Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser77658

Guest
c906oqxld.png


T/C? Al denk ik dat niemand hier nog kijkt laat staan de echt goede tag makers.
 

DeletedUser76234

Guest
c906oqxld.png


T/C? Al denk ik dat niemand hier nog kijkt laat staan de echt goede tag makers.

Het is een beetje een spam. Alles (fractals, c4d's + effect c4d's) lijkt nogal random geplaatst. Probeer meer diepgang in je kleuren te krijgen en ook werken met de hoeveelheid licht. Momenteel is alles even helder wat geen goede sfeer geeft aan je tag. Ook is de render niet geweldig ingewerkt. (dit komt ook vooral omdat alles even licht is). Probeer eens meer na te denken over de plaatsing van je c4d's. Waarom daar? of : voegt het wel iets toe? / is hij beter zonder?. Als je dat probeert en dan ook 1 felle lichtbron probeert te maken en het effect van die lichtbron op de rest uitwerken (dus een heleboel verder weg wat donkerder maken) Dan zullen je tags veel rustiger en proffesioneler overkomen. Dus niet zo een spam ;) . Iets wat ik vroeger heb gemaakt waar je misschien iets aan hebt ( ook sci-fi tag + anime render en hetzelfde kleurenpalette) :
Ca4XiJZ.png


Ik denk dus als je mijn uitleg nog eens bekijkt en naar dit plaatje kijkt; dat je ongeveer wel begrijpt wat ik bedoel. Veel succes!

EDIT: dat plaatje hierboven van mij is verreweg mijn beste, zelf zie ik nogal wat dingen die ik nu anders/beter zou doen. Maar ik gebruik deze omdat die heel vergelijkbaar is met jouw tag ;)
 

DeletedUser32240

Guest
Sorry dat het zo droog gaat klinken maar ik denk dat je 'inkleuren' verwisselt heb met 'smudge'.
Het is namelijk de bedoeling dat je een lijn/kleur gaat open 'trekken' met de smudge tool.
Ook zie ik niet wat het verband is, qua kleur, tussen de render en het achtergrond.
Als ik eens tijd heb, ga ik eens een smudge voorbeeldje uploaden via youtube met commentaar bij ofzo.
Hoewel er op youtube meer ervaren smudgers zijn dan ik maar dat het soms niet eenvoudig is om te volgen als je niet alle termen kent.

Dit is ook een smudge dat ik lang geleden (25/08/2015) heb gemaakt voor een contest denk ik.
Het is niet de beste maar er zit degelijk wel smudge in.
 

Bijlagen

  • contest 3 smudge cropped.png
    contest 3 smudge cropped.png
    272,4 KB · Weergaven: 18
Reactiescore
46
Eerste keer dat ik een plaatje probeerde te maken en weet niet wat ik aan het doen ben
Iemand enige tips?
hot and a redhead.jpg
Stock:

Mikoto Suoh Render.png
 

DeletedUser32240

Guest
Eerste keer dat ik een plaatje probeerde te maken en weet niet wat ik aan het doen ben
Iemand enige tips?
Bekijk bijlage 12588
Stock:

De eerste vraag die ik mij stel:
Waarom heb je de render van kleur veranderd?
De achtergrond is ook niets speciaals, tekst is beter dat je nu laat vallen want deze past er ook niet bij.
Het is totaal onrealistisch qua kleur, plaatsing en zelfs diepte.
Ook is je render gesneden, de achterkant van zijn jas dan, wat ervoor zorgt dat het nog 'faker' uitziet.
 
Reactiescore
46
Waarom heb je de render van kleur veranderd?
Kwam mee met het distorten van de picture
Weet niet meer welke optie het was, maar de filter die ik had gebruikt zat ook over de kleuren heen :p
 

DeletedUser32240

Guest
Kwam mee met het distorten van de picture
Weet niet meer welke optie het was, maar de filter die ik had gebruikt zat ook over de kleuren heen :p
Ik zal eens wat proberen met die render van jou.
Maar ik kan niet veel beloven, het is lang geleden dat ik nog iets heb gedaan op photoshop.
 
Reactiescore
46
Ah succes :p
Had het even druk maar ben ook net weer begonnen met het proberen van het maken van iets fatsoenlijks
 

DeletedUser32240

Guest
Ik weet niet of het beter is dan de andere of niet.
Volgens mij heb je daar enkel de personage midden van het prentje bij geplakt, de kleur van het achtergrond wat veranderd en een paar filters bij gezet.
Er zijn ook tutorials te vinden hier ergens en ik raad je degelijk aan om deze eens te proberen.
 

DeletedUser32240

Guest
Deze was met behulp van een tutorial :p
Welke was het dan want voor zover ik het weet, is geen enkele tutorial iets in die stijl..
Het kan ook zijn dat je niet alles goed heb uitgevoerd want ik zie, in de tag die je hebt gemaakt, dat je geen regel van derden hebt gedaan en je render zit in het midden.
Ook is er geen verband tussen de render en de achtergrond en de fiets(?) zweeft in het niets zoals een sci-fi in de stijl van E.T..
Als je iets niet begrijpt, is er geen schaamte om het te vragen.
 
Reactiescore
46
Welke was het dan want voor zover ik het weet, is geen enkele tutorial iets in die stijl..
Het was een tutorial van Platina
Er waren 2 tutorials die samen in 1 download kwamen, 1 daarvan was met behulp van een brug en de andere met een landschap
Overigens kwam dit van het zo veel mogelijk kopieren van de brug tut, en heb ik de andere maar half gevolgd en zelf dingen aangepast (of in ieder geval geprobeerd)
Imagine Wagons.jpg
Was alleen zonder geluid of wat dan ook (staan trouwens ook in dit topic https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/faq-resources-tutorials.99089/
Ook is er geen verband tussen de render en de achtergrond en de fiets(?) zweeft in het niets zoals een sci-fi in de stijl van E.T..
Het is 1 van de characters van How to train your dragon gephotoshopped op een wagon, vandaar ook 'How to train your wagon'
De bedoeling was dat het iets in mountains of iets zou zijn om een beetje het landschap van de films te maken, vandaar die specifieke achtergrond
Als je iets niet begrijpt, is er geen schaamte om het te vragen.
Ik snap niks, vandaar dat ik hier ben :p
Ben maar een beetje aan het rondkutten hier
 

DeletedUser32240

Guest
Het was een tutorial van Platina
Er waren 2 tutorials die samen in 1 download kwamen, 1 daarvan was met behulp van een brug en de andere met een landschap
Overigens kwam dit van het zo veel mogelijk kopieren van de brug tut, en heb ik de andere maar half gevolgd en zelf dingen aangepast (of in ieder geval geprobeerd)
Bekijk bijlage 12656
Was alleen zonder geluid of wat dan ook (staan trouwens ook in dit topic https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/faq-resources-tutorials.99089/

Het is 1 van de characters van How to train your dragon gephotoshopped op een wagon, vandaar ook 'How to train your wagon'
De bedoeling was dat het iets in mountains of iets zou zijn om een beetje het landschap van de films te maken, vandaar die specifieke achtergrond

Ik snap niks, vandaar dat ik hier ben :p
Ben maar een beetje aan het rondkutten hier

Hmm, ik ken nochtans meeste van Platina zijn tuts, hoewel het wel lange tijd geleden is..
Dat plaatje vind ik toch al iets aangenamer om naar te kijken, tekst is misschien niet heel goed maar ik ben daar ook slecht in.
En ik ken wel redelijk wat qua tags dus je kan mij altijd vragen, indien ik ook tijd heb met werk tegenwoordig.. :/
 
Reactiescore
46
Ja die tekst moest ik nog smudgen zodat het een beetje gelijk liep qua kleuren :p
 
Reactiescore
46
Volgens mij wel ja?
Is al een tijdje geleden en kan m niet terugvinden in de files zelf maar volgens mij zit dat er idd tussen :p
 
Bovenaan