Aftellen wereld 17 is begonnen

DeletedUser

Guest
Onderwerp

De eindfase van deze wereld is begonnen!



Verzonden

27.03.15 14:35:28



De stam New Elves Of Honour heeft nu 75% van alle actieve dorpen op deze wereld in zijn bezit. Daarom gaat nu de 14 -daagse eindfase in.
Als er na afloop van de eindfase geen belangrijke oorlogen meer zijn, wordt de wereld gesloten.
--------------------------------------------------------------------------------
De start van de eindfase brengt de volgende veranderingen op deze wereld met zich mee: •Na 14 dagen wordt deze wereld gesloten
 

DeletedUser69459

Guest
Proficiat, het is ineens snel gegaan. Zijn er dan zoveel oepsers op delete gegaan?
 

DeletedUser

Guest
Ja ... bij OEPS zijn nog maar 4 accounts
en Fruit 3 accounts
 

DeletedUser50613

Guest
Proficiat aan NeoH met de overwinning. :)

En aan alle fijne mensen die de afgelopen jaren meegespeeld hebben.
 

DeletedUser56459

Guest
Ook van mij aan iedereen een proficiat, een heel lange tijd ging het gelijk op toen het plots inzakte aan de onderkant.
(volgens mij door de vele nieuwe spelers?)
Maar jullie waren zeker een waardige tegenstander (o.a. ghamgham).
 

DeletedUser69459

Guest
Het kwam inderdaad door de nieuwe spelers, alleen lag het probleem bij de oude spelers.
 

DeletedUser

Guest
We hadden gelukkig in NEOH ean paar mensen die veel vv's wilden draaien ..
en elkaar oppepten .. anders was het voor NEOH niet anders verlopen.
Want ook hier waren genoeg die er de tijd niet meer in wilden stoppen.

Gelukkig is het deze kant op gegaan... als er meer druk van de andere kant was gekomen.
Dan denk ik dat het net zo goed andersom had kunnen gaan.

Heb zeker met een aantal accounts leuke gevechten gehad .. of mee samen gespeeld.
Waren 5 interessante jaren als leiding van NEOH.

Nu is het klaar en stop ik met TW
Bedankt voor het spelplezier.
 

DeletedUser51467

Guest
Proficiat NEOH. Al heel lang gestopt op w17 en AF niet meer gevolgd, maar toch straf dat NEOH nog steeds bestaat en de wereld heeft gewonnen. Congratulations :p
 

DeletedUser69389

Guest
Gefeliciteerd NeoH. Voor diegene die nog een wereld willen spelen. Contact me. Wie weet dan tot ziens op 37.:cool:
 

DeletedUser65185

Guest
NWaren zeer leuke jaren in NEOH ook de eerste keer dat ik een wereld uitspeel (buiten classic dan). Leuke strijd gehad met een aantal acc's ook op verschillende acc's via vv dan. Al was ik de laatste maanden zelf niet zeer actief meer.

Bedankt NEOH waren zeer leuke jaren als leider en als gewoon speler.
Ook bedankt aan OEPS om het lastig te maken en het niet zomaar prijs te geven.
 

DeletedUser38246

Guest
Trouwens, puur een vraagje uit intresse: Waarom hebben jullie W.A.R. gerecruut?
 

DeletedUser

Guest
Op een bepaald moment was dat strategisch een goede optie toen hij OEPS uitging.
Zijn wat gesprekken toen geweest onderling.
Ligging sprak ons erg aan. Zeker in de slotfase moesten we diep in het vijand gebied kunnen spelen.

Op een bepaalde manier ook meteen gewerkt .. na toetreding was het meteen gebeurd
 

DeletedUser

Guest
Proficiat NEOH. Al heel lang gestopt op w17 en AF niet meer gevolgd, maar toch straf dat NEOH nog steeds bestaat en de wereld heeft gewonnen. Congratulations :p

Waar speelde je? Je AF- naam zegt me even niets :p
 

DeletedUser

Guest
goed bezig, mooi dat ik kon helpen met het fundament leggen van de stam:)
 

DeletedUser

Guest
Aftellen 14 / 14 dagen

De wereld is officieel klaar, aanvallen zijn bezoekjes geworden
 
Bovenaan