Alcatraz Complexe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser64081

Guest
Ik had ergens gelezen dat jij gestopt was, dikke zuiger!! :eek:
Maarjah ik ga toch weer antwoorden op jou post:
We zien echt dat je dingens kakt uit je mond want jou vriendje Castiel, die zou nummer 1moeten zijn met al zijn interns!! Onozelaar!!
Over mijn skills zou je echt verbaasd zijn met wat ik doen, zoiezo dat ik beter ben als jou :Den jah ik was er dan niet om die trein te snipen dus de oplossing was gewoon om die te stacken ;)
Dus kruip maar lekker weer onder je steen :D

Verwacht jij hier echt ooit nog eens waardering van buiten je huidige 'vriendengroep'?
 

DeletedUser

Guest
LOOOOL, ja populair zijn is hier belangrijk op het forum hoor xDDDDDD :p
Moet ik even naar je huis komen XDD dan toon ik hoe fysiek sterk ik ben hahahahhahaha :)
Jij bent echt dom LOL!!!!!! xDDDDD wa ne nuub zijt gij xDDDD
ik kan nie snipen... LOL XXDDD :D



Even een voorbeeldje van jezelf

Zielig en gay :eek:
Mooi dat je jezelf nabeeld
 

DeletedUser64081

Guest
Ik heb genoeg waardering ;) Ga jij maar verder met je humor

Ik respecteer zeer velen. Maar van jouw krijg ik serieus veel irritatie, ik word echt moe van je. En dat heeft niks met politiek en propaganda te maken. Als je in mijn stam zat had ik je echt gesmeekt hier weg te blijven.
 

DeletedUser

Guest
Ik respecteer zeer velen. Maar van jouw krijg ik serieus veel irritatie, ik word echt moe van je. En dat heeft niks met politiek en propaganda te maken. Als je in mijn stam zat had ik je echt gesmeekt hier weg te blijven.

Ga dan weg van het Af en is dit opgelost :)
 

DeletedUser64081

Guest
Nee, anders vlieg jij even op;) Ik ben niet bereid jou de eer te geven om hier te leaven om jou posts. Jij verdient die eer niet. Ik heb het daarnaast goed naar mijn zin, maar af en toe kom jij als stoorzender langszeiken. Beter begin je aan zelfreflectie, heb ik vroeger ook gedaan, en ik kan onderhand op de momenten dat ik dat wil op het niveau posten dat af en toe nodig is. Jouw niveau stelt gewoon niks voor, en ik heb er ook echt geen goed woord voor over.
 

DeletedUser

Guest
OMG ik heb echt medelijden met jou :eek: Je praat steeds over populair en reputatie maar wat heeft dat dermee te maken ? Nu begrijp ik wrm je steeds off topics maakt, je denkt dat je dermee stoer en een rebel bent Hahaha. das echt zielig :eek:
Enjah je bent echt dom Haha :D of een naam nu zuiver is of niet wat dan ?:confused:
LOl jij bent hier pro in mislukte fora's !!:D Grapjas

Je verkijkt je op 1 ding. Jij vind mij zo. Maar jouw mening is louter gebasseerd op pure frustratie.

En verder weet ik dat ik niets op het fora ervan bakt. Wat wel opmerkelijk is dat jij meer haat posten tegen je krijgt dan ik op dit fora al tegen mij hebt gekregen.

Dus ik weet nu jij nog? Ik waan mij eigen geen pro, rebel of wil stoer doen. Het is verder hypocriet om te denken dat ik hierop off topic ga..
 

DeletedUser

Guest
Nee, anders vlieg jij even op;) Ik ben niet bereid jou de eer te geven om hier te leaven om jou posts. Jij verdient die eer niet. Ik heb het daarnaast goed naar mijn zin, maar af en toe kom jij als stoorzender langszeiken. Beter begin je aan zelfreflectie, heb ik vroeger ook gedaan, en ik kan onderhand op de momenten dat ik dat wil op het niveau posten dat af en toe nodig is. Jouw niveau stelt gewoon niks voor, en ik heb er ook echt geen goed woord voor over.

Sorry ik loop niet mee
 

DeletedUser

Guest
Je verkijkt je op 1 ding. Jij vind mij zo. Maar jouw mening is louter gebasseerd op pure frustratie.

En verder weet ik dat ik niets op het fora ervan bakt. Wat wel opmerkelijk is dat jij meer haat posten tegen je krijgt dan ik op dit fora al tegen mij hebt gekregen.

Dus ik weet nu jij nog? Ik waan mij eigen geen pro, rebel of wil stoer doen. Het is verder hypocriet om te denken dat ik hierop off topic ga..

Ik ben niet gefrusteerd, dat ben jij! Die haat posten komen enkel van je hondjes/slaafjes/zuigers :)
Degene die hypocriet is ben jij en dat weet jij zelf ook ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet gefrusteerd, dat ben jij! Die haat posten komen enkel van je hondjes/slaafjes/zuigers :)
Degene die hypocriet is ben jij en dat weet jij zelf ook ;)

Iedereen is hypocriet niet? Maar hoezo heb je problemen om normaal te posten?
En waarom ik niet gefrustreerd bent en jij wel? Je overmatig ";)" bewijst dat gewoon.

Wat wil je eigenlijk bereiken met dit heel gedoe?

De meeste zullen wel gek worden van jouw, ik vind het best wel lachwekkend. Je maakt niet alleen je eigen maar ook Medic belachelijk op dit fora. Maar anderszijds, de mindere fora posters die dit fora dan telt stijgen ineens wel qua postniveau als we ze naast jouw posten zetten.
 

DeletedUser

Guest
Waarom moet iedereen ook Medic erbij betrekken. Dat is al het lachwekkende aan al deze vreselijke disussies. :)
 

DeletedUser64081

Guest
Ik ben niet gefrusteerd, dat ben jij! Die haat posten komen enkel van je hondjes/slaafjes/zuigers :)
Degene die hypocriet is ben jij en dat weet jij zelf ook ;)

Jij zuigt jezelf dan zeker? Ik zuig niet, en ik durf te zeggen dat ik de rest ook niet ben;)
 

DeletedUser

Guest
Iedereen is hypocriet niet? Maar hoezo heb je problemen om normaal te posten?
En waarom ik niet gefrustreerd bent en jij wel? Je overmatig ";)" bewijst dat gewoon.

Wat wil je eigenlijk bereiken met dit heel gedoe?

De meeste zullen wel gek worden van jouw, ik vind het best wel lachwekkend. Je maakt niet alleen je eigen maar ook Medic belachelijk op dit fora. Maar anderszijds, de mindere fora posters die dit fora dan telt stijgen ineens wel qua postniveau als we ze naast jouw posten zetten.

Jij bent hier de meeste hyporcriete.
Waarom betrek jij medic daarbij ? Ik ben niet belachelijk dat zeg jij gewoon omdat de waarheid pijn doet ;)
Maarjah ik heb genoeg tijd aan jou verspilt, schrijf maar tegen de muur :)
 

DeletedUser64081

Guest
Jij bent hier de meeste hyporcriete.
Waarom betrek jij medic daarbij ? Ik ben niet belachelijk dat zeg jij gewoon omdat de waarheid pijn doet ;)
Maarjah ik heb genoeg tijd aan jou verspilt, schrijf maar tegen de muur :)

Jij lijkt alleen maar tijd te verspillen, gebruik alsjeblieft je tijd eens nuttiger en schrijf iets met inhoud..:eek:
 

DeletedUser

Guest
Waarom moet iedereen ook Medic erbij betrekken. Dat is al het lachwekkende aan al deze vreselijke disussies. :)

Hij zit in Medic? Dus hoezo mogen we dat er niet bij betrekken?

Jij bent hier de meeste hyporcriete.
Waarom betrek jij medic daarbij ? Ik ben niet belachelijk dat zeg jij gewoon omdat de waarheid pijn doet ;)
Maarjah ik heb genoeg tijd aan jou verspilt, schrijf maar tegen de muur :)

Stop je nu al? Vrij snel. En tijd verspilt, ik hoop dat de posten die je hebt neergeschreven je weining tijd hebben gekost. Anders zou het willen zeggen dat je hebt nagedacht en zou je verhaaltje compleet maken.
 

DeletedUser

Guest
Iets met inhoud schrijven op dit forum? Dat is moeilijk genoeg bij velen hier, beter is er hier een mod actief en zet er een slotje op.

@defokke wat wil je ermee bereiken om .Medic erbij te betrekken?
 

DeletedUser38984

Guest
Aangezien dit topic toch geen nut heeft. USAIN HURACAINE BOLT!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan