DeletedUser60153
Guest
Uit jou mond komend wilt dat niet veel zeggen...
Moet je voorstellen dat ik iemands account slecht vind staan, hoe erg moet het er dan wel niet voorstaan bij ghost?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Uit jou mond komend wilt dat niet veel zeggen...
Als het er zo slecht voorstaat moet je mij eens uitleggen waarom jullie het toch nodig hebben om heel de nacht en heel de dag door aanvallen te sturenAlexandrekos stond er slecht bij, Aegon stond er slecht bij, ghost niet.
Jah Muay staat er zo goed bij dat zelfs Jorn (die aanvallend niet super is - no offence Jorn) vrij gemakkelijk dorpen kan/kon pakken...
Ik proef frustratie en onmacht. Maar waarom zouden we niet non stop aanvallen? We hebben de mogelijkheden, de drive. En geloof me, dit is nog maar 't begin. Relax was toch zo'n bange schijterd aan 't front? Het grappige is dat ik vorige week de hele week non stop AF discussie's met Jack heb gehad en hij relatief veel online was (dit zelf ook aangaf) en nu opeens geen tijd heeft. Lekkere leider ben je, weglopen voor je verantwoordelijkheden.
Klopt, Ghost staat er niet zo slecht bij als Aegon of een Alexandrakos maar hij staat er slechter voor dan bijv Muay-ray. Dat zeg ik door scout berichten en hoe de stand van zaken op dit moment op Muay is.
jorn is ook een beest he![]()
Jup foutjeHaal die dingen de hele tijd door elkaar. Hele dag films kijken Daan?
![]()
Ja zo deffen we massa's. Boeie?
Ja ettie ja![]()
Ja zo deffen we massa's. Boeie?
Hij spreekt eindelijk eens de waarheid. Tactisch trouwens om over vorige discussie te zwijgen![]()
Ik ben er nog gewoon hoor. Ondertussen is die 11k wel wat hoger geworden. Zelfs zo hoog dat ze nood moeten zien om in de nacht aanvallen te sturen. Enfin. Jullie hebben nu 9 dorpjes, wees er trots op. Jullie weten wat ik vind van nachtaanvallen sturen, dus ga er verder ook geen woorden aan vuil maken. 1e slag is voor jullie, maar de oorlog is nog niet voorbij![]()
Buiten dat Leleke nu wat dorpen aan het verliezen is verliest hij vooral massa's PA
Ik heb het vorige maand meegemaakt op Monsigneur, anderen op ettie. Nu doet leleke het ook, gaan we zo massa's deffen Resist![]()