Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser60895

Guest
p cool, doe tekst een stuk subtieler tho. En add iets meer fg fx rond de render.
 

DeletedUser

Guest
p cool, doe tekst een stuk subtieler tho. En add iets meer fg fx rond de render.

Thanks voor t/c, ben zelf ook best tevreden zeker gezien de lange periode dat ik (vrijwel) niets met ps gedaan heb.

v2;

BRSTAGv3.png
 

DeletedUser70476

Guest
Iemand maak please 1 of 2 begintags die ik kan collaben, heb geen inspi en alles waar ik zelf aan begin eindigt zo verschrikkelijk slecht :/
 

DeletedUser60521

Guest
j7g1v4.png

Ben er zelf niet echt weg van maar had graag jullie mening/tips nog eens gehad :)
 

DeletedUser

Guest
j7g1v4.png

Ben er zelf niet echt weg van maar had graag jullie mening/tips nog eens gehad :)

Ben zelf een tijdje uit de running geweest, maar hier wat tips;

- Kleuren zijn nogal monotoon
- Quality issues ?
- Mist een flow
- Belichting niet sterk
 

DeletedUser

Guest

- Quality issues
- Messy (en dus geen atmo)
- Fx links leid af van focal
- Renderblending kan(moet) beter


---------------------------

Tagsie van mijn kant, denk wel mijn beste so far!

*edit* graag t/c ofc :3

gungirltagv3.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70476

Guest
Omdat het messy is, betekent niet dat er geen atmo is. Het is dan gewoon een messy atmo.

Leuk concept van jouw tag. het is alleen een beetje te donker.
 

DeletedUser

Guest
Ja, te donker, linksonder is alles zwart. Je ziet geen details. Aub als je tips/opmerkingen krijgt, ga dan niet bijdehand doen.

Bijdehand nog wel, beetje gefrustreerd? Zeg alleen dat ik meer donkere tags ken (en zelf ook donkerdere tags heb gemaakt) waar ik die opmerking niet heb gekregen. Thanks tho.

@Unknown Ty!
 

DeletedUser70476

Guest
Bijdehand nog wel, beetje gefrustreerd? Zeg alleen dat ik meer donkere tags ken (en zelf ook donkerdere tags heb gemaakt) waar ik die opmerking niet heb gekregen. Thanks tho.

@Unknown Ty!

Lol, waarom zou ik gefrustreerd zijn?:eek:
 

DeletedUser70476

Guest
Beter, en nu naar de volgende tag ;)

Ff weer wat uitgeprobeerd. Kleuren zijn wel meh :(

bg3481.png

ot12xc.png
 
Bovenaan