Algemeen rapportjestopic

Deleted User - 24028

Guest
Als het er zo slecht voorstaat moet je mij eens uitleggen waarom jullie het toch nodig hebben om heel de nacht en heel de dag door aanvallen te sturen ;) Alexandrekos stond er slecht bij, Aegon stond er slecht bij, ghost niet.
 

DeletedUser60153

Guest
Als het er zo slecht voorstaat moet je mij eens uitleggen waarom jullie het toch nodig hebben om heel de nacht en heel de dag door aanvallen te sturen ;) Alexandrekos stond er slecht bij, Aegon stond er slecht bij, ghost niet.

Ik proef frustratie en onmacht. Maar waarom zouden we niet non stop aanvallen? We hebben de mogelijkheden, de drive. En geloof me, dit is nog maar 't begin. Relax was toch zo'n bange schijterd aan 't front? Het grappige is dat ik vorige week de hele week non stop AF discussie's met Jack heb gehad en hij relatief veel online was (dit zelf ook aangaf) en nu opeens geen tijd heeft. Lekkere leider ben je, weglopen voor je verantwoordelijkheden.

Klopt, Ghost staat er niet zo slecht bij als Aegon of een Alexandrakos maar hij staat er slechter voor dan bijv Muay-ray. Dat zeg ik door scout berichten en hoe de stand van zaken op dit moment op Muay is.
 

Deleted User - 24028

Guest
Als je dat niet wilt proeven moet je het niet in je mond steken he schat ;)
Ik zeg niet dat jullie niet non-stop mogen aanvallen.. ik zeg dat jullie dat nodig hebben om een paar dorpjes winst te kunnen maken. Waarmee ik gewoon aanduid dat ghost er niet zo slecht bij ligt als jij aangeeft, maar er gewoon "verassend" veel snachts verstuurd werd. En ja de verassend staat tussen aanhalingstekens omdat er anders toch zometeen een reactie komt dat je het altijd moet verwachten.

Klopt Jack is zo een eikel met een groot bakkes en veel praat op het AF maar vanaf de moment dat hij ingame onder aanval ligt loopt die weg en geeft zen vv af. Beetje zoals mij dus eigenlijk... Ohw wacht, deze kenmerken kloppen nog eerder voor jou dan voor Jack en mij :rolleyes:

Jah Muay staat er zo goed bij dat zelfs Jorn (die aanvallend niet super is - no offence Jorn) vrij gemakkelijk dorpen kan/kon pakken...
 

DeletedUser

Guest
Ik proef frustratie en onmacht. Maar waarom zouden we niet non stop aanvallen? We hebben de mogelijkheden, de drive. En geloof me, dit is nog maar 't begin. Relax was toch zo'n bange schijterd aan 't front? Het grappige is dat ik vorige week de hele week non stop AF discussie's met Jack heb gehad en hij relatief veel online was (dit zelf ook aangaf) en nu opeens geen tijd heeft. Lekkere leider ben je, weglopen voor je verantwoordelijkheden.

Klopt, Ghost staat er niet zo slecht bij als Aegon of een Alexandrakos maar hij staat er slechter voor dan bijv Muay-ray. Dat zeg ik door scout berichten en hoe de stand van zaken op dit moment op Muay is.

Ehm ik ben er gewoon hoor.. En heb buiten tw draaien ook een RL. Dus op de momenten dat ik er niet ben gaat de vv naar een stammie die tijd heeft. Ghost staat er slecht voor? Ben het daar totaal niet mee eens, dat het er nu een klein rommeltje is door jullie aanvallen kan ik niet ontkennen. Echter is het nog steeds een georganiseerd account. En worden de huidige edels gewoon geblockt zoals jullie kunnen zien.
 

DeletedUser63278

Guest
Buiten dat Leleke nu wat dorpen aan het verliezen is verliest hij vooral massa's PA :D

Ik heb het vorige maand meegemaakt op Monsigneur, anderen op ettie. Nu doet leleke het ook, gaan we zo massa's deffen Resist :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68583

Guest
De Draak in Fruit is wakker!

Hij spuwd treinen als een Draak :D



En; Resist, ik veeg mn reet met jullie af!
Lotus_keukerol.jpg
 

DeletedUser

Guest
Hij spreekt eindelijk eens de waarheid. Tactisch trouwens om over vorige discussie te zwijgen ;)

Hij zal er niet tegen kunnen dat ik hier mijn gezicht laat zien. En daarmee zijn stelling dat ik vlucht als ik incs krijg teniet doe.
 
Reactiescore
2.062
rapporttje
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er nog gewoon hoor. Ondertussen is die 11k wel wat hoger geworden. Zelfs zo hoog dat ze nood moeten zien om in de nacht aanvallen te sturen. Enfin. Jullie hebben nu 9 dorpjes, wees er trots op. Jullie weten wat ik vind van nachtaanvallen sturen, dus ga er verder ook geen woorden aan vuil maken. 1e slag is voor jullie, maar de oorlog is nog niet voorbij ;)

Buiten dat Leleke nu wat dorpen aan het verliezen is verliest hij vooral massa's PA :D

Ik heb het vorige maand meegemaakt op Monsigneur, anderen op ettie. Nu doet leleke het ook, gaan we zo massa's deffen Resist :confused:

PA is vetstoer joh. Als ik geld had, had ik al lang alle dorpen van Fruit gekocht. Andere manieren om te winnen zijn nl. niet aan ons besteed.
 
Bovenaan