Aftellen

DeletedUser

Guest
Auri sacra Fames is ook brayn van kim kardashian ooit Met forum account ja. En je die geruchten ken ik ook. En zover ik weet van mensen die erin gespeeld hebben. Die ik afgelopen jaren wel is op skype heb gesproken. Was er wel een extraatje. Niet te min was de moraal om te winnen en om de maximum eruit te halen in vision ook veel meer. En hielp de strakke leiding ook vast mee. Iets waar veel spelers niet aan wouden aan w11 in zero toen der tijd. Er zat een groep ongelooflijke goede jongens. Een aantal ging daarvan ook naar vision. Maar sommige gingen nooit. Omdat die hoopte het tij te keren. :) Maar jammer genoeg zaten er ook genoeg eigenwijze. :) Ik zelf soms ook haha. Vooral spelers als ELLIS 75, Thunderius, Bertsali, Johanna en zo zal ik er best nog wat vergeten zijn. en wie ik nooit hier zolang had verwacht was onze Prinshz Van Keltvn. De stam waar ik ooit begon met mij eerste account voor ik mooral breker was voor kikkerzzbis. Hoewel het lang geleden is hier op w11. En ik vast veel vergeten ben haha. Is het toen der tijd een spel geweest waar misschien dag en nacht veel tijd in ging. Bloed zweet en emotie. Maar heb ik daar ook veel leuke mensen onmoet. In de tijd van MSN Toen we elkaar nog via msn spraken haha. En blijft de lol die ik op w11. Het grootste die ik wel in een online spel heb gehad :)
 

DeletedUser

Guest
Misschien wel leuk om met berg oud w11 spelers op w49 een stam te beginnen ? :p Moet zeggen dat ik al meerdere ouwe toppers o.a ben tegen gekomen op w48. :)
 

DeletedUser54559

Guest
Ondertussen zijn er een berg oud-w11 leden gestart op wereld 50 in de stam ToG, The Old Guard.
Verse wereld met klassieke instellingen dus wie weet wat voor je? :)
 
Bovenaan