Al Capone (Missie Mislukt)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Al Capone is vergeten, mislukt en uit het wereld 3 beeld verdwenen. Een beleid dat leek op stabiel, en het leiden van de nummer 1 stam voor langere duur. Toch bleken er veel te veel fouten te worden gemaakt door deze vroegere heerser. Waar hij door zijn nette PM's vroeger op het forum werd gewaardeerd, zo kan hij nu als een Tw-Opa het spelletje in alle rust uitleggen aan zijn kleinkinderen.

Zijn woorden waren groots, zijn stam was groots. Zijn daden.... waren klein. Het CdM tijdperk licht bij menig wereld 3 speler nog diep in de herinnering. CdM dat de kern van de wereld domineerde voerde oorlog met FIRM. B0RG, Cervix en DTW. Daarnaast werd de meestgeroepe kreet onder de kleinere 'nubs': We gaan CdM pakken en willen BND worden met een toppers.

Maar Al Capone maakte de cruciale fouten in zijn beleid. Stapte te snel over op iets nieuws. Van CdM terug naar het vertrouwde =SdM=, om vervolgens te snel over te stappen naar =BB=, en dan toch maar naar *DTW*. Daarnaast heeft zijn beleid gezorgd dat wereld 3 het imago heeft gekregen van Massa aan de top.

CdM was een massastam die overheerste en die aan de fronten Cervix en FIRM verliezen leed. Beetje opmerkelijk zou je zeggen? De oorlog met Cervix, daar hield vooral Al Capone zich mee bezig. Die daar netjes aan het front lag ingetimmerd tussen CdM frontspelers, spelers van het toenmalige Phrenesis, en aan de andere kant Cervix. Zo konden de meest verschillende leiders een onderlinge strijd uitvoeren, met achter zich een enorme stam van wereld formaat.

Al Capone .Vs. Quite Shaqly. Ik weet niet waarom, maar Al Capone geeft meer de arrogante Real Madrid uitstraling, waar Quite Shaqly een rustige en zelfvertrouwde Barca uitstraling heeft. 2 tegenpoolen qua woorden, en daden. En opmerkelijk genoeg was het gebied waar de grote leider ook te vinden was, een van de weinige gebieden waar CdM verliezen leed.

Daarnaast bleek het beleid van Al Capone niet echt vrienden op te leveren. Slechts 1 BND, genaamd =IRB=. Waarvan later werd onthuld (dankzij mijn topic) dat deze al tijden zelf het liefste de kern van de wereld zouden bezitten.

Al Capone, vergeten topper... of mislukte legende?
 

DeletedUser29038

Guest
Dit lokt vast behoorlijk wat reactie's uit. Ikzelf kom in verleiding om iets te posten.

Zijn woorden waren groots, zijn stam was groots. Zijn daden.... waren klein.

Ondanks dat we niet in hetzelfde kamp zaten (zitten) durf ik hier gerust zeggen dat je ongelijk hebt, innumbered. Ik bedoel, hou jij maar eens maanden en maanden de nr 1 positie met een stam. Komt echt veel bij kijken.



en dit

Al Capone .Vs. Quite Shaqly. Ik weet niet waarom, maar Al Capone geeft meer de arrogante Real Madrid uitstraling, waar Quite Shaqly een rustige en zelfvertrouwde Barca uitstraling heeft. 2 tegenpoolen qua woorden, en daden. En opmerkelijk genoeg was het gebied waar de grote leider ook te vinden was, een van de weinige gebieden waar CdM verliezen leed.

Als voetballeek ga ik niet in op wat jij de Real Madrid uitstraling noemt, en mijn kennis over QS is niet goed genoeg om zijn karakter te kennen, maar ik heb veel meer respect voor Al dan dat ik ooit voor SQ zou kunnen opbrengen.(QS, neem je kans , toon wat je kan , en krijg mijn respect :)

vb: AL C knapte zijn zaakjes zelf op.
 
Reactiescore
1.733
AL CAPONE is stil omdat hij mis geen leider meer is van de stam waar hij nu in zit?.
 

DeletedUser

Guest
Innumbered, je mag alles zeggen,

maar niks over ac op die wijze !

Ac was ongetwijfelt een van de beste leiders van wereld 3, al dan niet de beste,

hij heeft stammen in top tijden lang staande weten te houden, hij heeft veel leden leuke tijden bezorgt, en daar zijn ongetwijfeld velen hem heel dankbaar voor,

dat hij nu niet meer zo actief is, is mss omdat hij daar zelf heeft voor gekozen ?
mss omdat hij zijn leven weer een beetje oppikt,

Innumbered, jij vergeleken met ac, bent nog geen 1 cent waard.

@AC: bedankt voor de leuke tijden in sdm/CDM/SDM/BB !
je was top man !

P.S: ik weet ten minste waarover ik babbel, jij niet sukkel (Innumbered)
 

DeletedUser

Guest
CdM massa???

Al Capone is één van de grootste spelers van deze wereld, hoe je het hoe draait of keert.
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast bleek het beleid van Al Capone niet echt vrienden op te leveren. Slechts 1 BND, genaamd =IRB=. Waarvan later werd onthuld (dankzij mijn topic) dat deze al tijden zelf het liefste de kern van de wereld zouden bezitten.

Al Capone, vergeten topper... of mislukte legende?

moest dit erbij? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
belachelijk , zet hier maar een slot op

AC is the best , iemand die zoveel inzet heeft getoond voor een stam verdiend geen afbreektopic als dit

waarvan akte.
 
Reactiescore
28
Innumbered, ooit waart ge grappig, als ik u nu tegenkom slaag ik uw schedelpan aan frut (en ik ben een rustig mens!)

dit slaat op de ballen
CdM was GEEN massa, AC heeft lange tijd een topstam (ongeveer een eeuw de nummer 1) geleid, was een van de actiefste aanvallers, hield zijn stam op nummer 1, ondanks de vele vijanden en de steeds terugkomende en groeiende inactiviteit.

de vgl AC <-> QS is belachelijk? Het zijn 2 héél grote meneren, die elk op HUN manier TW spelen en topstammen leiden.

de dag dat jij 1% van AC z'n leiderscapaciteiten/spelcapaciteiten hebt, is nog héél veraf.

DUS STFU!
 

DeletedUser4045

Guest
Nou niet allemaal innumbered afkraken.

Deze 14-jarige (correctie: 11-jarige) jongen heeft gewoon zijn periodes. Een tijdje heeft hij vrienden gehad, die hem nou al niet meer zien zitten, dus is hij terug om andere mensen te vervelen met onwaarheden en nutteloze topics.

Dus bij deze de actie: Help Innumbered aan een sociale bezigheid. Je mag alles opgeven.

Mijn tip voor morgen voor Innumbered is:

Papier ruimen op straat met zo'n prikstok. Zorg voor een schone leefomgeving!
 

DeletedUser

Guest
Innumbered zit nu al gans de avond dit forum te refreshen met wat zakdoekjes naast hem :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Al Capone is vergeten, mislukt en uit het wereld 3 beeld verdwenen. Een beleid dat leek op stabiel, en het leiden van de nummer 1 stam voor langere duur. Toch bleken er veel te veel fouten te worden gemaakt door deze vroegere heerser. Waar hij door zijn nette PM's vroeger op het forum werd gewaardeerd, zo kan hij nu als een Tw-Opa het spelletje in alle rust uitleggen aan zijn kleinkinderen.

Zijn woorden waren groots, zijn stam was groots. Zijn daden.... waren klein. Het CdM tijdperk licht bij menig wereld 3 speler nog diep in de herinnering. CdM dat de kern van de wereld domineerde voerde oorlog met FIRM. B0RG, Cervix en DTW. Daarnaast werd de meestgeroepe kreet onder de kleinere 'nubs': We gaan CdM pakken en willen BND worden met een toppers.

Maar Al Capone maakte de cruciale fouten in zijn beleid. Stapte te snel over op iets nieuws. Van CdM terug naar het vertrouwde =SdM=, om vervolgens te snel over te stappen naar =BB=, en dan toch maar naar *DTW*. Daarnaast heeft zijn beleid gezorgd dat wereld 3 het imago heeft gekregen van Massa aan de top.

CdM was een massastam die overheerste en die aan de fronten Cervix en FIRM verliezen leed. Beetje opmerkelijk zou je zeggen? De oorlog met Cervix, daar hield vooral Al Capone zich mee bezig. Die daar netjes aan het front lag ingetimmerd tussen CdM frontspelers, spelers van het toenmalige Phrenesis, en aan de andere kant Cervix. Zo konden de meest verschillende leiders een onderlinge strijd uitvoeren, met achter zich een enorme stam van wereld formaat.

Al Capone .Vs. Quite Shaqly. Ik weet niet waarom, maar Al Capone geeft meer de arrogante Real Madrid uitstraling, waar Quite Shaqly een rustige en zelfvertrouwde Barca uitstraling heeft. 2 tegenpoolen qua woorden, en daden. En opmerkelijk genoeg was het gebied waar de grote leider ook te vinden was, een van de weinige gebieden waar CdM verliezen leed.

Daarnaast bleek het beleid van Al Capone niet echt vrienden op te leveren. Slechts 1 BND, genaamd =IRB=. Waarvan later werd onthuld (dankzij mijn topic) dat deze al tijden zelf het liefste de kern van de wereld zouden bezitten.

Al Capone, vergeten topper... of mislukte legende?

Gaap, rot toch een end op.

1) Daden klein? CdM was de meest actieve stam op het gebied van oorlogen, waar veelal de scores positief stonden voor CdM.

2) CdM naar SdM? Lol, naab. Er moest een hervorming komen in de stam, o.a. omdat de voormalige CQ2 leiders, waaronder ik, er allemaal mee stopten en een nieuwe stam moest worden geformeerd. SdM is nooit een stam geweest, dat is gewoon CdM renamed. Een nieuwe naam betekent niet een nieuwe stam, nabnub.

3) Massa? Flikker toch op. De stam werd gedragen door een man of 20-30, dezelfde mensen die nu nog steeds op een account in de top 50 zijn te vinden. Tegen cervix hadden we een leuke strijd, tegen FIRM is door CdM nooit oorloggevoerd. Met offensieven op DTW, Cervix en B0rg was er ook wel genoeg te doen, me dunkt.

4) WTF heeft QS ermee te maken, juist, geen donder.

Als je iemand de schuld wil geven van het mislukken van CdM, doe dat maar aan mij, want het idee van CdM (CQ2+SdM) komt uit mijn koker, en ik was verantwoordelijk voor het diplomatiek beleid. Dus je geBS over IRB slaat ook nergens op.

Tadaaaa
 
Reactiescore
1.733
3) Massa? Flikker toch op. De stam werd gedragen door een man of 20-30, dezelfde mensen die nu nog steeds op een account in de top 50 zijn te vinden. Tegen cervix hadden we een leuke strijd, tegen FIRM is door CdM nooit oorloggevoerd. Met offensieven op DTW, Cervix en B0rg was er ook wel genoeg te doen, me dunkt.



Ik kan me herrineren dat we wel is kleine offensiefjes hebben gehad ;) maar idd groots was het niet.



maar innumbred ;) kan je niet w13 lastig vallen???? of een andere wereld ;) AC was een goede speler zeer goede diplomaat (heb er wel is diplomatiek mee gesproken heel soms :p).

waarom denk je dat hij is verkozen tot beste propagandist van tw? he he ?
 

DeletedUser

Guest
mja, MdG wilde graag af en toe FIRM kunnen aanvallen. De rest van de stam had eigenlijk allemaal andere prioriteiten.

Maar een individuele aanval van een speler kun je moeilijk een oorlog noemen, niet waar?
 
Reactiescore
1.733
jup ;).


maar toeen hadden we onze klauwen vol aan MDG :p.


volgens mij is het nu andersom na de grens verdeling :p.
 

DeletedUser13822

Guest
Ac en ik tegen elkaar? das nieuw voor mij.

Ik heb in de tijd cdm-cervix, naar mijn weten nooit contact gehad met ac...als ik al contact had met een leider van cdm was het newlivez en dat kwam maar zéér zelden voor.
AC arrogant? Zeker ni! Zelfs als leider van mijn vijand had ik respect voor hem, en is nooit zo overgekomen. En ik rustig? Mss als ik slaap :rolleyes:

Speel- en leidersstijlen verschillen, logisch toch.
 

DeletedUser

Guest
zucht ik begin je topics stillaan beu te worden... Als je je commentaar wilt plaatsen over bepaalde spelers dan doe je dit in W3 algemeen babbeltopic en dus NIET in een NIEUW topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan