Aftellen

DeletedUser46057

Guest
Nog 85 spelers,
Phoex boven aan, Wie oh wie gaat er in 2014 de wereld winnen? :D

Welke speler zal als volgende afvallen?
 

DeletedUser27685

Guest
Hier zijn we Michel z'n dorpjes aan het aftellen :)
 

DeletedUser27685

Guest
Timeframe: Laatste maand


Cheers: 161 (1,342,816)
Michel0495: 0 (0)
Verschil: 161 (1,427,849)

chart


----

Vision, Cheers: 1,111 (10,205,416)
Phoex, TOF: 15 (138,181)
Verschil: 1,096 (10,067,235)

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61042

Guest
Timeframe: Laatste maand


Cheers: 161 (1,342,816)
Michel0495: 0 (0)
Verschil: 161 (1,427,849)

chart


----

Vision, Cheers: 1,111 (10,205,416)
Phoex, TOF: 15 (138,181)
Verschil: 1,096 (10,067,235)

chart

Ziet er zoals altijd positief uit:)
 

DeletedUser30462

Guest
zoals ik zei, dat ligt aan je perspectief, als je het muntje omdraait, dan staat er dus ook 161 dorpen verliezen, en dat noem ik negatieve stats, zeker voor de huidige officiële nummer 1 stam van w11 ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Ach w11 is al lang gewonnen. Zo'n wanhoopspoging van mijn ex stam kan ik niet waarderen. Ik heb respect voor Vision, Cheers en Keltvn. Zij hebben nog ruggengraat, identiteit, maar dit stammetje... Voorheen vijanden, toen BG (faal), nu zelfs bij elkaar. Schandelijk. Op tijd weggegaan daar.
 

DeletedUser30462

Guest
Ach, als ze hun stats nog positief hadden weten te houden, wie weet hoeveel spelers het hier dan nog voor ze op hadden durven nemen ;) Nu lijkt het wel alsof alleen het tegenkamp zich hier nog durft te verzamelen.
 

DeletedUser61042

Guest
zoals ik zei, dat ligt aan je perspectief, als je het muntje omdraait, dan staat er dus ook 161 dorpen verliezen, en dat noem ik negatieve stats, zeker voor de huidige officiële nummer 1 stam van w11 ;)

Hierbij sluit ik me aan

Ach, als ze hun stats nog positief hadden weten te houden, wie weet hoeveel spelers het hier dan nog voor ze op hadden durven nemen ;) Nu lijkt het wel alsof alleen het tegenkamp zich hier nog durft te verzamelen.

Komt waarschijnlijk van de propaganda van vision destijds. En denk ook niet dat het veel nut heeft om zich met negatieve stats te gaan verdedigen op het AF :p Het is wel jammer aangezien het Af van wereld 11 vroeger veel actiever was en dan spreek over de tijd van zero en ffc/lief tegen vision.
 

DeletedUser30462

Guest
zero was er al niet meer toen het ffc/lief tegen vision was ;) en wat is er nu eigenlijk veranderd sinds die tijd, behalve dat er een hoop spelers aan ffc/lief zijde zijn gestopt? Maakt een naam zoveel uit?
 

DeletedUser61042

Guest
zero was er al niet meer toen het ffc/lief tegen vision was ;) en wat is er nu eigenlijk veranderd sinds die tijd, behalve dat er een hoop spelers aan ffc/lief zijde zijn gestopt? Maakt een naam zoveel uit?

Die hoop spelers van FFC die destijds gestopt zijn waren wel de spelers die op het af zaten. Nee een naam maakt niet zoveel uit aangezien de 3 stammen toen ook al samen werkten.

Ach w11 is al lang gewonnen. Zo'n wanhoopspoging van mijn ex stam kan ik niet waarderen. Ik heb respect voor Vision, Cheers en Keltvn. Zij hebben nog ruggengraat, identiteit, maar dit stammetje... Voorheen vijanden, toen BG (faal), nu zelfs bij elkaar. Schandelijk. Op tijd weggegaan daar.

Idd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou hier kunnen komen pronken omdat ik winst boekte in aantal dorpen (12-3 ofso) tijdens een mass van vision op me die 2 maand en half duurde met zo'n 60.000 aanvallen ofso die gepasseerd zijn, maar heb daar gewoon geen behoefte aan. Dusja, bij deze eens een reactie van het tegenkamp? :p
Maar goed ja, ik kan natuurlijk niets zeggen over jullie algemene winst die jullie boeken, want die is natuurlijk onontkennelijk mooi. Helaas
 

DeletedUser

Guest
Ik zou hier kunnen komen pronken omdat ik winst boekte in aantal dorpen (12-3 ofso) tijdens een mass van vision op me die 2 maand en half duurde met zo'n 60.000 aanvallen ofso die gepasseerd zijn, maar heb daar gewoon geen behoefte aan. Dusja, bij deze eens een reactie van het tegenkamp? :p
Maar goed ja, ik kan natuurlijk niets zeggen over jullie algemene winst die jullie boeken, want die is natuurlijk onontkennelijk mooi. Helaas

Omdat je er geen behoefte aan hebt dat je het wel 2 keer vermeld hebt (nu en vlak na de aanval) :)

Maar goed, ik wil geen afbreuk doen aan je verdienste, ik zou er zelf ook blij mee zijn. Maar wel de bedenking: als ik zie hoeveel OS die aanval heeft aangetrokken (en die dus niet meer voor elders beschikbaar was) was het misschien lokaal geen succes, maar in the bigger picture van de totale oorlog denk ik dat ook deze aanval zijn verdienste heeft gehad voor onze successen elders in die periode. Al is dat niet feitelijk vast te stellen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb hier lang geleden nog op de wereld gespeeld, Vision stond toen ook aan de top, lag recht naast hun cluster. Ikzelf heb een aantal miljoen gehaald op die wereld voordat het te veel tijd in beslag nam en gedwongen werd te stoppen.
In de tijd die ik speelde was Vision rood gekleurd op de kaart (niet echt goed) Die stam heeft een grote indruk nagelaten, dus ik stem voor hen :p
 

DeletedUser

Guest
Ferm zeg. Ooit nog w11 begonnen onder de naam Franky Hudders , en nu hoho lezen dat het bijna gedaan zal zijn toch :D
 
Bovenaan