Aftellen

DeletedUser27685

Guest
Even een *bump* zodat we het aftellen niet verleren. We zitten nog steeds aan 45 dus kom op (Keltic) Vision, gauw die delete knop indrukken, cheers!
 

DeletedUser24823

Guest
Kan nog erger: Nog 10 spelers, verdeeld over 4 stammen op wereld7.
 

DeletedUser30462

Guest
Kan nog erger: Nog 10 spelers, verdeeld over 4 stammen op wereld7.

dan ga je er vanuit dat Vision in de komende week uit elkaar gaat vallen? want anders is het echt gedaan met w11 binnen een week ;)
 

DeletedUser24823

Guest
Om zichzelf echt te bewijzen moet een stam minstens 100% van de spelersdorpen op deze wereld bezitten. Dit staat ook wel bekend als het dominantie percentage van een stam.....
 

DeletedUser46057

Guest
Vision heeft zich op alle fronten bewezen!

Iedereen gefeliciteerd die heeft mee geholpen aan de overwinnen!
van het begin tot nu.
 

DeletedUser

Guest
@ draakje: met de smurfen is alles in orde :). Al geruime tijd zijn er geen voetsporen van smurfen in darkness zijn tuin meer te bespeuren :).
@vision : proficiat met jullie overwinning. Niemand kwam enigzins in jullie buurt op deze wereld. Ben blij dat ik geruime tijd met jullie heb kunnen samenwerken.

Gefeliciteerd vision.
 

DeletedUser24823

Guest
Een wereld zonder vooraf bepaalde eindvoorwaarden eindigt wanneer één stam 100% van alle dorpen in haar bezit heeft en dus de winnaar is van de wereld. Dit betreft alleen dorpen die in het bezit zijn van spelers, barbarendorpen tellen dus niet mee.
Van zodra één stam apart of 2 stammen samen echter 85% van de wereld domineren, kunnen ze contact opnemen met het Tribal Wars Team met de vraag om de wereld eerder te beëindigen.
Er zal dan specifiek voor die wereld bekeken worden wat de mogelijkheden zijn. Elk geval wordt dus apart bekeken.
 

DeletedUser24823

Guest
Aangezien 79 % al voor vervroegd stoppen heeft gestemd wil ik hierbij Vision feliciteren voor het winnen van deze wereld! Jullie zijn een geweldig team gebleken, met een groep hele sterke spelers.
 

DeletedUser

Guest
Aangezien 79 % al voor vervroegd stoppen heeft gestemd wil ik hierbij Vision feliciteren voor het winnen van deze wereld! Jullie zijn een geweldig team gebleken, met een groep hele sterke spelers.

Bedankt voor de appreciatie ! Jullie waren misschien niet de sterkste tegenstanders, maar met voorspong de meest respectvolle ! Dank daarvoor :)
 
Bovenaan