Algemeen rapportjestopic

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

BREIN / Order als ik me niet vergis? :D
Of iig in die buurt toch?

Eerst Legion, daarna BREIN.

Was een periode daartussen waarin ik in OPX heb gezeten en mss ook wel Order (not sure, ik was altijd wel bevriend met ze :D), maar vrij kort. Toen ik in BREIN zat heb ik mn account gedelete. Dat is het enige waar ik nog spijt van heb, op TW- gebied.
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

En dat je mij toegelaten hebt in S.Inc
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Eerst Legion, daarna BREIN.

Was een periode daartussen waarin ik in OPX heb gezeten en mss ook wel Order (not sure, ik was altijd wel bevriend met ze :D), maar vrij kort. Toen ik in BREIN zat heb ik mn account gedelete. Dat is het enige waar ik nog spijt van heb, op TW- gebied.

Je hebt nooit in OPX gezeten?
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Eerst Legion, daarna BREIN.

Was een periode daartussen waarin ik in OPX heb gezeten en mss ook wel Order (not sure, ik was altijd wel bevriend met ze :D), maar vrij kort. Toen ik in BREIN zat heb ik mn account gedelete. Dat is het enige waar ik nog spijt van heb, op TW- gebied.

Zat in de buurt :p
 

DeletedUser54934

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Eerst Legion, daarna BREIN.

Was een periode daartussen waarin ik in OPX heb gezeten en mss ook wel Order (not sure, ik was altijd wel bevriend met ze :D), maar vrij kort. Toen ik in BREIN zat heb ik mn account gedelete. Dat is het enige waar ik nog spijt van heb, op TW- gebied.

Ik zat samen met luna in OPX maar kan me ook niet herinneren dat ik jou in OPX heb gezien, ik ben toen nog samen met Nemesiss vertrokken uit OPX om Order te maken we zaten toen met 4 leden ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Ik zat samen met luna in OPX maar kan me ook niet herinneren dat ik jou in OPX heb gezien, ik ben toen nog samen met Nemesiss vertrokken uit OPX om Order te maken we zaten toen met 4 leden ofzo.

Tsja zoals ik al zei: ik zat er niet lang. Je hoeft het niet te geloven ofzo hoor..tis niet dat ik er trots op ben ofzo, zo goed was OPX nu ook weer niet :D
 

DeletedUser54934

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Tsja zoals ik al zei: ik zat er niet lang. Je hoeft het niet te geloven ofzo hoor..tis niet dat ik er trots op ben ofzo, zo goed was OPX nu ook weer niet :D

Nee, maar dat was gewoon een leuke tijd.
Heette je daar ook Cornelis Rex?
Kende je Nippel Mantsje en Slick dan ook?
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Nee, maar dat was gewoon een leuke tijd.
Heette je daar ook Cornelis Rex?
Kende je Nippel Mantsje en Slick dan ook?

Jep jep en jep.

Slick was mn buurtje toen hij global ban kreeg. Had zo graag tegen hem gestreden, wss wel verloren in die tijd..maar ach :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Maar ach, dat ben je inmiddels al gewend
 

DeletedUser54934

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Jep jep en jep.

Slick was mn buurtje toen hij global ban kreeg. Had zo graag tegen hem gestreden, wss wel verloren in die tijd..maar ach :D

Ja, maar dat was me ook een gast ik praatte veel met hem, die zat met een uitkering omdat hij iets had, 24/7 tw spelen, als zijn kinderen hem riepen kwam hij aan met laptop in zijn hand, hij had altijd een laptop of internet bij zich.

Slick was toch een biker? of heb ik dat nou fout? hehe
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Ja, maar dat was me ook een gast ik praatte veel met hem, die zat met een uitkering omdat hij iets had, 24/7 tw spelen, als zijn kinderen hem riepen kwam hij aan met laptop in zijn hand, hij had altijd een laptop of internet bij zich.

Slick was toch een biker? of heb ik dat nou fout? hehe

Ja maar hij had iets van een handicap geloof ik..weet er het fijne niet (meer) van.
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Hoezo had hij een ban gekregen dan? weet jij of Nippel Mantsje nog speelt?

Hij had een homofiele mod op de chat compleet verrot gescholden en tevens ook nog wat andere mods geloof ik :D

Een van de eerste gevallen waarin chat/AF > IG-ban werd (voor zover ik weet)

En nee, ik hou niet bij of n00bs nog spelen. :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Ja, maar dat was me ook een gast ik praatte veel met hem, die zat met een uitkering omdat hij iets had, 24/7 tw spelen, als zijn kinderen hem riepen kwam hij aan met laptop in zijn hand, hij had altijd een laptop of internet bij zich.

Slick was toch een biker? of heb ik dat nou fout? hehe

Uitkering inderdaad, de rest van je verhaal kan ik niet bevestigen noch ontkrachten

Ja maar hij had iets van een handicap geloof ik..weet er het fijne niet (meer) van.

Hij was geloof ik arbeidsongeschikt geraakt
 

DeletedUser54934

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Uitkering inderdaad, de rest van je verhaal kan ik niet bevestigen noch ontkrachten



Hij was geloof ik arbeidsongeschikt geraakt

Ja dat klopte ja, ja die gast was nog eens een voorbeeld van no-lifen, zonder co's maar de hele dag online. (echt een goeie speler trouwens)

Toen ik stopte heb ik al mijn dorpen aan Nippel gegeven toen heeft hij geloof ik nog een tijdje 1e gestaan.

@Victus hoe heette jij op W4?
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Hij had een homofiele mod op de chat compleet verrot gescholden en tevens ook nog wat andere mods geloof ik :D

Een van de eerste gevallen waarin chat/AF > IG-ban werd (voor zover ik weet)

En nee, ik hou niet bij of n00bs nog spelen. :D

Slick heeft na W4 nog gespeeld op W14 onder de naam "simply the best" uiteraard ook in de stam -=NW=-.
Volgens mij heeft hij daar ook een ban gekregen omdat Duckje er achter kwam dat hij weer speelde maar dat weet ik niet zeker.

Spelers Akte
 
Bovenaan