Gamen

DeletedUser72576

Guest
Gister Overwatch binnengekregen. Iemand die me toe wil voegen op ps4? Ik main Lucio dus dan hoef je je iig geen zorgen te maken om support ;)
 

DeletedUser72576

Guest
No fucking shit wijsneus. Dat betekent niet dat ik niet Lucio kan pakken als niemand anders healer is. Als iemand anders ook support pakt, neem ik niet Lucio nee.
 

DeletedUser38451

Guest
No fucking shit wijsneus. Dat betekent niet dat ik niet Lucio kan pakken als niemand anders healer is. Als iemand anders ook support pakt, neem ik niet Lucio nee.

Waarom zo agressief? Ik zeg enkel je moet meerdere characters onder de knie hebben. Zenyatta en Ana vind ik de fijnste om mee te spelen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Soldier, hanzo & tracer zijn mijn favo's. Met de rest ben ik meestal ook waanzinnig slecht. Buiten de OP's zoals bastion en torbjorn.
 

DeletedUser72576

Guest
Naast Lucio pak ik graag Soldier 76 en Pharah in de aanval, en Hanzo in de verdediging. En als het potje bijna verloren is tank ik nog wel eens met Winston om het proberen te redden :)
 
Reactiescore
770
Heb gehoord dat No Man's Sky een enorme flop is omdat die stronteter van een developer multiplayer beloofd had maar er helemaal geen multiplayer is in de game :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een leuke game. Had er nog niet van gehoord tot een collega er over begon afgelopen week. Ik wist van te voren niets van een multiplayer, dacht dat het gewoon een single player game was.
 
Reactiescore
30
Iemand een game aanradertje voor de Xbone? Zat te denken aan Farcry: Primal maar misschien wordt dat al redelijk snel eentonig...
 

DeletedUser72576

Guest
Iemand een game aanradertje voor de Xbone? Zat te denken aan Farcry: Primal maar misschien wordt dat al redelijk snel eentonig...

Witcher 3 en Just Cause 3 allebei erg vermakelijke games. Daarnaast vind ik Overwatch ook een goede optie, maar als je ook een game pc hebt zou ik hem daarvoor kopen ;)
 
Reactiescore
1.015
Die is al verkrijgbaar vanaf gisteren (zeker) in de Xbox store. Het is de ultimate edition en 't is 99.99 euro's inclusief btw.
 
Bovenaan