Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser76153

Guest
Ik denk een soort van avatar. Anyway ik vind het wel vet in elkaar gestoken. Mooie kleurtjes. :D
Wat me dan wel weer stoort is het wit aan de randen, voor enige reden vind ik het niet mooi, maar zorgt het wel dat de focal op je letters liggen.
 

DeletedUser75791

Guest
rsgyuezlr1ry6.png


weer s wa gekut
 

DeletedUser70476

Guest
Text is een no-go. Je brushes zijn slecht ingewerkt. Ook zijn je bubbles op sommige plekken vervaagd alsof je de opacity hebt verlaagd ofzo. Je c4ds zijn ook lq, mss heb je dit expres gedaan om de beweging van de render beter te laten uitkomen maar het stoort best wel.

De kleuren van de render komen niet overeen met de andere kleuren van de tag, er zou rood licht op de linkerkant van die zak moeten vallen maar dat is er niet? Alleen maar een gele plek die voorderest ook nergens meer licht op schijnt of nog ergens terug komt in de tag.

Het concept is wel leuk maar uitvoering is zeer matig en kan veel beter met een paar simpele aanpassingen. Heb jou al betere dingen zien maken ;)
 

DeletedUser75791

Guest
Heb inderdaad die c4ds op bepaalde plekken wat lq gemaakt, maar heb daar de gehele tag "gemotion-blurred" om inderdaad de beweging te versterken. Inwerking kon inderdaad beter, zal er na het weekend nog eens naar kijken.

Ty voor je t/c ;)
 

DeletedUser68032

Guest
Om hier misschien weer wat leven in te blazen en aangezien ik las dat het hier moest.
Ik ben deze week begonnen met me wat te verdiepen in het maken van plaatjes, dit is mijn 1e zelfgemaakte creatie.
Ben dan ook benieuwd wat jullie ervan vinden:
Rise Against.jpg
 

DeletedUser40402

Guest
Je tag is een beetje mono op deze manier. Ook heb ik het gevoel dat de flow van je render en je bg elkaar een beetje tegenwerken. Maar voor een eerste tag zeker wel een goed begin.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Goed, mijn eerste Sig ooit;

bVZF9hy.png

Kwam er achter dat ik een redelijk moeilijke render heb gekozen qua kleuren voor mijn gevoel :p. Maar niet helemaal on tevreden. Alleen t rechter been vind ik crappy, had hem liever weggegumt misschien.
 

DeletedUser63918

Guest
vrzqs9sexiiki.png

V2
Gradient map eroverheen en een C4D aangepast

Kritiek van Glenn gaat nog steeds op, tag blijft mono en de flow is apart. Tag laten liggen en aan een nieuwe beginnen (flow zelf aanpassen is het niet waard).
Probeer dit eens: BeIntelligent tutorial

Goed, mijn eerste Sig ooit;

bVZF9hy.png

Kwam er achter dat ik een redelijk moeilijke render heb gekozen qua kleuren voor mijn gevoel :p. Maar niet helemaal on tevreden. Alleen t rechter been vind ik crappy, had hem liever weggegumt misschien.

Je hebt een render, een voorgrond en een achtergrond, maar niet echt iets er tussen. Het geheel lijkt dus behoorlijk fake en op elkaar geplakt. Je blur is veel te veel aanwezig, doe dit ook niet.
Probeer dit eens: Nog een BeIntelligent tutorial

Hier ook eerste Sig ooit.
eatmolsqv4bce.png

Feedback van hierboven gaat bij deze ook op. Echter is het hierbij nog moeilijk een focus punt te vinden, aangezien alles aandacht vraagt. Je hebt geen focus op je render, maar meer op je omgeving liggen.
Probeer dit eens: Nog een Nog een BeIntelligent tutorial

KIU
 
Reactiescore
614
Zoals allicht enkelen zullen weten ben ik nog een redelijke nieuwkomer binnen het designen van plaatjes.
Nu heb ik zelf even een plaatje gemaakt buiten de aanvragen om en hoor hier graag jullie mening over.
Ik ben hier om te leren dus opbouwende kritiek is welkom!
Soldier.png
 
Reactiescore
308
Zoals allicht enkelen zullen weten ben ik nog een redelijke nieuwkomer binnen het designen van plaatjes.
Nu heb ik zelf even een plaatje gemaakt buiten de aanvragen om en hoor hier graag jullie mening over.
Ik ben hier om te leren dus opbouwende kritiek is welkom!
Bekijk bijlage 11863
Beter afwerken bij het geweer (de laser komt nu niet uit de loop van het geweer maar er voor al :tongue:)
Verder is de achtergrond wat saai. Misschien een philter gallery erop gooien en over je render 'uitgummen'.

Concept verder is leuk, en tekst vind ik ook :like::like::like:
(welke font is het?)
 
Bovenaan