Alcatraz Complexe.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dus als we het verhaaltje kort maken, en samenvatten:

Je wordt afgewezen door een meisje en dan slaan blijkbaar je stoppen door.

Heb je nu nog echt niet door waarom ik niet met jouw wil praten? ;)

Wat heeft dat met een meisje te maken ?
leuk dat je steeds gaat weg lopen pfff
 

DeletedUser

Guest
Dus iemand die een lastpak zoals jou niet op zijn skype wil, is onmiddellijk een nerd? Ik heb wouter al in het echt gezien en kan wel zeggen dat dit 100 % niet zo is.

En zelfs al is ie een nerd, wat boeit dat? Het is veel belangrijker dat hij meestal overkomt als een redelijk en aangenaam persoon.
In tegenstelling tot jij nu.
Ik zou je ook niet op Skype willen niet omdat ik bang van je ben maar omdat ik mijn tijd aan leukere dingen wil verspillen ;)
En het is niet dat De Fokke echt iets tegen je heeft maar het is hoe jij doet dat ervoor zorgt dat mensen een probleem krijgen met jou, doe iets aan je gedrag en instelling en het forum zal hier ook voor jou heel wat aangenamer worden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En zelfs al is ie een nerd, hij komt over als een redelijk en aangenaam persoon.
In tegenstelling tot jij nu.
Ik zou je ook niet op Skype willen niet omdat ik bang van je ben maar omdat ik mijn tijd aan leukere dingen wil verspillen ;)
En het is niet dat De Fokke echt iets tegen je heeft maar het is hoe jij doet dat ervoor zorgt dat mensen een probleem krijgen met jou, doe iets aan je gedrag en instelling en het forum zal hier ook voor jou heel wat aangenamer worden :)

Leuk dat jij hier ook komt posten.
Als hij zijn tijd niet zou willen verspillen, waarom zou die een onnutige fora aanmaken ?
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat jij hier ook komt posten.
Als hij zijn tijd niet zou willen verspillen, waarom zou die een onnutige fora aanmaken ?

Daar heb je een punt, maar deed jij een week of 2 geleden niet exact hetzeflde? :p
Maar hoe zit het nu? Speel je verder of niet? :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Doei doei jochie ;) Ik denk niet dat iemand je ook maar zal missen :)

Zodra het zwaar word ren je weg, zodra er argumenten bij komen kijken ren je weg. Eindelijk ren je voorgoed weg :) Blijf lekker onder die steen liggen en kom niet meer terug ;)
 

DeletedUser

Guest
Doei doei jochie ;) Ik denk niet dat iemand je ook maar zal missen :)

Zodra het zwaar word ren je weg, zodra er argumenten bij komen kijken ren je weg. Eindelijk ren je voorgoed weg :) Blijf lekker onder die steen liggen en kom niet meer terug ;)

Wat een hater ben jij Naab!!!! Lol :D Somme interner !!!
Ik ga niet weg ;) zoek maar is andere account om troepen op mij te dumpen :eek:
 
Reactiescore
2.303
en zo ontstaat racisme.

gij zijt gewoon ne veel te grote racist bram xD

Ik denk dat Mehdi een verkrachter is volgens wouter als die zo met de meisjes omgaat :eek:
 
Reactiescore
2.303
vlaams belang!! :cool:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Wat een hater ben jij Naab!!!! Lol :D Somme interner !!!
Ik ga niet weg ;) zoek maar is andere account om troepen op mij te dumpen :eek:

Je snapt het echt niet he? Hoe vaak hebben mensen je nou wel niet op dit gedrag gewezen? Je woorden komen niet harder aan als je meer uitroeptekens gebruikt hoor, echt niet. En je woorden komen al helemaal niet aan als je alleen maar dingen stuurt als : ''AB! LOL interner!''

Het laat alleen zien wat voor niveau jij zelf hebt, ik hoef eigenlijk niks meer te zeggen want heel W27 kan mee genieten van jou kinderachtige gedrag. Je maakt jezelf ongeloofwaardig, je breekt jezelf af. Daar hoeven ik, W. en niemand anders meer iets voor te doen.

Bedoel je dit aanvalletje? Een aanval die zo'n 20 uur liep en die jij geeneens wist te dodgen?

Aanvaller: Smashing Pumpkins.
Herkomst: [ 44.21.01 ] (411|420) K44

Aantal: 0 0 6714 606 2913 0 214 0 0
Verliezen: 0 0 6714 15 2913 0 214 0 0


Verdediger: Alcatraz Complexe.
Doel: Blub (396|449) K43

Aantal: 6000 6000 0 100 0 1400 5 0 0 0
Verliezen: 5367 5367 0 89 0 1252 4 0 0 0

Want even serieus, het loopt 20 uur en het zijn rammen. Jij kan dan niet verwachten dat het een cleartje is? Echt ongelofelijk het niveau.
 

DeletedUser

Guest
Je snapt het echt niet he? Hoe vaak hebben mensen je nou wel niet op dit gedrag gewezen? Je woorden komen niet harder aan als je meer uitroeptekens gebruikt hoor, echt niet. En je woorden komen al helemaal niet aan als je alleen maar dingen stuurt als : ''AB! LOL interner!''

Het laat alleen zien wat voor niveau jij zelf hebt, ik hoef eigenlijk niks meer te zeggen want heel W27 kan mee genieten van jou kinderachtige gedrag. Je maakt jezelf ongeloofwaardig, je breekt jezelf af. Daar hoeven ik, W. en niemand anders meer iets voor te doen.

Bedoel je dit aanvalletje? Een aanval die zo'n 20 uur liep en die jij geeneens wist te dodgen?

Aanvaller: Smashing Pumpkins.
Herkomst: [ 44.21.01 ] (411|420) K44

Aantal: 0 0 6714 606 2913 0 214 0 0
Verliezen: 0 0 6714 15 2913 0 214 0 0


Verdediger: Alcatraz Complexe.
Doel: Blub (396|449) K43

Aantal: 6000 6000 0 100 0 1400 5 0 0 0
Verliezen: 5367 5367 0 89 0 1252 4 0 0 0

Want even serieus, het loopt 20 uur en het zijn rammen. Jij kan dan niet verwachten dat het een cleartje is? Echt ongelofelijk het niveau.

jij moet praten met je nivo :eek:
 

Deleted User - 2075062

Guest
jij moet praten met je nivo :eek:

Dit bedoel ik dus met wegrennen ;) Lees is terug wat je zelf tot nu toe allemaal hebt gezegd? Je hebt geen deftig argument op t forum geschreven hoor. Je zegt zelf dat mensen met een grote bek niet moeten weglopen. Maar dat is het enige dat jij tot nu toe gedaan hebt. Ook nu weer met deze reactie ren je eigenlijk alleen maar weg.

R heeft geen gelijk, R beweerd dat wanneer jij zo doordoet, 99,99 % van het forum je haat, iedereen behalve jijzelf dus. Echter haat 99,99 % van het forum jou al. Toch speel jij het klaar alles toch steeds erger te maken voor jezelf.
 

DeletedUser

Guest
Wat een hater ben jij Naab!!!! Lol :D Somme interner !!!
Ik ga niet weg ;) zoek maar is andere account om troepen op mij te dumpen :eek:

jij moet praten met je nivo :eek:

En jij valt nou precies in het categorie waar ik het eerder over had over het niveau op het algemeen forum. Kinderachtige kleuters die inhoudelijk niets kunnen onderbouwen en overal maar met "lol" "noob" "naab" "hahahaha" op reageren. Je stopt en iedereen weet wel duidelijk de reden waarom.

Tot ziens je bent de zwakste schakel.
 

DeletedUser

Guest
Dit bedoel ik dus met wegrennen ;) Lees is terug wat je zelf tot nu toe allemaal hebt gezegd? Je hebt geen deftig argument op t forum geschreven hoor. Je zegt zelf dat mensen met een grote bek niet moeten weglopen. Maar dat is het enige dat jij tot nu toe gedaan hebt. Ook nu weer met deze reactie ren je eigenlijk alleen maar weg.

R heeft geen gelijk, R beweerd dat wanneer jij zo doordoet, 99,99 % van het forum je haat, iedereen behalve jijzelf dus. Echter haat 99,99 % van het forum jou al. Toch speel jij het klaar alles toch steeds erger te maken voor jezelf.

Jij bent slecht, kijk je intern snelheid :D
Edit: Zelf mensen die niet op deze wereld haten jou :eek:

En jij valt nou precies in het categorie waar ik het eerder over had over het niveau op het algemeen forum. Kinderachtige kleuters die inhoudelijk niets kunnen onderbouwen en overal maar met "lol" "noob" "naab" "hahahaha" op reageren. Je stopt en iedereen weet wel duidelijk de reden waarom.

Tot ziens je bent de zwakste schakel.

Ik ben heus geen kleuter, geloof me maar :)
Ik druk graag mijn reacties uit :D
 

Deleted User - 2075062

Guest
Jij bent slecht, kijk je intern snelheid :D
Edit: Zelf mensen die niet op deze wereld haten jou :eek:

Je argumentatie word steeds beter ;) Blijven proberen!

Oh nee! DownOnMe haat mij! Verschrikkelijk zeg :( En ja, waarschijnlijk heb ik gaandeweg wel wat vijanden opgepikt. Speel al vanaf Wereld 2, dus dat meer mensen mij niet mogen kan ik begrijpen. Je kan niet bij iedereen goed liggen in dit spelletje. Vooral vijanden hebben vaak een afkeer voor de vijandelijke leider. Zonder hem te kennen ''haten'' ze hem ;)

Ik ben heus geen kleuter, geloof me maar :)
Ik druk graag mijn reacties uit :D

Nee, je bent gewoon kinderachtig en een kleuter van een jaar of 10 ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan