Algemeen rapportjestopic

DeletedUser

Guest
Hij kan er gewoon niet tegen dat een n00b zoals ik voor sta tegen muay ray :D
 

DeletedUser60153

Guest
Een vijand kan op voorhand niet zien of het fakes zijn, mits de aanvaller zijn aanvallen goed stuurt. Anders vallen fakes er zo tussenuit te vissen zoals ik op ghost heb kunnen doen. Feit dat je hier zo kort en bot op reageert geeft toch weer dat het je wat doet dat onze jorn je oud accie het leven momenteel zuur maakt.

De fakes waren er simpel uit te vissen. Maar goed, ik ben blij dat ze gewerkt hebben. En ja ik weet dat ze simpel eruit te vissen waren want ik was de aanvaller... (voordat jullie nu allemaal gaan schreeuwen van hey je bent weer begonnen met spelen, nee, maar heel soms is 't wel weer ff leuk om een uurtje of 2 aanvallen eruit te gooien.)
 
Reactiescore
323
De fakes waren er simpel uit te vissen. Maar goed, ik ben blij dat ze gewerkt hebben. En ja ik weet dat ze simpel eruit te vissen waren want ik was de aanvaller... (voordat jullie nu allemaal gaan schreeuwen van hey je bent weer begonnen met spelen, nee, maar heel soms is 't wel weer ff leuk om een uurtje of 2 aanvallen eruit te gooien.)

Je speelt dus gewoon. Ik speel ook en ben ook niet dagelijks actief, maar heb wel mijn bijdrage aan ons account.
 

DeletedUser60153

Guest
Ik speel bijna nooit. Heb denk ik 2 maanden niet gelogd (buiten ff forum lezen). Nu komen de tentamens er weer aan en komt m'n studentenleven weer op een lager pitje dus heb ik wat meer ruimte. Maar niet zo dat ik nu weer ga spelen, over 2 weken log ik wss weer een paar weken niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht eerst dat het flippie was die aanvallen stuurde omdat die rond de gestuurde tijd hier nog gereageerd was :p Ach als ze er zo makkelijk uit te vissen waren om 3 uur verstuurde aanvallen nog clears te sturen heb ik mijn kop ook niet bepaald bij TW :p Ik kan ook zeggen ik heb even mn def laten zien nu maar hopen dat het afschrikt :D
 
Reactiescore
323
Ik speel bijna nooit. Heb denk ik 2 maanden niet gelogd (buiten ff forum lezen). Nu komen de tentamens er weer aan en komt m'n studentenleven weer op een lager pitje dus heb ik wat meer ruimte. Maar niet zo dat ik nu weer ga spelen, over 2 weken log ik wss weer een paar weken niet.

Ik vertoon de laatste tijd ook wat meer leerontwijkend gedrag. CE's komen er weer aan he :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vertoon de laatste tijd ook wat meer leerontwijkend gedrag. CE's komen er weer aan he :D

SE's**

ik speel gewoon weinig omdat ik dit spel niet meer zoek, dat is bij mij gwn de reden, en ik heb het ook te druk (met de hele dag films kijken ":p)
 

DeletedUser

Guest
Wat voor films?:p Wordt is tijd dat we gewoon deze wereld afsluiten volgens mij stopt dan 60% van de spelers:p
 

DeletedUser

Guest
van alles, gewoon wat films uit de boxen halen hier of naar m'n oom rijden :p

actie en lach films kijk ik meestal, the hangover bijvoorbeeld eergisteren gekeken, en daarna maar is een keer Avatar gekeken, was lang geleden. komende week ff alle films van the godfather gaan kijken denk ik, en dan misschien een serie van iets ofzo
 

DeletedUser

Guest
ik wilde the hangover III gaan kijken met mn pa en mn broertje maar de rescensies waren zo slecht dat ik amar niet gekeken heb:p
 

DeletedUser

Guest
uhh ff denken, is dat bij die chinees in de ijskast ofzo?

onee wacht, dat is 2, met dat aapje :p

3 is die nieuwe of niet?
 

DeletedUser

Guest
Ja is die nieuwe maar veel rescensies zeggen dat er niet echt een hangover in zit en hetzelfde is als II
 

DeletedUser60153

Guest
Jup foutje :p Haal die dingen de hele tijd door elkaar. Hele dag films kijken Daan? :p

Je haalt ook al edels en clears door elkaar hoorde ik. Een massa met alleen maar fakes en nu al 5 dorpen verliezen? Ik ben benieuwd als Resist d'r een massa met alleen maar clears tegenaan gooit :D
 
Reactiescore
323
Je haalt ook al edels en clears door elkaar hoorde ik. Een massa met alleen maar fakes en nu al 5 dorpen verliezen? Ik ben benieuwd als Resist d'r een massa met alleen maar clears tegenaan gooit :D

Nope. Ik nacht niet, ga ik nooit doen, dusja, als je zo van mij wilt winnen.. ga je gang :)
 
Bovenaan