Algemeen rapportjestopic

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

En ik geloof ook niet dat we ooit beweerd hebben van niet
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Tja, Plague blijven ook maar mensen

Binnenkomende troepen Aankomst Aankomst in
MidGeT vandaag om 23:09:29:672 uur 0:52:20
MidGeT vandaag om 23:09:43:721 uur 0:52:34
MidGeT vandaag om 23:09:56:295 uur 0:52:47
MidGeT vandaag om 23:10:07:271 uur 0:52:58
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Slick heeft na W4 nog gespeeld op W14 onder de naam "simply the best" uiteraard ook in de stam -=NW=-.
Volgens mij heeft hij daar ook een ban gekregen omdat Duckje er achter kwam dat hij weer speelde maar dat weet ik niet zeker.

Spelers Akte

Jep, ook daar!!!! groeiden we richting elkaar..maar hij stopte er ook voortijdig mee :D Hoewel de afstand hier wel wat groter was.

En hm mooi strak getimed treintje :D Immortal moet ik ff onder de kl*ten trappen zo te zien, ongehoord! :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Jep, ook daar!!!! groeiden we richting elkaar..maar hij stopte er ook voortijdig mee :D Hoewel de afstand hier wel wat groter was.

En hm mooi strak getimed treintje :D Immortal moet ik ff onder de kl*ten trappen zo te zien, ongehoord! :D

Ik was 't nieee! :(
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

wat ik wel leuk vindt de afgelopen paar dagen is dat wij (plague) en S.inc leden eindelijk normale gesprekken kunnen voeren zonder allemaal gezeur en gescheld enz:)

Voorderest: ik zal mumit is een schop onder zn kont geven:mad:
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Krijg overal de schuld van, daarnet kwam een gek wijf naar me toe, om mij aan te spreken op een jongen die bij haar had aangebeld, maar ik kende dat jochie niet en wist er niks van :(

Nee is zielig, hij is net al 3 edels kwijt :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Krijg overal de schuld van, daarnet kwam een gek wijf naar me toe, om mij aan te spreken op een jongen die bij haar had aangebeld, maar ik kende dat jochie niet en wist er niks van :(

Nee is zielig, hij is net al 3 edels kwijt :D

@ eerste stuk: Geweldig haha

@ 3 dooie edels van mumit: dan zal ik hem voor elke dooie edel een schop onder zn kont geven zodat ie staand moet gaan TWen als straf:p
 

DeletedUser54934

Guest
Re: Goede aanvallen/ Goede verdediging

Omdat hij zo lief is:

hypo.png
 
Bovenaan