Ook iedereen heeft pp, waarmee ze eventueel de bouwtijden van gebouwen kunnen halveren.. Is alleen voor iedere persoon apart de vraag of je je tot dat niveau wilt verlagen..

Maar daar ligt de grens dan ook.
Iedereen heeft pp waardoor daarin alle kansen gelijk zijn. Echter vanaf het moment dat er pp gebruikt gaan worden om bouwtijden te halveren komt het punt dat dit niet voor eenieder beschikbaar is. De ene persoon beschikt over een voor hem onuitputbare bron van geld om PP mee te halen, terwijl anderen het spelletje spelen en alleen PP aanschaffen voor het gemak en er verder niet meer voordeel uithalen dan ieder ander.
 

DeletedUser62248

Guest
Maar daar ligt de grens dan ook.
Iedereen heeft pp waardoor daarin alle kansen gelijk zijn. Echter vanaf het moment dat er pp gebruikt gaan worden om bouwtijden te halveren komt het punt dat dit niet voor eenieder beschikbaar is. De ene persoon beschikt over een voor hem onuitputbare bron van geld om PP mee te halen, terwijl anderen het spelletje spelen en alleen PP aanschaffen voor het gemak en er verder niet meer voordeel uithalen dan ieder ander.

Dat is dan wel weer waar.
 

DeletedUser45033

Guest
tja, de ene heeft veel pp's en de andere heeft "heel leuke" scripts hé om er voordeel uit te halen.

neen warre, ik schreef niet illegale scripts ;)
 

DeletedUser68583

Guest
tja, de ene heeft veel pp's en de andere heeft "heel leuke" scripts hé om er voordeel uit te halen.

neen warre, ik schreef niet illegale scripts ;)

Alle scripts die wij zouden hebben, kunnen jullie ook hebben.
Dat bv bij jullie de datebase van ShareAttack naar de klote is/was, is jullie schuld.
 

Deleted User - 24028

Guest
Sorry man ik kan er ook niet aan doen dat jullie gewoon niet de nodige hersencapaciteit hebben om de taal der scripts te verstaan :)
 

DeletedUser60153

Guest
Tja.. Meeste mensen zijn gewoon te lui om goede scripts op te zoeken ^^
Sorry, op w21 hebben de 2 topstammen beide een stamscripter, dan kan jij nog zo goed zoeken als je wilt maar zulke scripts ga je niet vinden op t forum. Arrogant en da stewie(dracona) in resist en warre in fruit (als je het tools en projectenforum volgt dan zul je de namen wel kennen)

EDIT: Ik zie dat warre uit Fruit is gestapt? Dafuq?!

Als wij dan 100den dorpen bij leleke verliezen, boeie. Als jullie warre verliezen is dat een veel grotere aderlating)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Sorry, op w21 hebben de 2 topstammen beide een stamscripter, dan kan jij nog zo goed zoeken als je wilt maar zulke scripts ga je niet vinden op t forum. Arrogant en da stewie(dracona) in resist en warre in fruit (als je het tools en projectenforum volgt dan zul je de namen wel kennen)

EDIT: Ik zie dat warre uit Fruit is gestapt? Dafuq?!

Als wij dan 100den dorpen bij leleke verliezen, boeie. Als jullie warre verliezen is dat een veel grotere aderlating)

Jou stammetje is anders goed bezig met me terug richting Fruit te duwen ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij snapt het nog niet hé Jorn? Bespelers van muay sturen jou gewoon wat clears omdat dat bij jou hetzelfde effect heeft als scouts sturen. Je toont toch altijd wat er in een dorp zit.
 

DeletedUser

Guest
ik toon altijd wat ik in een dorp heb staan LOL, ik heb nou laten we zeggen 2 dorpen laten zien best klein accountje heb ik dan :eek: Van mij mogen jullie die stacks zien hoor clears zijn er toch al op gelopen dus als maar leuker om ze dan zo te showen dan er voor :) Scouts en clears werken gelukkig niet hetzelfde frozen, maarja jij snapt blijkbaar niet dat een account uit meer dan 2 dorpen bestaan...
 

DeletedUser

Guest
147257_b.jpg
 
Bovenaan