Aftellen

DeletedUser30312

Guest
Bedankt voor de appreciatie ! Jullie waren misschien niet de sterkste tegenstanders, maar met voorspong de meest respectvolle ! Dank daarvoor :)

En wellicht ook de meest volhardende. Ondanks de verliezen en dat het duidelijk een verloren zaak was zijn ze toch blijven spelen.
 

DeletedUser34283

Guest
Gefeliciteerd Vision! Uit .I. en PNMM ooit opgericht geloof ik, had ik nooit het idee dat zo'n noordwestelijk stammetje het ging winnen. Echter, na een half jaar/jaar was het al wel duidelijk en zijn jullie de verdiende winnaar! Gefeliciteerd aan de (vgm) enige stam waar ik in W11 niet in heb gezeten :p
 

DeletedUser30312

Guest
Gefeliciteerd Vision! Uit .I. en PNMM ooit opgericht geloof ik, had ik nooit het idee dat zo'n noordwestelijk stammetje het ging winnen. Echter, na een half jaar/jaar was het al wel duidelijk en zijn jullie de verdiende winnaar! Gefeliciteerd aan de (vgm) enige stam waar ik in W11 niet in heb gezeten :p

Toen ik destijds PNMM joinde had ik überhaupt niet de illusie deze wereld te gaan winnen :D Maar als snel werd mij duidelijk dat ik goed had gekozen. Want PNMM was vanaf het eerste begin een enorm goed georganiseerde stam die voor elkaar door het vuur ging.

Toch jammer dat de bananenstam het einde van W11 niet heeft gehaald ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Toen ik destijds PNMM joinde had ik überhaupt niet de illusie deze wereld te gaan winnen :D Maar als snel werd mij duidelijk dat ik goed had gekozen. Want PNMM was vanaf het eerste begin een enorm goed georganiseerde stam die voor elkaar door het vuur ging.

Toch jammer dat de bananenstam het einde van W11 niet heeft gehaald ;)

-BB- heeft gelukkig altijd het seniorenrecht gehad... 6 Seconden na oprichting van de wereld opgericht. "Eerst schiepen Duckje en Klovadis wereld 11. Op de 6e seconde zagen ze dat ze iets misten: het volmaakte -BB- werd opgericht." Dat we uiteindelijk top 6 zijn geweest, was voor ons toch wel de unieke prestatie. In ieder geval, altijd een legendarische tijd gehad, het TW-weekblad (ttt) gehaald en nog altijd de stam die w11 bij elkaar bracht met een gedeeld forum voor heel de wereld. Jobeh, Alles is voor Bassie, rosa en ik hadden 'm toch wel goed te pakken, met Matthijs, kipkerriemetmayonaise, Winston Chruchill en heldin pienelien toch altijd een mooie stam gevormd (wat ook opvalt, is dat alle grote accies die toentertijd door mij bespeeld werden minimaal 1 periode in -BB- hebben gezeten.

Spamrecords, fun, skypen enzo, was mooi. Uniekste stam van W11. En de oudste!
 

DeletedUser24823

Guest
Het aftellen is begonnen! Voor iedereen:

Prettige kerstdagen en nog vele gelukkige jaren!
 

DeletedUser61042

Guest
Gefeliciteerd Vision! wereld 11 was ook mijn eerste start wereld waar ik veel dingen heb kunnen leren was een leerzame periode voor mij. Nogmaals gefeliciteerd vision de overwinning is dik verdiend.
 

DeletedUser20611

Guest
Gefeliciteerd! Vooral Oxidator, fijn om te zien dat bepaalde namen terugkeren! :)
 

DeletedUser52781

Guest
-BB- heeft gelukkig altijd het seniorenrecht gehad... 6 Seconden na oprichting van de wereld opgericht. "Eerst schiepen Duckje en Klovadis wereld 11. Op de 6e seconde zagen ze dat ze iets misten: het volmaakte -BB- werd opgericht." Dat we uiteindelijk top 6 zijn geweest, was voor ons toch wel de unieke prestatie. In ieder geval, altijd een legendarische tijd gehad, het TW-weekblad (ttt) gehaald en nog altijd de stam die w11 bij elkaar bracht met een gedeeld forum voor heel de wereld. Jobeh, Alles is voor Bassie, rosa en ik hadden 'm toch wel goed te pakken, met Matthijs, kipkerriemetmayonaise, Winston Chruchill en heldin pienelien toch altijd een mooie stam gevormd (wat ook opvalt, is dat alle grote accies die toentertijd door mij bespeeld werden minimaal 1 periode in -BB- hebben gezeten.

Spamrecords, fun, skypen enzo, was mooi. Uniekste stam van W11. En de oudste!

Moest toch een traantje wegpinken bij dit hoor, wat een tijd was dit toch. Rosa666 die haar account gunde nadat jobeh geband werd, winston chruchill onze partner in crime waardoor we ineens naar 1 mil punte gingen met zipiii, waterkaas in het café topique, kipkerrie die na onze 4e ban ofzo de stam nog voortzette voor een goed half jaar, mcmartens die volledig van de aardbodem verdween en nu suddenly moderator in het twteam was en uiteraard pienelien die er vanaf het begin bij was. Er zijn talloze andere bananen gekomen en gegaan en ooit had ik er een lijst van op het profiel van onze stam, maar helaas valt deze niet meer te vinden. Ik kan het profielplaatje van Zipiii, de vliegende broccoli, ook niet vinden. Wellicht heb jij die Ger? Wel de mooiste tijd by far die ik op tw heb gehad.

Danku Canus.

HJKFHDKAHFKA.jpg

Ach, we doen ons best:p

Wij ook en daar gaat het uiteindelijk om.



Toen ik las dat deze wereld was gewonnen door Vision wilde ik toch even Vision feliciteren, ook al heb ik nooit tegen ze gevochten en kende ik slechts 1 speler die mij waarschijnlijk niet eens meer kent, Vasco884 uit de TBR clan van w9 ^^. Vision heeft gewoon geluk gehad dat Keltic Vision tussen ons inzat en wij geband werden, anders hadden wij zo de wereld gewonnen!!!
Wil je hierover teruglezen --> https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?101854-Zipiii-VS-Keltvn-Kelt-2&highlight=zipiii

Ik lees nu trouwens op tw stats nog wat goude ouwe leden, De Grote Bosatlas, Jimmie seppie, Bart de baas en Cheesyhad bijvoorbeeld. Met zn allen hadden ze wellicht net 20k punten maar damn wat waren het grote spelers. Roma At War en mammoetboom natuurlijk ook niet te vergeten. Ik zal eens kijken of ik ergens een gecachte versie van het ingame profiel van -BB- kan krijgen, die was fantastisch.

Gefelicteerd Vision
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
toen was zero nog de grote jongen lang geleden zeg:p

Kaartje dateert denk ik ook van niet al te lang voor we de BG met FFC opzegden, omdat ze in onze achtertuin begonnen te recruteren. Naja, dat heeft het proces alleen maar versneld, BG zou hoedanook niet standgehouden hebben. Vanaf dan werd het zowat wij tegen al de rest. Een beredeneerd risico maar we geloofden erin en hebben het kunnen waarmaken. :)
 

DeletedUser61042

Guest
Kaartje dateert denk ik ook van niet al te lang voor we de BG met FFC opzegden, omdat ze in onze achtertuin begonnen te recruteren. Naja, dat heeft het proces alleen maar versneld, BG zou hoedanook niet standgehouden hebben. Vanaf dan werd het zowat wij tegen al de rest. Een beredeneerd risico maar we geloofden erin en hebben het kunnen waarmaken. :)

Klopt het was de wereld vs jullie ik meen mij nog vaag het zero forum te herhineren met een gedeeld fora met ffc en lief daarna:p
 

DeletedUser

Guest
ex kikkerzzbis Fernando Hier :). Van harte gefeliciteerd. Vision. En tja het was wel te verwacht bijna toch die vision de grote kampioen. Wel door een paar hele actieve mensen o.a maar ook een goede strakke leiding. Een gok om ooit met de hele wereld bijna ruzie te maken die goed uitpakte. Heel netjes. En ja ASF die fora.s waren er inderdaad brayn. Alleen werkte het gewoon allemaal nooit niet zoals het moest. Te vaak was het een gedoe om mensen uit de stam of stammen zover te krijgen om vision is met wat meer power aan te pakken. Daarom dat ik en Tijn toen ook maar hebben besloten na toch wat minder tijd te hebben het account op BB te zetten de Lol was eraf. Mensen die rustig op dit lekken te wachten. En dat is kloten. Als je iemand bent die niet van afwachten houd. :)
 

DeletedUser34283

Guest
ex kikkerzzbis Fernando Hier :). Van harte gefeliciteerd. Vision. En tja het was wel te verwacht bijna toch die vision de grote kampioen. Wel door een paar hele actieve mensen o.a maar ook een goede strakke leiding. Een gok om ooit met de hele wereld bijna ruzie te maken die goed uitpakte. Heel netjes. En ja ASF die fora.s waren er inderdaad brayn. Alleen werkte het gewoon allemaal nooit niet zoals het moest. Te vaak was het een gedoe om mensen uit de stam of stammen zover te krijgen om vision is met wat meer power aan te pakken. Daarom dat ik en Tijn toen ook maar hebben besloten na toch wat minder tijd te hebben het account op BB te zetten de Lol was eraf. Mensen die rustig op dit lekken te wachten. En dat is kloten. Als je iemand bent die niet van afwachten houd. :)

Ha Fernando, leuk om je weer eens te zien. Bryan was toch je co-speler? Kim kardashian als ik me niet vergis haha.

Inderdaad was Vision als team en leiding heel sterk, maar de geruchten gingen natuurlijk ook dat ze een groot aantal privéscripts hadden van Obliterator. Niets afdoende aan hun overwinning, want die is dik verdiend, maar als de scripts openbaar waren geweest, was de tegenstand wel moeilijker geweest, denk ik zelf!
 
Bovenaan