Algemeen Plaatjes topic (tips/comments/creaties)

DeletedUser70476

Guest
iahgi4o3pmuyr.png


Ik had al feedback ontvangen van Chaime, en Teun had ook al een mooi stukje geschreven eerder in deze topic.
Maar misschien andere nog met wat feedback? :p

Je tag is mono, ik weet dat je dit met opzet hebt gedaan maar dit moet je juist niet doen. Hierdoor lijkt alles dof en saai waardoor er ook geen duidelijke focal is. Probeer op met dit zo`n soort tags twee kleuren te gebruiken en die goed te mixen en blenden met de render. Het is in de hele tag ook veel te druk, er zijn overal c4d`s en er is geen goeie atmo. Mss volgende keer een iets kleiner canvas gebruiken en denk bij iedere stap na over tips die je hebt gekregen ;)

Ik denk niet dat er in die hele 6 jaar een tijd is geweest dat ik langer dan 1 maand actief ben though, ik ben gewoon 'begonnen' in 2010 ; dus dat is 6 jaar geleden , maar ik neem letterlijk na elke maand designen een jaar 'pauze' ofzo omdat ik te lui ben :p. Maar ik bedoel maar dat ik wel weet hoe T/C werkt en dat jij me dat zeker niet moet vertellen.

Ok
 

DeletedUser75791

Guest
Wth, wat wil jij nou bereiken gast @McMagmaz?

Je hebt toch echt bewezen dat je totaal niet met kritiek om kan gaan. Eerst bij itsArtificial zijn t/c al. Je reageert gewoon nee, klopt niet, dus? etc. op zijn punten en als er andere mensen zijn die het daarmee eens zijn krijgen die een grote bek omdat jij al langer dan hen designt? Daarbij ook dat je tussen haakjes even vermeld dat Diego niet in de designer chat zit, wat heeft dat er mee te maken? En MBG mag toch echt zelf bepalen wat hij jou vertelt hoor.

iahgi4o3pmuyr.png


Ik had al feedback ontvangen van Chaime, en Teun had ook al een mooi stukje geschreven eerder in deze topic.
Maar misschien andere nog met wat feedback? :p

Wat MBG zei + de c4ds die je hebt gekozen vind ik persoonlijk echt lelijk en ik zou ze ook nooit gebruiken omdat ik er niet echt een duidelijke flow in zit, ik weet niet waar je ze vandaan hebt maar ik zou gewoon platina packs gebruiken daar staan vaak goede in naar mijn mening.
 

DeletedUser76545

Guest
Ik mis de subtiliteit van het poppetje, ik mis lightfocal, ik mis de verfijning, ik mis de details, de background is waardeloos. Zeer amateuristisch imo. Is het toevallig je eerste tag?
 

DeletedUser76234

Guest
Wth, wat wil jij nou bereiken gast @McMagmaz?

Je hebt toch echt bewezen dat je totaal niet met kritiek om kan gaan. Eerst bij itsArtificial zijn t/c al. Je reageert gewoon nee, klopt niet, dus? etc. op zijn punten en als er andere mensen zijn die het daarmee eens zijn krijgen die een grote bek omdat jij al langer dan hen designt? Daarbij ook dat je tussen haakjes even vermeld dat Diego niet in de designer chat zit, wat heeft dat er mee te maken? En MBG mag toch echt zelf bepalen wat hij jou vertelt hoor.

Toch wel leuk dat je nog even de discussie weer tot leven brengt terwijl hij achter ons gelaten was met een duidelijke 'OK'.

Ik zal wel wat verkeerd gereageerd hebben op Diego enzo , maar op zen minst blijf ik beleefd (en ga ik niet over iemand zijn grote bek zagen)

Ik heb die zin over de designer chat misschien 3 keer opnieuw getypt om proberen niet 'gemeen' ofzo te zijn , maar het gaat er dus om dat we het in die chat al best wel wat over gehad hadden.

Gelukkig zijn wij allemaal vriendjes, right?

;)

Nice , maar dat had ik al gezegd ;) (net zoals die bg die nogal slecht zichtbaar/donker is) En die tekst is geil ;)
 

DeletedUser76153

Guest
Lekker werkje! :eek:
Had hem vanmiddag al gezien maar nog geen tijd om even tips te geven.
Buiten de C4D's en lightsources die je gebruikt hebt is er niet echt veel aan de hand in de background. Ik mis een texture of iets dergelijks. Verder vind ik de tekst echt nice gedaan! Wat me wat stoort is dat "hoekje" aan dat gezicht, kan persoonlijk zijn, maar misschien kan je dat wat beter inwerken?
Echt lekkere tag btw!
 

DeletedUser70476

Guest

ok tag. Kan veel beter en heb al veel beter van jou gezien. Kill de text en de alles wat daar bij hoort, je render is iets te klein voor je tag, crop hem van boven een beetje. Alle fx ziet er erg dof uit, gaussian blur? En de bg voelt niet lekker aan, weet niet wat het precies tho. kiu
 

DeletedUser32240

Guest
Het is eens wat anders dan al die scifi tags hier :)
Leuk dat je iets probeerd maar de elementen passen niet bij elkaar.
Het is veel te duidelijk dat niets samen hangt en dus moet de blending beter gaan.
Ook ben ik niet fan van zo grote tags, ik moest scrollen om het onderste gedeelte te zien en de bovenste was daarmee ook verborgen als ik dat deed.
Dus maakt ze heel wat kleiner.
Ook weet ik niet wat dat ding onderaan is maar dat past er totaal niet bij op het front van die tafeltenniser zijn short dus zou ik dat gwn weg doen.
 

DeletedUser76417

Guest
fjvknb01uavbv.png


tru6mnwmqblmn.png


Voor het eerst eens een smudge gemaakt!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :p
 

DeletedUser32020

Guest
Het is eens wat anders dan al die scifi tags hier :)
Leuk dat je iets probeerd maar de elementen passen niet bij elkaar.
Het is veel te duidelijk dat niets samen hangt en dus moet de blending beter gaan.
Ook ben ik niet fan van zo grote tags, ik moest scrollen om het onderste gedeelte te zien en de bovenste was daarmee ook verborgen als ik dat deed.
Dus maakt ze heel wat kleiner.
Ook weet ik niet wat dat ding onderaan is maar dat past er totaal niet bij op het front van die tafeltenniser zijn short dus zou ik dat gwn weg doen.

Lief dat je tips geeft maar mijn plaatje was eigenlijk totaal niet serieus bedoeld
 
Bovenaan