Alcatraz Complexe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 2075062

Guest
Andere topic over jou werd gesloten, ik had geen tijd om antwoord te geven. IK schrijf hier gewoon wat mij reactie op stefan en ook beetje over Alcatraz omdat jullie daar zo geintereseerd in zijn.
Denk je nu echt dat ik Depri ga worden voor een spel , dan ben jij wel de grappigste en heb jij mij nog nooit gezien.
Als ik deze mannetje 'x'D' of 'lol' schrijf is gewoon omdat er sommige mensen zoals jij hier te grappig zijn wegens hun zieligheid. Lezen jullie nooit wat jullie schrijven ? Steeds dat Fucking zelfde wanneer ik kom reageren op jullie posten : 'Ja jij bent een interner',' kijk die aanval op errante',etc..
En derna vinden sommige mensen jullie gwn mega stoer en gaan ze jullie na-apen OMG wat lopen er hier toch slachtoffers rond :eek: !!!
De Fokke: die in Discre zat maar zogezegd stabbed werd en zelf een fora aanmaakte en daar nog mad over is --'
Arssus(de retard) die zogezegd in Discre geloofde en een eigen beeld heeft en die die derna gaat leaven en opeens een tegengestelde beeld heeft --'
MyPride: Thae Gootste hond van Arssus die steeds onnozel gaat doen en wanneer ik op het zelfde manier reageer 'je bent een kindje zegt'
Broodje Salami: de grappigste van al, ik vertel hem zijn leven en zeg hem dat hij retard is, en dat gaat hij die woord steeds gebruiken :D
....
Nu gaan er wss weer zo'n posts komen :D

Je beschrijft nu wel leuk anderen. Maar opnieuw faal je erin om naar jezelf te kijken. Ik vind dat jij echt heel erg genant bezig bent en het is niks anders dan terecht dat de rest je hier door het slijk haalt. Waar ben je nou precies mee bezig?

Me neefjes van 10 zijn nog volwassener dan jij. Je opent een eigen topic om hierin te zeggen dat AC wel goed is? En dat de rest allemaal noobs zijn etc. etc. zoals in bovenstaande post te zien is. Ik bedoel, hoe zielig kan je zijn? Dan ga ik nu ook een topic openen over hoe geweldig Castiel. wel niet is. Grow up and get a life.

Ik wou dat je alweer onder die steen van je lag waar je op de zoveel tijd een maandje onder gaat liggen.
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben hem echter wel gerecruit. Ik zeg niet dat heel Medic hier de oorzaak van is. Maar IG is het wel de stam die de gevolgen draagt.

Wij hebben gevolgen van wat AC uitkraamt op het forum bedoel je, kan genoeg verzinnen om hier dingen te posten over gedrag van Nemo, lijkt me alleen niet nodig :)

Zoals ik al zei, AC zie je in dit topic niet meer terug, je kan vragen noch discussies stellen aan hem, antwoord komt er niet.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Wij hebben gevolgen van wat AC uitkraamt op het forum bedoel je, kan genoeg verzinnen om hier dingen te posten over gedrag van Nemo, lijkt me alleen niet nodig :)

Zoals ik al zei, AC zie je in dit topic niet meer terug, je kan vragen noch discussies stellen aan hem, antwoord komt er niet.

dus hij zit weer onder zijn steen? Dat is heel mooi :) Dat maakt mij heel blij :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Achja, bedank hem en mij dan maar :)

Ik ga dat vervelende joch zeker niet bedanken. Ik heb nog nooit iemand zoveel bullshit zien uitkramen op het AF. En ik zit al ongeveer 6 jaar op het AF.

Ik bedank jou, hoewel ik niet weet wat je precies gedaan heb. Ik hoop ook dat hij nooit meer terug komt.
 

DeletedUser10429

Guest
Het werk dat medic hier leverde heb ik nog nooit bij een nr 2 stam gezien. :p echt het is gewoon ombij te lachen.. Iedere persoon buiten medic, breekt jullie gewoon af. Het kan ook jullie fantastische schrijfstijl zijn of top prestaties( ja dit is sarcasme dat ik het zelf bijna niet zou schrijven).

Jullie zeggen steeds wat heeft medic hiermee te maken, maar een goede speler zijn, gaat over meer dan punten. Zoals weer bewezen kan medic niet deftig voorzichzelf opkomen.( lees jullie posts maar eens goed) ik denk op gota na dat er geen enkele deftige speler in medic zit( robin nu niet ambetant doen) je weet dat wij je liever rijk dan kwijt waren als teamspeler, maar voor de meesten kon je gedrag niet over de boeg.

Dus alle medic amateurs die zich hier willen moeien, zoek eerst wat ervaring :)
 

DeletedUser

Guest
Het werk dat medic hier leverde heb ik nog nooit bij een nr 2 stam gezien. :p echt het is gewoon ombij te lachen.. Iedere persoon buiten medic, breekt jullie gewoon af. Het kan ook jullie fantastische schrijfstijl zijn of top prestaties( ja dit is sarcasme dat ik het zelf bijna niet zou schrijven).

Jullie zeggen steeds wat heeft medic hiermee te maken, maar een goede speler zijn, gaat over meer dan punten. Zoals weer bewezen kan medic niet deftig voorzichzelf opkomen.( lees jullie posts maar eens goed) ik denk op gota na dat er geen enkele deftige speler in medic zit( robin nu niet ambetant doen) je weet dat wij je liever rijk dan kwijt waren als teamspeler, maar voor de meesten kon je gedrag niet over de boeg.

Dus alle medic amateurs die zich hier willen moeien, zoek eerst wat ervaring :)

Ik ken de stammen hier niet maar ben jij dan zo goed ?
 

DeletedUser57186

Guest
Dan ga ik nu ook een topic openen over hoe geweldig Castiel. wel niet is.

Lol, de enige topics die mag open zijn wat voor een zielige iterner jij bent en hoe zielig je stam is vol met domme stamhoppers en dikke emo noobs met al hun geween.
Maar tja, we hebben het er al eens overgehad dat je nu eenmaal zuigt en niks kunt he. Dus bij deze is het weer niet erg mislukte moraalridder.
 

DeletedUser

Guest
Het werk dat medic hier leverde heb ik nog nooit bij een nr 2 stam gezien. :p echt het is gewoon ombij te lachen.. Iedere persoon buiten medic, breekt jullie gewoon af. Het kan ook jullie fantastische schrijfstijl zijn of top prestaties( ja dit is sarcasme dat ik het zelf bijna niet zou schrijven).

Ik ben blij dat er gelachen wordt om clowns en een groepje amateurs :)
 

DeletedUser

Guest
Lol, de enige topics die mag open zijn wat voor een zielige iterner jij bent en hoe zielig je stam is vol met domme stamhoppers en dikke emo noobs met al hun geween.
Maar tja, we hebben het er al eens overgehad dat je nu eenmaal zuigt en niks kunt he. Dus bij deze is het weer niet erg mislukte moraalridder.

Hij heeft in deze kwestie wel gelijk Ludo. Mehdi is ontzettend irritant door zijn nr 1 aan achterlijkheid.
 

DeletedUser

Guest
Wat een fantasierijke manier van schelden

Originaliteit is leuk, maar uiteindelijk kun je toch maar beter zeggen waar het op neer komt. Misschien dat zelfs zijn simpele ziel het dan een keer gaat begrijpen. ;)
 

DeletedUser57186

Guest
Hij heeft in deze kwestie wel gelijk Ludo. Mehdi is ontzettend irritant door zijn nr 1 aan achterlijkheid.

Maar ik heb me er niet mee bemoeid over het onderwerp. Ik heb niet gezegd dat hij gelijk of ongelijk heeft. Dat laat ik aan jullie over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan