AgA

DeletedUser49721

Guest
teamtwarslogo.png

Voor spelers MET potentieel .


AgA bied
  • Forum
  • Mogelijkheid tot lesjes
  • Resources.
  • Mogelijkheid om je skills te verbeteren


AgA organiseert.
  • Innerbattles
  • 1x in de maand een tagwall
  • Teambattles


Mentors
WatchThemFall.
ForgetAllAboutIt

Leden
KickThaBeatz
Wishard
bruce almighty
aysereturn
ISight
skyrevolution
jasperco
ryou
amprueza

Appen?
  • Naam
  • Ervaring
  • 5 Werkjes


WTF&Faai
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53131

Guest
hier wil ik eigenlijk wel in maar ik zit al in een team :(
 

DeletedUser

Guest
Enige team die echt active is is censorship dus ik vraag me af wrm je niet gewoon fractal designers leaved en het hier probeert ;)
 

DeletedUser49721

Guest
zoiezo dat dit hier een actief team word ;) niks persoonlijks maar la guerre is nou niet geweldig goed ofsow
 

DeletedUser42474

Guest
Inderdaad,
censor is het enige team waar je iets van hoort .
 

DeletedUser53131

Guest
Enige team die echt active is is censorship dus ik vraag me af wrm je niet gewoon fractal designers leaved en het hier probeert ;)

zit eigenlijk niet meer in het team van la guerre ik zit in dat van ozempje :p
 

DeletedUser

Guest
zit eigenlijk niet meer in het team van la guerre ik zit in dat van ozempje :p

lees dan maar ff in censor topic dat je 'baas' je zou verlaten als hij in censor geraakt ;) je kan trouwens veel meer leren van FAAI dan van ozempje ;)
 

DeletedUser58173

Guest
Naam: Meeste kennen me van Qazzo, maar nieuwere namen zijn Effetto en WishShard.
RL-naam = Jeannot
Ervaring: Nu ong. 2 maanden serieus, maar bak er nog steeds niet veel van. Ook al wil ik het wel super graag leren.
Tagjes:

Dit wil ik graag verbeteren:
44459651.png


Sprites:
003oo.png

001shr.png

004d.png

002ar.png

007ee.png


Extra: Voor degene die denken dat ik in The Next Step zit, The Next Step is allang gestopt en is alleen nog maar MSN-chat voor de gezelligheid.
 

DeletedUser58264

Guest
Enige team die echt active is is censorship dus ik vraag me af wrm je niet gewoon fractal designers leaved en het hier probeert ;)

zolang er maar 1 team echt actief is, zie ik echt gewoon het nut niet in van die teams...
 

DeletedUser53131

Guest
lees dan maar ff in censor topic dat je 'baas' je zou verlaten als hij in censor geraakt ;) je kan trouwens veel meer leren van FAAI dan van ozempje ;)

ok solli ik hier lol ^^
edit, 1st nog wat nieuwe tags maken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49721

Guest
Naam: Meeste kennen me van Qazzo, maar nieuwere namen zijn Effetto en WishShard.
RL-naam = Jeannot
Ervaring: Nu ong. 2 maanden serieus, maar bak er nog steeds niet veel van. Ook al wil ik het wel super graag leren.
Tagjes:

Dit wil ik graag verbeteren:
44459651.png


Sprites:
003oo.png

001shr.png

004d.png

002ar.png

007ee.png


Extra: Voor degene die denken dat ik in The Next Step zit, The Next Step is allang gestopt en is alleen nog maar MSN-chat voor de gezelligheid.

ik denk dat we voor jouw niet eens hoeven te bespreken je bent een van de snellere improvende mensen hier en je doet moeite.
denk dat watchthemfall hetzelfde denkt
mijn ja heb je
 

DeletedUser42474

Guest
Wishard .. .
PM me even dan geef ik je url naar het forum & krijg je de MSN/Skype link .
 

DeletedUser49721

Guest
Naam: Meeste kennen me van Qazzo, maar nieuwere namen zijn Effetto en WishShard.
RL-naam = Jeannot
Ervaring: Nu ong. 2 maanden serieus, maar bak er nog steeds niet veel van. Ook al wil ik het wel super graag leren.
Tagjes:

Dit wil ik graag verbeteren:
44459651.png


Sprites:
003oo.png

001shr.png

004d.png

002ar.png

007ee.png


Extra: Voor degene die denken dat ik in The Next Step zit, The Next Step is allang gestopt en is alleen nog maar MSN-chat voor de gezelligheid.

aangenomen. wel willen we graag dat je ook moet proberen met andere dingen als sprites mag werken het word anders zo eentonig ;)
 
Bovenaan