Aftellen wereld 17 is begonnen

DeletedUser53787

Guest
Net weer even gekeken naar de stats, blijkt alweer maanden geleden met die oceaan van bb's.
Ik ben verbaasd dat sommige acc's er nog zijn.
 

DeletedUser

Guest
Wereld 17 gewonnen door NEOH.


Beste spelers,

Wereld 17 wereld komt vandaag, na 5 jaar ten einde. Deze wereld werd gewonnen door de stam New Elves Of Honour (NEOH)! ze verzamelden 1.357.570.206 punten en hadden voldoende dominantie voor de overwinning op te eisen.

De top 3 spelers was als volgt:

Thanator
Tsu.Tey
Jip50


De top 3 zal respectievelijk 3000, 2000 en 1000 premium-punten ontvangen, alle andere spelers uit de winnende stam zullen 500 premium-punten bijgeschreven krijgen. Naast deze premium prijs zullen ze nooit vergeten worden binnen de TribalWars.nl community.

Je kan de ranglijsten hier nogmaals nakijken. Deze link zal voor altijd beschikbaar blijven.

Nogmaals gefeliciteerd aan NEOH!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 
Reactiescore
217
Gefeliciteerd NEOH! Jullie hebben die arrogante fruit. Lui mooi op hun plek gezet :)
 

DeletedUser

Guest
Allereerst gefeliciteerd aan NEOH, natuurlijk verdiend. Vanuit W21 zijn wij overgekomen om te zien of er nog een schwung gegeven kon worden aan OEPS. Helaas was dit niet het geval door een flink aantal leden van OEPS die al zeer lang diende, waardoor de stam eigenlijk nooit gedraait heeft. Dan kan je dus nog wel zo goed of slecht zijn als maar zijn kan, maar als het geheel niet draait maakt het allemaal geen drol meer uit.

Gefeliciteerd NEOH! Jullie hebben die arrogante fruit. Lui mooi op hun plek gezet :)

Wij hebben zolang wij speelden geen enkel dorp verloren op ons account. Dus ik weet niet wat je op hun plek zetten noemt, maar in mijn ogen sla je de plank dus mis ;) Vanaf dag 1 na onze toetreding is OEPS nooit een stam geweest die soepel draaide. Veel inactiviteit, veel spelers die bij 1 massa er de brui aangaven en naderhand leuk terugkwamen waarna het volgende account aan de beurt was en dezelfde situatie zich afspeelde. Op een paar uitzonderingen daar gelaten zijn alle accies waar Fruit. spelers op zaten zonder verliezen gebleven in de tijd dat zij daarop speelzaam waren. Echter was dat dus niet lang omdat wij niet aan een missie gaan beginnen als er niemand achter staat en wij voor een flink deel het gevoel kregen niet welkom te zijn.
 

Deleted User - 24028

Guest
Proficiat mensen van NEOH. Jullie hebben dit dik verdiend ! Men complimenten.

Er is slechts 1 ding dat ik nog steeds niet begrijp / ronduit belachelijk en zielig vind:
e178c91acb.png
 

DeletedUser53787

Guest
Proficiat mensen van NEOH. Jullie hebben dit dik verdiend ! Men complimenten.

Er is slechts 1 ding dat ik nog steeds niet begrijp / ronduit belachelijk en zielig vind:
e178c91acb.png


Ik ken meer van dat soort spelers...

Gefeliciteerd NEOH.
 

DeletedUser

Guest
Allereerst gefeliciteerd aan NEOH, natuurlijk verdiend. Vanuit W21 zijn wij overgekomen om te zien of er nog een schwung gegeven kon worden aan OEPS. Helaas was dit niet het geval door een flink aantal leden van OEPS die al zeer lang diende, waardoor de stam eigenlijk nooit gedraait heeft. Dan kan je dus nog wel zo goed of slecht zijn als maar zijn kan, maar als het geheel niet draait maakt het allemaal geen drol meer uit.



Wij hebben zolang wij speelden geen enkel dorp verloren op ons account. Dus ik weet niet wat je op hun plek zetten noemt, maar in mijn ogen sla je de plank dus mis ;) Vanaf dag 1 na onze toetreding is OEPS nooit een stam geweest die soepel draaide. Veel inactiviteit, veel spelers die bij 1 massa er de brui aangaven en naderhand leuk terugkwamen waarna het volgende account aan de beurt was en dezelfde situatie zich afspeelde. Op een paar uitzonderingen daar gelaten zijn alle accies waar Fruit. spelers op zaten zonder verliezen gebleven in de tijd dat zij daarop speelzaam waren. Echter was dat dus niet lang omdat wij niet aan een missie gaan beginnen als er niemand achter staat en wij voor een flink deel het gevoel kregen niet welkom te zijn.

Ik snap dat je dan stopt, dat zou ik ook doen. Dat neemt niet weg dat jullie dachten dat jullie NEOH wel even kapot gingen spelen, wat voor leuke quotes zorgde :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Toegegeven we hadden verwacht meer te kunnen uithalen tegen NEOH dan we hebben laten zien. Ze wegspelen zijn echter woorden die wij nooit in de mond hebben genomen maar jij maar blijft aanhalen. En please geef nu geen quote van iemand zoals Frans omdat die ooit zoiets belachelijk gezegd heeft want je weet even goed dat de uitspraken van dat soort mensen niet serieus genomen horen te worden. Zouden ze hier op het forum nu een filter voor moeten uitvinden :D
 

DeletedUser

Guest
Proficiat mensen van NEOH. Jullie hebben dit dik verdiend ! Men complimenten.

Er is slechts 1 ding dat ik nog steeds niet begrijp / ronduit belachelijk en zielig vind:
e178c91acb.png

lol ultieme voorbeeld van spion gebruik maken en op het laatste moment in de stam opnemen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat WAR in NEOH is gehaald had niets te maken met spion zaken.
De ligging van hem was op dat moment ideaal .. achter Roccom liggend en ver genoeg in OEPS gebied ..
Toen WAR OEPS uitging ben ik in gesprek gegaan en zagen we de voordelen om van 3 kanten Roccom weg te kunnen krijgen, die altijd tot de nok aan gevuld stond met OS ..
Daarbij er al genoeg gaten waren gevallen en dat account (WAR) voorzien van OS ook geen probleem was ..

Het was een mooie wereld ..
Waar ik veel toffe gasten heb leren kennen.
Bedankt voor al die jaren mooie speeltijden .. aanvallen .. deffen .. etc etc
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat hij een spion was zal je mij nooit horen zeggen, allewel dat het wel het soort speler is die het zou doen. Het gaat mij er meer om dat jullie meteen zo iemand in de stam opnemen. Ik begrijp jullie kijk er op en tegen Rocom is het opzich wel een goede zet, al hadden jullie prima en wrs even snel ook wel zonder WAR gewonnen ;) Vind het dus jammer dat jullie het niet even van die kant bekeken hebben.

Tim (speler van WAR), of eender welke andere speler die het normaal vind om RL te betrekken tot bedreigen toe, hoort gewoon niet in een winnende stam thuis en eigenlijk zelfs niet op tribalwars. Of wat denken jullie anders dat 1 van de voornaamste redenen is waarom ik naar een stamgenoot 20k+ aanvallen stuurde...
 

DeletedUser68027

Guest
Gefeliciteerd NEOH,

Jullie hebben het vast goed gespeeld.
Kan me nog herinneren dat ik het tegen jullie moest opnemen..... Agressive Fury + Growing Anger VS NEOH + NEOH-R
 
Bovenaan