Afspraken W64

Deleted User - 24028

Guest
Leuk Warre, maar het gaat mij toch echt om de coord Y, want daar begint het front, dat jij er XY van maakt snap ik, want zo heeft nog nooit iemand het bekeken, dus je maakt je eigen regeltjes...
Waarom zou je kijken naar de Y as, die as staat gelijk aan noord en zuid. Terwijl jullie oost en west van elkaar liggen... Je hebt tevens even goed geen enkel dorp met een Y coord van 510...

En jah ik ben de enige die het zo bekijkt. Daarom dat TW voor deze dorpen bv aan geeft dat de afstand er tussen 14 velden is (453|528 & 455|514). Ze zijn fout natuurlijk, dat is maar een afstand van 2 velden! Je hebt volledig gelijk.

Probeer nog eens zou ik zeggen ;)
 
Reactiescore
152
Uh nee,heb keurig 2 wave’s afgeslagen met in totaal zo’n 600 edels.
Werd van noodco tot Hoofdspeler gebombardeerd en daar had ik en de tijd niet voor en was wat “verrast” dat mijn co’s meteen onzichtbaar waren bij incommings( deden een Markje) ,ik was gestopt en ben teruggekomen om de tweede wave te deffen.
Dat is nog eens wat anders dan runnen he?:D

Lol, ben op Demarkie nooit gerunned en hebben het acc zelfs na de grootste stab van heel TW weer volledig opgebouwd, dat zelfs zo'n stab van jullie ons niet kon verslaan vindt ik wel zuur voor jullie hoor.
 
Reactiescore
3.457
Lol, ben op Demarkie nooit gerunned en hebben het acc zelfs na de grootste stab van heel TW weer volledig opgebouwd, dat zelfs zo'n stab van jullie ons niet kon verslaan vindt ik wel zuur voor jullie hoor.
Je bedoeld dat je weken lang bij de vijand in de chat zat,bevelen delen aan met ze, nee Mark is een brave jongen heur:)

Gooi massa op Pony,resultaat gegarandeerd!
Succes Mark
 
Reactiescore
152
Waarom zou je kijken naar de Y as, die as staat gelijk aan noord en zuid. Terwijl jullie oost en west van elkaar liggen...

Je hebt tevens even goed geen enkel dorp met een Y coord van 510...

Probeer nog eens zou ik zeggen ;)

Kijk zelf eens naar de feiten Warre, als je de as pakt oost-west staat er dat mijn dorp 505 ligt en emerica 510 ligt, maar maakt 1 eenzame dorp een CF? Nee:) daarvoor vind ik dat je meerdere dorpen in dezelfde lijn moet hebben liggen (Bedoel dat emerica meerdere dorpen in dezelfde lijn had moeten hebben) Dit is 1 eenzaam zwevende dorp van Emerica die op niks slaat evenals mijn dorp 141 die in die lijn op niks slaat en niet mijn cluster is. Dus kunnen beiden erover eens zijn dat 079 van emerica en 141 van mij niks met een cluster te maken heeft.

Verder heeft Emerica pas later dorpen oost gepakt, nadat mijn dorp 141 daar al lag. Ik denk enkel niet dat wij daar samen uit gaan komen en vind het ook geen discussie waard, aangezien ik kwa P&P niet eens zin en tijd heb om iets te beginnen, waarbij ik nog altijd de mening van de leiding in acht neem (1 Speler Pony en 1 speler IHA).
 
Reactiescore
152
Je bedoeld dat je weken lang bij de vijand in de chat zat,bevelen delen aan met ze, nee Mark is een brave jongen heur:)

Gooi massa op Pony,resultaat gegarandeerd!
Succes Mark

Ik kan je de feiten geven dat dit voor mij onjuist was, omdat ik enkel op demarkie deffte en niks met andere zaken te maken had;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Volgens jullie eigen voorstel hier op het af is het de afstand tussen de cf en je eigen front dorp (van jou dus, niet van emerica).

Maar ok laten we nemen van het front dorp van emerica. Afstand tot dat dorp is 5,xx velden. Zit mobiel dus kan niet exact zeggen maar is dus meer dan 5 velden.

Vormt 1 dorp een cluster ? Neen. Maar een klein beetje er onder ligt rif, en die lag daar al van voor jou cf. samen met rif zijn dorpen daar vormt het wel degelijk een front van meerdere dorpen.

Zodoende ligt de linie daar, waarvan de dorpen van rif zelfs op 7 velen afstand liggen.
 

DeletedUser70248

Guest
Ik stel voor dat Modus en Nova hun dorpen afgeven aan JJ, dan kunnen we dit soort discussies tussen pony en emerica vermijden.
 

DeletedUser79168

Guest
Eindelijk, dan hoeft ook niemand zich meer in te houden tegen RBC:p

Of jij iets verkeerd kan zeggen over rbc buiten sommige spelers ervan die jou niet afkunnen maar jij kan ze ook niet af dus perfect, was je altijd aan het smeken aan kenneth toen rbc uit nova ging om terug te komen. Je was gewoon bang als we het zouden uitvechten op w64 in een eerlijke strijd(1tegen1) we je dik zouden afmaken
 
Reactiescore
152
Of jij iets verkeerd kan zeggen over rbc buiten sommige spelers ervan die jou niet afkunnen maar jij kan ze ook niet af dus perfect, was je altijd aan het smeken aan kenneth toen rbc uit nova ging om terug te komen. Je was gewoon bang als we het zouden uitvechten op w64 in een eerlijke strijd(1tegen1) we je dik zouden afmaken

Hahahaha, ik had niks tegen rbc, enkel tegen de bespelers erop. Buiten Kenneth en paul om, zijn het allemaal arrogante opgeschoten ego's, zonder ook maar enig stamgevoel, die de stamsfeer in nova aardig verpest hebben de laatste tijd. Vandaar was de ban vopr nova dus een zege, vooral om weer rust in de stam te krijgen en dat mensen weer dichter naar elkaar toe kunnen groeien ipv. Dat sommige individuen het verpesten!
 

DeletedUser77704

Guest
giphy.gif
 

DeletedUser79168

Guest
Hahahaha, ik had niks tegen rbc, enkel tegen de bespelers erop. Buiten Kenneth en paul om, zijn het allemaal arrogante opgeschoten ego's, zonder ook maar enig stamgevoel, die de stamsfeer in nova aardig verpest hebben de laatste tijd. Vandaar was de ban vopr nova dus een zege, vooral om weer rust in de stam te krijgen en dat mensen weer dichter naar elkaar toe kunnen groeien ipv. Dat sommige individuen het verpesten!

Oh stamgevoel verpesten omdat we feiten aanhaalden die waar waren. Maar ja jij kon daar natuurlijk niet tegen, want jou account deed nooit iets verkeerd moet je mij toch eens uitleggen hoe je een dorp verliest paar dagen voor een massa waaruit je edels ging spammen.
 
Bovenaan