Afspraken W64

Reactiescore
152
Als je de tijden en data's van de dorpsovernames bekijkt, kan je zien dat Emerica toen nog niet zover was, enkel 1 dorp 072 (Uit het hoofd) lag daar toen, verder was er nog geen dorp voorbij de lijn waar mijn dorp geplaatst is.
 

Deleted User - 24028

Guest
Als je de tijden en data's van de dorpsovernames bekijkt, kan je zien dat Emerica toen nog niet zover was, enkel 1 dorp 072 (Uit het hoofd) lag daar toen, verder was er nog geen dorp voorbij de lijn waar mijn dorp geplaatst is.
Ik heb het toen meteen bekeken en het was een CF volgens zowel de algemene normen als (en ik herhaal nogmaals want jij negeert het) jullie eigen voorwaarden die jullie hanteren en naar emerica in Pm hebben gestuurd.
 

DeletedUser79488

Guest
Ik ga het bericht dat ik naar jullie zelf gestuurd heb, gewoon hier posten @pony.

Weer geen antwoord gekregen van jullie en steek het niet op (de leiding is te druk bezig, want dat is gewoon belachelijk). Het gaat mij hier ook vooral om het antwoord (die je ons wel gaf, later in deze post). aangezien je op AF wel de tijd kan nemen om te antwoorden, hoop ik mss nu wel een reactie te krijgen van uit jullie kamp.


beste bespelers van pony.



Hierbij mijn laatste poging om met jullie te communiceren op een normale manier zonder dat het 5 dagen duurt voor een antwoord te krijgen of zelf helemaal genegeerd te worden.


Zoals jullie zelf weten heb ik (Robin) jullie aangesproken en toen ben ik in gesprek gegaan met Marc (pony). na wat heen en weer gepraat zijn we beiden tot een akkoord gekomen dat ik met een voorstel zou komen omtrent de cf en eventuele afspraken.


pony gaat akkoord met het komen van een voorstel en afspraken.

afbeelding: https://i.gyazo.com/fd48b6b21c14abfbb1bc303af9ca7c3c.png

fd48b6b21c14abfbb1bc303af9ca7c3c.png


vlak nadien stuur je nog even een bericht met daarin het volgende.

"Ik heb op het AF alle speculaties etc. maar even de wereld uit geholpen, heb geen zin in een slechte naam oid.

Greetings,
Mark (RidingMyDirtyPony)"

afbeelding: https://i.gyazo.com/b465d92660c32d1ddede394aad57ca4e.png

b465d92660c32d1ddede394aad57ca4e.png




forum post van jullie


"Kwestie Emerica-Pony wordt intern opgelost, hebben we als volwassen spelers geen AF voor nodig."

afbeelding: https://i.gyazo.com/97214c193cc9acb794f366545e907bca.png

97214c193cc9acb794f366545e907bca.png



2 dagen later kom ik aanzetten met een meer dan vrijgevig voorstel om met een schone lei te kunnen beginnen, 3 dorpen van baxi gelegen in de cluster van rbc, voor jullie 141. en daarbij komend ook nog is persoonlijke afspraken voor ons beide in de toekomst.


Jullie zeggen hier later op terug te komen.

afbeelding: https://i.gyazo.com/21ca06c1ef9d400ccde31fe6ef14b025.png

21ca06c1ef9d400ccde31fe6ef14b025.png



Een dag later geen antwoord, 2 dagen later geen antwoord, 3 dagen later nog steeds geen antwoord. Op de 4 de dag besliste ik om jullie zelf maar eens te vragen of jullie al een antwoord of tegen voorstel klaar hadden, nog steeds geen antwoord. op de 5de dag stuur ik nogmaals een mededeling waarop jullie eindelijk een antwoord geven en het volgende schrijven:

" Sorry mij co speler vindt het dorp te waardevol om het te ruilen."

afbeelding: https://i.gyazo.com/b74691fffc46c1987cbec2a931d04ff4.png

b74691fffc46c1987cbec2a931d04ff4.png



Vinden jullie dit een interne oplossing die tussen 2 volwassen teams word opgesteld, zoals jullie eerder zo grootmoedig op het AF verkondigden? 7 dagen lang hebben jullie tijd zitten rekken en ons dan maar afgewimpeld met een naar mijn mening belachelijk en niet onderbouwd antwoord. jullie reageren zelf niet op het voorstel over de persoonlijke afspraken.


In onze berichten wisseling zeggen jullie je te gehouden hebben aan de afspraken op het AF (die volgens mij niet bindend zijn, aangezien het een voorstel was van jullie zelf?!?!?).


Ook zeggen jullie volgens je eigen regels dat het max 5 linies vanaf het eerste front dorp van ons mag gebeuren. als ik goed kan tellen zijn dat 6 linies. ook staat er dat als je een neutrale speler edeld je bewijs moet kunnen leveren "van persoonlijke banden" die meer dan 1 maand oud zijn... in je eigen berichten dieje naar mij stuurde is te lezen dat mapi de mb was van rbc en niet van jullie, en dat jullie dit dorp plots aangeboden kregen.

https://i.gyazo.com/91c71f9dd6a00c0a76cdebcc5a763f72.png

91c71f9dd6a00c0a76cdebcc5a763f72.png


hierin is duidelijk te lezen dat jullie (pony) geen persoonlijk contact hebben met niemand in jj. enkel rbc heeft contact met mapi (speler van jj). in jullie eigen regels zeggen jullie dat zulke overnames enkel toe gelaten zijn als er PERSOONLIJK contact is dat zich dateert op langer dan een maand. en je moet het kunnen bewijzen.

ziehier jullie eigen regels : https://i.gyazo.com/cce95b7717dc8a97b1054019a6da70f0.png

cce95b7717dc8a97b1054019a6da70f0.png

ps: Jullie vermelden in de berichten hierboven dat het dorp vlak op het begin van onze cluster is genomen, dat is helemaal niet waar op dat moment waren het er ook al 6 linies en heeft helemaal niets te maken met het dorp dat we daar paar dagen geleden hebben genomen. ik had liever ook het AF gemeden maar als jullie ons blijven negeren en eerst akkoord gaan met ons om afspraken te maken, dan verwacht ik op zen minst een mooi antwoord en niet " mijn co vind het dorp te waardevol"


Graag krijg ik deze keer een deftig antwoord / oplossing voor deze situatie.


Mvg Robin
 
Reactiescore
152
Hallo Robin (Emerica),

Bedankt voor je bericht op het AF. Ik zal er voor jou wat dieper op ingaan, want niet alles bezint op waarheid en ik ben bang dat wij uit deze discussie niks wijzer al dan niet beter worden.

De stats er even bij pakkende vanuit TW STATS heb ik bekeken dat vanaf jou dorp 102 overgenomen is en mijn 141 (''De desbetreffende CF'') precies 23 uur tijdverschil tussen zit. enkel jou 079 ligt er al 32 dagen welke daar eenzaam en alleen ligt (Dit kan ik geen front noemen) ik neem 1 dorp precies 1 lijn achter jou officiele front waarbij ik 102 en 079 niet meereken, aangezien dit 2 eenzame dorpen zijn om de regels van het CF'en groter te maken. Tevens zelfs met die regels (5 dorpen achter 1ste front dorp) is het nog steeds geen CF, waardoor het een eerlijk dorp blijft.

Zodra je alle stats etc. naast deze kwestie legt, is dit een eerlijk genomen dorp waar niemand wat over te melken zou moeten hebben, mocht dat wel zou zijn, kunnen we op elk dorp een stukje azijnzeikers gooien en het AF volledig volspammen met dit soort onzin.

Met vriendelijke groet,
Mark (.RidingMyDirtyPony)
 

DeletedUser79488

Guest
nog tans staan er in jullie regels duidelijk ( vanaf het eerst liggende front dorp) of lees ik dat nu verkeerd? en is men 079 dan niet het eerst liggende front dorp?

edit: en daarbij komend dat jullie volgens mij bedoelen vanaf jullie eigen eerst gelegen front dorp.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79488

Guest
En je ontwijkt zowat de gehele inhoud van het bericht dat ik net gepost heb.
 
Reactiescore
152
nog tans staan er in jullie regels duidelijk ( vanaf het eerst liggende front dorp) of lees ik dat nu verkeerd? en is men 079 dan niet het eerst liggende front dorp?

Ookal is het op mijn regels ligt het dorp niet 5 lijnen achter jou 079, dus de discussie is wat dat betreft zinloos.

Edit: Jou dorp is 505 en mijne begint met 510, dus het gaat hier over precies 5 velden zoals de coords uitwijzen. Dus is dan precies legaal.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
Hoezo spreekt men zelfs van toestemming om te edelen 5 lijnen achter het front? Dat is dat voor een kul man..
Het is een neutrale speler gelegen immens diep in het stamcluster van de vijand. Dat je überhaupt al claimt het een waardevol dorp te vinden en hiermee insinueer ik dat je het een strategisch goede zet vindt, is al te dom voor woorden. Het is gewoon een smerige actie die niet goed te praten valt.
En dan heb ik het nog niet eens over je kul waarin je het als geen cf probeert te verkopen. Jesus man wat een enorme plaat heb jij voor je kop. En dat moet de leiding van Nova voorstellen?:confused:
 
Reactiescore
152

Runner waar? Leuk man, eigk nooit gerunned, enkel door tijdgebrek, 50 uur+ werken in de zorg is geen pretje, ik geef degene die het kunnen combineren met een massa op TW een dikke pluim. Op werk kun je sws niks, aangezien de mensen al je aandacht nodig hebben en je daarbuiten nog je collega's professioneel te woord moet staan en de rapportages zo duidelijk mogelijk moet overgeven met daarbij de nodige mondelinge overdrachten. Daarbij ben je met mensen bezig die je zorg en aandacht verdienen en waarbij je je volledige verstand moet gebruiken, omdat de mensen anders ernstig ziek kunnen worden of zelfs dood kunnen gaan.

Het beroep waar ik in zit is niet makkelijk en ik heb respect voor mensen die hetzelfde doen en mensen proberen te helpen en zelfs levens te redden, ook al gaat het ten kostte van henzelf. Ik zit nu al dik 2 jaar in deze beroepsgroep en denk dat een ieder die een dag mee loopt zich kan voorstellen wat een zware mentale strijd de mensen die erin werken tegen komen. TW is daarvoor bij mij maar enkel bijzaak en een afleiding van de realistische wereld, ookal lijkt TW inmiddels op de zeurderige en niet tevreden wereld van tegenwoordig waar iedereen gelijk wil hebben. Ik denk daar het eigen bij, maar ik weet wel dat er meer mensen reden tot zeuren hebben in de echte wereld als wij over een dom spelletje.....
 

DeletedUser79488

Guest
marc moet ik nu echt ps maken juist om te bewijzen dat jouw cf141 op 505 ligt en het eerste front dorp van jullie op 511 ligt

dus ja je begint te tellen:

linie 1 = 510
linie 2 = 509
linie 3 = 508
linie 4 = 507
linie 5 = 506

na 5 linies is het niet toegelaten volgens je eigen opgestelde regels die jij zelf zegt te hanteren.

linie 6 = 505 ----- plaats waar je cf ligt.


kan ik het nog duidelijker zeggen?
 
Reactiescore
152
marc moet ik nu echt ps maken juist om te bewijzen dat jouw cf141 op 505 ligt en het eerste front dorp van jullie op 511 ligt

dus ja je begint te tellen:

linie 1 = 510
linie 2 = 509
linie 3 = 508
linie 4 = 507
linie 5 = 506

na 5 linies is het niet toegelaten volgens je eigen opgestelde regels die jij zelf zegt te hanteren.

linie 6 = 505 ----- plaats waar je cf ligt.


kan ik het nog duidelijker zeggen?

Het gaat om jou front dorp Rodin. 505 is jou front en mijne 510 dus. is precies 5 linies.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ookal is het op mijn regels ligt het dorp niet 5 lijnen achter jou 079, dus de discussie is wat dat betreft zinloos.

Edit: Jou dorp is 505 en mijne begint met 510, dus het gaat hier over precies 5 velden zoals de coords uitwijzen. Dus is dan precies legaal.
De dag is nog maar juist bezig maar ik heb al het hardste gelachen dat ik heel de dag gaat doen, ben naast men stoel gevallen toen ik dit las...

Ten eerste, afstanden tussen dorpen worden in TW berekend rekening houdend met zowel de X als de Y van een coord, niet enkel met de Y. Een correcte afstand neem je dus op volgende manier: https://puu.sh/CBkUs/45b706d020.png. Zoals boven af te lezen is de afstand 6.32 velden.

Ten 2de als we dan toch jou manier van afstand meten zouden volgen en enkel naar de X coord kijken zou je gelijk hebben, behalve natuurlijk dat jij helemaal geen dorp hebt met 510 als X coord, je laagste X coord is 511. En je moet geen wiskundig genie zijn om te berekenen dat het verschil tussen 511 en 505 6 velden is..

Zowel 6 als 6.32 is MEER dan 5 en zodoende ben je volledig in fout VOLGENS JE EIGEN OPGESTELDE REGELS!

Geef het dorp gewoon netjes terug en stop met jezelf hier belachelijk te maken ;)
 

DeletedUser79488

Guest
en waar is je bewijs van persoonlijk contact met mapi voor gedurende langer dan een maand?

of kies je gewoon 1 van je eigen regels uit en de rest mag je laten vallen?

(ik speel btw niet volgens jouw regels die je zelf opstelde, maar vind het wel grappig dat je beweerd je aan je eigen regels te houden terwijl dit niet het geval is)
 
Reactiescore
152
De dag is nog maar juist bezig maar ik heb al het hardste gelachen dat ik heel de dag gaat doen, ben naast men stoel gevallen toen ik dit las...

Ten eerste, afstanden tussen dorpen worden in TW berekend rekening houdend met zowel de X als de Y van een coord, niet enkel met de Y. Een correcte afstand neem je dus op volgende manier: https://puu.sh/CBkUs/45b706d020.png. Zoals boven af te lezen is de afstand 6.32 velden.

Ten 2de als we dan toch jou manier van afstand meten zouden volgen en enkel naar de X coord kijken zou je gelijk hebben, behalve natuurlijk dat jij helemaal geen dorp hebt met 510 als X coord, je laagste X coord is 511. En je moet geen wiskundig genie zijn om te berekenen dat het verschil tussen 511 en 505 6 velden is..

Zowel 6 als 6.32 is MEER dan 5 en zodoende ben je volledig in fout VOLGENS JE EIGEN OPGESTELDE REGELS!

Geef het dorp gewoon netjes terug en stop met jezelf hier belachelijk te maken ;)

Leuk Warre, maar het gaat mij toch echt om de coord Y, want daar begint het front, dat jij er XY van maakt snap ik, want zo heeft nog nooit iemand het bekeken, dus je maakt je eigen regeltjes...
 
Reactiescore
853
Runner waar? Leuk man, eigk nooit gerunned, enkel door tijdgebrek, 50 uur+ werken in de zorg is geen pretje, ik geef degene die het kunnen combineren met een massa op TW een dikke pluim. Op werk kun je sws niks, aangezien de mensen al je aandacht nodig hebben en je daarbuiten nog je collega's professioneel te woord moet staan en de rapportages zo duidelijk mogelijk moet overgeven met daarbij de nodige mondelinge overdrachten. Daarbij ben je met mensen bezig die je zorg en aandacht verdienen en waarbij je je volledige verstand moet gebruiken, omdat de mensen anders ernstig ziek kunnen worden of zelfs dood kunnen gaan.

Het beroep waar ik in zit is niet makkelijk en ik heb respect voor mensen die hetzelfde doen en mensen proberen te helpen en zelfs levens te redden, ook al gaat het ten kostte van henzelf. Ik zit nu al dik 2 jaar in deze beroepsgroep en denk dat een ieder die een dag mee loopt zich kan voorstellen wat een zware mentale strijd de mensen die erin werken tegen komen. TW is daarvoor bij mij maar enkel bijzaak en een afleiding van de realistische wereld, ookal lijkt TW inmiddels op de zeurderige en niet tevreden wereld van tegenwoordig waar iedereen gelijk wil hebben. Ik denk daar het eigen bij, maar ik weet wel dat er meer mensen reden tot zeuren hebben in de echte wereld als wij over een dom spelletje.....
Niet nodig om met een hele uitleg te komen? Heeft niemand om gevraagd, als jij vindt dat je reden goed is moet je gewoon accepteren dat anderen zich er niet in kunnen vinden en verder gaan met het leven.
 
Reactiescore
3.457
Waar was je W57 Inge? Beetje lost?:engel:
Uh nee,heb keurig 2 wave’s afgeslagen met in totaal zo’n 600 edels.
Werd van noodco tot Hoofdspeler gebombardeerd en daar had ik en de tijd niet voor en was wat “verrast” dat mijn co’s meteen onzichtbaar waren bij incommings( deden een Markje) ,ik was gestopt en ben teruggekomen om de tweede wave te deffen.
Dat is nog eens wat anders dan runnen he?:D
 
Bovenaan