Afspraken W64

Reactiescore
853
Inno is gebonden aan de duitse wetten. Wat dus betekent dat dit wel zou moeten. Indien er straffen gegeven worden, moeten die ook volledig tot op het bot correct behandeld worden.
Aangezien random bestraffing illegaal is irl, kan dit ook bekeken worden gerechtelijk als cyber pesten (personen straffen geven zonder concreet bewijs.)
Dat zou zo zijn als Inno zich niet ingedekt had, in principe "gebruiken" we de accounts, wat betekent dat de accounts van Inno zijn en ze die kunnen blokkeren wanneer ze wensen.
 
Reactiescore
1.075
Dat zou zo zijn als Inno zich niet ingedekt had, in principe "gebruiken" we de accounts, wat betekent dat de accounts van Inno zijn en ze die kunnen blokkeren wanneer ze wensen.

kan nog steeds als cyberpesten behandeld worden zodra er geen legit redenen voor gegeven worden, ook omdat er tal van tientallen euro's in gestopt worden constant.
 

DeletedUser79946

Guest
kan nog steeds als cyberpesten behandeld worden zodra er geen legit redenen voor gegeven worden, ook omdat er tal van tientallen euro's in gestopt worden constant.

Denk dat Inno zichzelf wel dekt in dit soort situaties.
Zou het dan volgens jou betekenen dat als je maar genoeg PP koopt dat je vrijheid hebt om vanalles en nog wat te doen?
Het is een spelletje en geen Joegoslavietribunaal hier hoor.
Dit betreffende acc zal vast niet zonder reden banned zijn.
Wel vind ik het gebrek aan uitleg matig , maar kan het ook begrjipen.
RBC zit Duckje helemaal af te branden hier, ik zou ook denken van je kijkt maar even o_O
 
Reactiescore
3.452
Dit betreffende acc zal vast niet zonder reden banned zijn.
Begin w62 zijn er tig accounts gebanned wegens beursscript.
Bewijs was er ,of we maar snel het script wilde inleveren.
Bleek een grote fout te zijn geweest.

Tuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden aan hun kant maar zorg op zijn minst voor een legit bewijs met een degelijke uitleg erbij.
De communicatie mag op dat vlak zwaar verbeterd worden.
 
Reactiescore
853
Denk dat Inno zichzelf wel dekt in dit soort situaties.
Zou het dan volgens jou betekenen dat als je maar genoeg PP koopt dat je vrijheid hebt om vanalles en nog wat te doen?
Het is een spelletje en geen Joegoslavietribunaal hier hoor.
Dit betreffende acc zal vast niet zonder reden banned zijn.
Wel vind ik het gebrek aan uitleg matig , maar kan het ook begrjipen.
RBC zit Duckje helemaal af te branden hier, ik zou ook denken van je kijkt maar even o_O
Gebrek aan uitleg? Er wordt geen enkele vorm van uitleg gegeven buiten "onze log zijn niet foutief" "je account blijft gebanned". Manier hoe je hierop reageert is tekenend voor het soort speler dat je bent. Maar goed, dit is natuurlijk de enige keer dat je ooit dorpen gaat pakken van team RBC he ;)
 

DeletedUser79946

Guest
Gebrek aan uitleg? Er wordt geen enkele vorm van uitleg gegeven buiten "onze log zijn niet foutief" "je account blijft gebanned". Manier hoe je hierop reageert is tekenend voor het soort speler dat je bent. Maar goed, dit is natuurlijk de enige keer dat je ooit dorpen gaat pakken van team RBC he ;)
Dat klopt.
Door jullie permaban zal dit helaas mn enige kans zijn jullie te vernederen.

Maar alle gekheid op een stokje, vind het gebrek aan communicatie zeer zeker wel schokkend. Dat ze je niet unbannen met een reden oke prima, maar motiveer op zn minst je beslissing als TW Team.

En hou je frustraties lekker thuis. Je hebt geen idee wat voor type speler wij zijn, ook ik vind het gebrek aan reactie vreemd.
 
Bovenaan