Gamen

Deleted User - 44652

Guest
Heeft iemand hier ervaring met D4: Dark Dreams Don't Die?

Ik zit te twijfelen over of ik dat spel zou kopen of niet.
 

DeletedUser

Guest
Oh Yiss!!! Keek naar de web serie in 2004. You Tube bestond nog niet en iedereen gebruikte X-fire.
1.0

Voor de oude garde gamers! Old pro's don't die, they just pwn younger noobs!
1.0


[video=youtube;j9Rr3Z7C5gw]https://www.youtube.com/watch?t=53&v=j9Rr3Z7C5gw[/video]
 

DeletedUser

Guest
Wat is er beter aan het verhaal van infinite dan? Vond het eigenlijk vrij gelijkwaardig aan deel 1, persoon denkt er voor het eerst te zijn maar komt er dieper in het verhaal achter dat hij er zelf vandaan komt blabla.

Ik zeg nergens dat het beter is, alleen dat het erg goed is :).


[video=youtube;8v_oAKrXV2E]https://www.youtube.com/watch?v=8v_oAKrXV2E[/video]

voor mensen die willen zien of ik goed kan schieten ;d

boss fight pas vanaf 9.30 wel

Je speelt heel erg sloom heb ik het gevoel.


Ligt niet aan jou. Dat hele spel kun je met 2 vingers in de neus uitspelen. Ook al speel je op de 'moeilijke' moeilijkheidsgraad.

Valt wel tegen als je een raid op moeilijkste niveau gaat doen, dan moet je toch wel goed coördineren samen en dat is wel leuk. Verder veel te weinig content t.o.v. de prijs.
 

DeletedUser58575

Guest
Neen, ik zei dat dat komend weekend plaatsvindt. Ik heb nergens een woord gerept over de vraag of ik daar al dan niet aanwezig zal zijn.
 

DeletedUser

Guest
Jo ik mag gamen dan wel leuk vinden maar om mezelf nu te verkleden als zelda en op de foto te gaan met darth vader vind ik weer teveel van het goede.
 
Reactiescore
1.015
Het is niet met verkleden. Het is gewoon een gaming festival waarin je kan competen in verschillende games via LAN parties (Fifa, roccat, oude games, nieuwe games, zelfs CS:GO 5v5 ...)
 

DeletedUser

Guest
Ik maakte een grapje maar nee ik ken het niet, maar jij gaat dus, dan moet je dat ook wel zeggen he als er om gevraagd wordt sjonge jonge.
 
Reactiescore
1.703
Oh Yiss!!! Keek naar de web serie in 2004. You Tube bestond nog niet en iedereen gebruikte X-fire.
1.0

Voor de oude garde gamers! Old pro's don't die, they just pwn younger noobs!
1.0


Hahaha Xfire, das echt oldscool. Ik had het wel, maar vond het zo kut :p. Meestal met Wolfenstein ET of COD1 gebruikte ik dat samen met toen die tijd een klasgenoot.


Ik ben nu begonnen met deus ex - human revolution. De besturing is nog wel effe wennen :p.
 
Reactiescore
971
Xfire was een degelijk programma, maar ze moesten het weer verkloten met van die vage updates. Bestaat nu ook niet meer overigens :p
 
Reactiescore
2.039
Hahaha Xfire, das echt oldscool. Ik had het wel, maar vond het zo kut :p. Meestal met Wolfenstein ET of COD1 gebruikte ik dat samen met toen die tijd een klasgenoot.


Ik ben nu begonnen met deus ex - human revolution. De besturing is nog wel effe wennen :p.

Hele vette game is dat, alleen nooit uit kunnen spelen omdat de eindbaas nabij onmogelijk was.. :(
 

DeletedUser58575

Guest
Jo ik mag gamen dan wel leuk vinden maar om mezelf nu te verkleden als zelda en op de foto te gaan met darth vader vind ik weer teveel van het goede.

:D:D

Mijn team gaat en ik word geacht het team weer te coachen. Maar ga zelf wss meedoen aan de Hearthstone competitie. Zijn wel chille prijzen voor top 3 placements :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Kan ik niet met jou meerijden en inschriiven tld haha
 

DeletedUser58575

Guest
Ik rijd zelf met iemand mee. Maar als je komend weekend beschikbaar bent, eigen vervoer hebt, en 36 euro wil neerleggen voor het inschrijfgeld, by all means, go for it!
 
Bovenaan