Gamen

DeletedUser73016

Guest
1. Met vrienden praten
2. Pintjes drinken
3. Muziek luisteren / naar concerten gaan
4. Journalist wezen
5. Uitgaan
6. Actualiteit volgen
7. Series / films kijken
8. Basketbal
9. Mezelf uit de problemen houden
10. Huishoudelijke taakjes

Zo ik las hier een top 10 van de dagelijkse bezigheden van TRB ik dacht als hij dat mag, geef ik de mijne ook

Ik denk dat ik minder game dan jou? Dit is een gamestopic, dus heb ik het puur over de games. En ja games/series/films/stormchasen/uitgaan/surfen op internet/tv & actualiteit/sporten/uitstapjes ed zijn allemaal top 10 bezigheden van mezelf. en huishouden/werk doe ik ook - omdat het moet uiteraard.

Goed, ik speel ook graag strategie-games. Ben fan van de volgende games
Cities: Skyline (veel mods)
Europa Universalis/Crusader Kings/Paradoxspellen (ook wel heerlijke mods)
Kerbal Space Program
Civilization (IV heeft een zalige mod maar ben die naam vergeten)
Football Manager (grote grafische paketten, soms meer competities toegevoegd).
Cycling Manager (met 1001 patches & databases omdat het anders niet werkt :/ )

:)

Total war enzo minder, heb liever iets meer op diplomatische focussende spellen die een uitgebreidere tijdlijn hebben. Heb het wel nog, maar amper gespeeld tot nu toe.

Age of empires zou ik ook wel graag doen, maar zelfde probleem hier. Heb echt puur liever focus op management/diplomatiek/economie/...

Nu bezig met:
GTA San Andreas (bijna uitgespeeld voor een zoveelste keer)..
Until Dawn (zal het vannacht weer eens spelen denk ik)
Cities: Skyline (weer een nieuwe "opflakkering")
Destiny (nog chapter of 5)
Kerbal Space Program (heb ik nog maar klein maandje: volgende stap: flyby naar de Moon)

Binnenkort op de planning:
FIFA 16 demo
Uitbreiding Cities Skylines
The Last of Us & Tomb Raider
Far Cry: Blood Dragon
Infamous: second son

Mss koop ik the witcher 3 wel eens nog
...


Verlang ik naar:
FM16
Uncharted IV
No Man's Sky
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
Ik hoorde juist van meerdere maten dat Infinite beste zou zijn? Heb zelf nooit gespeeld tho.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoorde juist van meerdere maten dat Infinite beste zou zijn? Heb zelf nooit gespeeld tho.

Over bioshock 2 kan ik niks zeggen aangezien ik die nog nooit gespeeld heb. Maar 1 en infinite heb ik wel gespeeld en infinite vond ik vele malen beter. Beter verhaal, leukere wapens en ook mooiere omgevingen.
 
Reactiescore
2.039
Het was juist het naargeestige en claustrofobische van Rapture wat het zijn charme gaf imo. Als er een big daddy of big sister aankwam wist je dat je vrij fucked was aangezien je weinig kanten op kon.. In infinite gebruikte je die vage power en vloog je dan de halve map over. :eek:
 

DeletedUser61651

Guest
maybe totaal niet gewenst hier maar zijn er nog spelers die fifa 15 op ps3 spelen en mischien potje (Geen fut) willen doen? ^^ (ben niet echt goed maar ook niet het slechts denk ik :p)
 

DeletedUser61651

Guest
Ah ja juist, ps3 is helemaal niks nu ps4 uit is! vergeten.
Nee ben niet zo'n game fan, vind af en toe fifa wel leuk om te doen ;) of het op de ps3 is of ps4 maakt dan niet echt uit imo
 
Reactiescore
110
Nog paar weekjes voor nieuwe de nieuwe fifa. :)
 

DeletedUser73016

Guest
Het was juist het naargeestige en claustrofobische van Rapture wat het zijn charme gaf imo. Als er een big daddy of big sister aankwam wist je dat je vrij fucked was aangezien je weinig kanten op kon.. In infinite gebruikte je die vage power en vloog je dan de halve map over. :eek:

Zal het eens spelen op einde v/d maand, maar heb al vrij druk programma qua multimedia nu.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Wie gaat er straks mee cs go spelen
 
Bovenaan