Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

Reactiescore
464
TzZzic6.png


Tips/Commentaar?
 
Reactiescore
2.368
Ziet er wat lq uit maar zal probably aan het forum liggen. Ik vind het leuk gedaan, kleurenkeuze en diepte zit goed. Had misschien enkel de lichte strepen iets meer laten uitkomen via de glowtool op de achtergrond, nu lijkt er een enorme afstand tussen focal en background.

Ah en dan ook nog dat er eigenlijk vooral rood/donker oranje zit in je weerwolf, maar dan wel kiest om lichter oranje/geel te gebruiken in je fractals.
 
Reactiescore
464
Ziet er wat lq uit maar zal probably aan het forum liggen. Ik vind het leuk gedaan, kleurenkeuze en diepte zit goed. Had misschien enkel de lichte strepen iets meer laten uitkomen via de glowtool op de achtergrond, nu lijkt er een enorme afstand tussen focal en background.

Ah en dan ook nog dat er eigenlijk vooral rood/donker oranje zit in je weerwolf, maar dan wel kiest om lichter oranje/geel te gebruiken in je fractals.

Thanks :) Kwaliteit ligt misschien aan dat ik 'm wat heb verkleint voordat ik 'm hier plaatste, of misschien is 't forum gewoon bagger ja ;p Keuze van die swirls is bewust gedaan, als ik ze rood had gemaakt was het geheel enorm messy geworden. Zal straks wel de originele versie plaatsen, kijken of dat verschil maakt in de kwaliteit
 
Reactiescore
2.368
Heel netjes. Ook tof om je vooruitgang te zien :wink: vooral v1 naar v2 is zeer logisch verlopen - ik zie weinig wat ik niet zou doen en kan weinig bedenken dat ik wel zou toevoegen. Lekker gedaan!
 
Reactiescore
80
V1 -
xBz6yC4.png


V2 -
8Vztv9J.png


Af -
rKDrFKH.png

Gaaf, ziet er lekker uit! Wat het nog beter zou maken is als zijn rechterhand iets beter zichtbaar blijft imo. Die valt nu helemaal weg.
 
Bovenaan