Algemeen rapportjestopic

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

DeletedUser

Guest
Een wilde gok, nu komt Draakje met een rapport waar ik ben vergeten Off te dodgen.
Wilde gok hoor, gooi hem erin Draakje!
 

DeletedUser40402

Guest
Om eerlijk te zijn geven mijn interns soms meer proberen dan Radium. Interns durven nog wel eens per ongeluk troepen te laten staan, bij Radium is dat probleem er niet.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
vind jij internen grappig :confused:

Ik vind het grappig dat je eerst komt pronken met een rapje van dat account en vervolgens het dorpen verliezen van dat account "internen" noemt.

Je doet wel nog iets schijnbaar, maar het is tegelijk internen.

Lol, logica. :D
 

DeletedUser57683

Guest
Een wilde gok, nu komt Draakje met een rapport waar ik ben vergeten Off te dodgen.
Wilde gok hoor, gooi hem erin Draakje!

Neuh waarom, die paar offdorpen en defdorpen kunnen gebeuren hoor.
Iedere beginnende speler vergeet wel eens te dodgen terwijl die op skype bezig is ;)

vind jij internen grappig :confused:

Als het internen onder dwang door de vijand gebeurd is het idd erg grappig :p
 

DeletedUser73163

Guest
Ik vind het grappig dat je eerst komt pronken met een rapje van dat account en vervolgens het dorpen verliezen van dat account "internen" noemt.

Je doet wel nog iets schijnbaar, maar het is tegelijk internen.

Lol, logica. :D

weet je wat ik grappig vind. dat ik na ongeveer een week niet inloggen nog een levend account tegenkom waar een paar losse edeltreintjes op lopen die ik vervolgens allemaal block. dezelfde avond denk ik eens mezelf plezier te doen door al mijn edeltjes en clears op natural te sturen. en het feit dat ik met deze paar aanvallen dan ook nog dorpen buitmaak moet natural zich al helemaal aanrekenen. zelf de meeste noobs uit N-S verloren nog geen dorpen met 300 aanvallen...

ook kan deze speler blijkbaar niet dodgen. of hij vind het leuk om erg veel deff te verliezen aan stacks van rond de 4-5 deff. daarom zeg ik dankjewel voor de zoveelste keer aanvaller van de dag. om nog maar te zwijgen over de gs die ik een maandje geleden heb kunnen farmen wat mij toevallig ook 2x keer de rover opleverde.

en nee, ik zeg dit alles niet om te doen alsof ik goed (bezig) ben want ik zie zelf natuurlijk ook wel in dat dat niet helemaal het geval is :p. maar ik zeg het meer om aan te kaarten dat ik toch een iets hoger niveau van natural had verwacht/gehoopt. ook vind ik het jammer dat natural er waarschijnlijk met de overwinning vandoor gaat aangezien hij het in geen enkele mate heeft verdient op deze wereld. dit in tegenstelling tot de rest van D...
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
weet je wat ik grappig vind. dat ik na ongeveer een week niet inloggen nog een levend account tegenkom waar een paar losse edeltreintjes op lopen die ik vervolgens allemaal block. dezelfde avond denk ik eens mezelf plezier te doen door al mijn edeltjes en clears op natural te sturen. en het feit dat ik met deze paar aanvallen dan ook nog dorpen buitmaak moet natural zich al helemaal aanrekenen. zelf de meeste noobs uit N-S verloren nog geen dorpen met 300 aanvallen...

ook kan deze speler blijkbaar niet dodgen. of hij vind het leuk om erg veel deff te verliezen aan stacks van rond de 4-5 deff. daarom zeg ik dankjewel voor de zoveelste keer aanvaller van de dag. om nog maar te zwijgen over de gs die ik een maandje geleden heb kunnen farmen wat mij toevallig ook 2x keer de rover opleverde.

en nee, ik zeg dit alles niet om te doen alsof ik goed (bezig) ben want ik zie zelf natuurlijk ook wel in dat dat niet helemaal het geval is :p. maar ik zeg het meer om aan te kaarten dat ik toch een iets hoger niveau van natural had verwacht/gehoopt. ook vind ik het jammer dat natural er waarschijnlijk met de overwinning vandoor gaat aangezien hij het in geen enkele mate heeft verdient op deze wereld. dit in tegenstelling tot de rest van D...

Weet je wat ik grappig vind. Dat jij pronkt met het blokken van een paar losse edels die duidelijk niet serieus gestuurd zijn omdat er vanuit gegaan werd dat er niemand gewoon meer op speelde. Puur geluk en niks om trots op te zijn.
 

DeletedUser73163

Guest
Weet je wat ik grappig vind. Dat jij pronkt met het blokken van een paar losse edels die duidelijk niet serieus gestuurd zijn omdat er vanuit gegaan werd dat er niemand gewoon meer op speelde. Puur geluk en niks om trots op te zijn.

effe eerst mijn hele stukje lezen. ik zeg geloof ik toch dat ik toch niet wil beweren nou zo goed bezig te zijn :rolleyes:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
effe eerst mijn hele stukje lezen. ik zeg geloof ik toch dat ik toch niet wil beweren nou zo goed bezig te zijn :rolleyes:

Pronken en goed bezig zijn is niet hetzelfde. Hypocriet zeg.
 

DeletedUser

Guest
Awww, Robin je bent echt een schat!
Ja, Theo zegt zovaak hoi ;(

weet je wat ik grappig vind. dat ik na ongeveer een week niet inloggen nog een levend account tegenkom waar een paar losse edeltreintjes op lopen die ik vervolgens allemaal block. dezelfde avond denk ik eens mezelf plezier te doen door al mijn edeltjes en clears op natural te sturen. en het feit dat ik met deze paar aanvallen dan ook nog dorpen buitmaak moet natural zich al helemaal aanrekenen. zelf de meeste noobs uit N-S verloren nog geen dorpen met 300 aanvallen...

ook kan deze speler blijkbaar niet dodgen. of hij vind het leuk om erg veel deff te verliezen aan stacks van rond de 4-5 deff. daarom zeg ik dankjewel voor de zoveelste keer aanvaller van de dag. om nog maar te zwijgen over de gs die ik een maandje geleden heb kunnen farmen wat mij toevallig ook 2x keer de rover opleverde.

en nee, ik zeg dit alles niet om te doen alsof ik goed (bezig) ben want ik zie zelf natuurlijk ook wel in dat dat niet helemaal het geval is :p. maar ik zeg het meer om aan te kaarten dat ik toch een iets hoger niveau van natural had verwacht/gehoopt. ook vind ik het jammer dat natural er waarschijnlijk met de overwinning vandoor gaat aangezien hij het in geen enkele mate heeft verdient op deze wereld. dit in tegenstelling tot de rest van D...

Komt omdat er een Etienne speelt, alle Etienne's zijn noob.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben noob.

ik speel er niet meer ;) dus stfu en hou het bij je zelf om noob te noemen.
Bij voorbaat dank. :)

Dan weet ik nu iig dat Illumination inderdaad Etienne is, weer wat coole informatie rijker :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72441

Guest
weet je wat ik grappig vind. dat ik na ongeveer een week niet inloggen nog een levend account tegenkom waar een paar losse edeltreintjes op lopen die ik vervolgens allemaal block. dezelfde avond denk ik eens mezelf plezier te doen door al mijn edeltjes en clears op natural te sturen. en het feit dat ik met deze paar aanvallen dan ook nog dorpen buitmaak moet natural zich al helemaal aanrekenen. zelf de meeste noobs uit N-S verloren nog geen dorpen met 300 aanvallen...

ook kan deze speler blijkbaar niet dodgen. of hij vind het leuk om erg veel deff te verliezen aan stacks van rond de 4-5 deff. daarom zeg ik dankjewel voor de zoveelste keer aanvaller van de dag. om nog maar te zwijgen over de gs die ik een maandje geleden heb kunnen farmen wat mij toevallig ook 2x keer de rover opleverde.

en nee, ik zeg dit alles niet om te doen alsof ik goed (bezig) ben want ik zie zelf natuurlijk ook wel in dat dat niet helemaal het geval is :p. maar ik zeg het meer om aan te kaarten dat ik toch een iets hoger niveau van natural had verwacht/gehoopt. ook vind ik het jammer dat natural er waarschijnlijk met de overwinning vandoor gaat aangezien hij het in geen enkele mate heeft verdient op deze wereld. dit in tegenstelling tot de rest van D...

Dacht dat jij vechtend ten onder zou gaan? Maar je loopt met de staart tussen de benen weg? Radium lijkt wel erg stabiel en fun to be in precies.
 
Reactiescore
1.367
Sokoh vechtend ten onder?

Nooit, kon je al zien nadat hij 2x gestabbed heeft in nog geen maand tijd (kan iets meer zijn) dat er vrijwel niets inzat ;)
 

DeletedUser57683

Guest
Kan iemand van Radium me deze opbouw even uitleggen :p

179dd7f774.png
 
Bovenaan