Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser75994

Guest
Zijn er nog mensen die een profielplaatje voor mij willen maken?

Naam: Manipulation.
Verder ben ik helemaal niet moeilijk, maar wil wel iets episch haha.

Ik hoor het graag.
 

DeletedUser75791

Guest
Plaatjes aanvragen kun je in het Plaatjes Aanvragen-gedeelte van het forum doen.

Surprise.jpeg
 

DeletedUser73016

Guest
ja niet echt zelf gemaakt ofzo geknipt

vraagje: welke ava moet ik nemen (huidige of deze ava). allebei van een film trouwens

avatar14230_7.gif
 

DeletedUser70476

Guest
Eerste tip, doe geen border om een tag, het is geen pf. Ook is je compositie niet goed, je render staat in het midden. Probeer je aan de regel van derden te houden, zo creëer je een betere en mooiere compositie.

regelvanderden_raster1.jpg

Regel van derden

Vb
1-regel-van-derdern_trey_ratcliff.jpg


Je hebt wel goed opgelet met de kleuren van de render, deze heb je ook verwerkt in je tag, maar je hebt geen andere kleur gebruikt waardoor het nu mono is geworden. Je render heeft veel diepte, dit moet je dus ook in je bg hebben en met effecten verder verwerken zodat je hele tag diepte heeft. nu lijkt het gewoon op elkaar geplakt. Je render heeft ook een flow, namelijk naar rechtsboven, maar je bg is gewoon random c4d spam, dit heeft geen flow en blokkeert die van de render waardoor alles messy lijkt. Je render is op sommige plekjes redelijk ingewerkt qua lichtinval, maar op sommige plekjes ook totaal niet. Kijk altijd waar je licht van je fx neervalt, en verwerkt dit ook in je render. Dit geldt ook andersom, als je al iets lichts op je render hebt kun je er wat fx naast plaatsen zodat het natuurlijk lijkt. Zoals je je render inwerkt moet je dus ook je c4ds en andere shit blenden(zorgen dat er licht opvalt waar het moet, de juiste kleuren hebben etc..). Gebruik deze tips en oefen veel. Volg tuts en probeer zelf gewoon heel veel uit.
 

DeletedUser60895

Guest
nostalgie naar 2011 toen iedereen zijn ene kant een andere kleur gaf dan de andere lol
 

DeletedUser60895

Guest
gewoon blijven oefenen tbh

en je render niet zo hard op de achtergrond meekleuren, als ik in een grasveld sta word ik ook niet ineens felgroen. Meer inwerken qua belichting enzo dan qua kleur
 

DeletedUser75791

Guest
Oké, was trouwens met de random guy tut van platina ;)

Thanks voor je tips iig.
 
Bovenaan