Afspraken W64

DeletedUser79946

Guest
is natuurlijk wel zo dat Qua begonnen is met vieze cf's te pakken bij Nova, waar Qua niets aan doet. maar wanneer nova het terug doet, is Nova een vieze stam?

Het gaat er om dat er vanuit Qua iig altijd gereageerd is naar mijn weet. Een reactie is het minste wat je kan verwachten vanuit de leiding van welke stam dan ook, dat de uitkomst niet strookt met de verwachtingen van 1 van de 2 partijen, is dan het volgende discussiepunt.

Nee is ook een antwoord maar dan weet iedereen iig waar ze aan toe zijn. Vind het belachelijk dat er geen reactie kan komen, maar wel een massa georganiseerd kan worden.

Daarbij is dit topic geopend door de leiding van Nova, vind het super dat er regels zijn, maar als 1 van de betrokken partijen niet eens wil praten over de handhaving van deze regels vind ik inderdaad dat je vieze CF’s aan het zetten bent.
 
Reactiescore
1.075
Het gaat er om dat er vanuit Qua iig altijd gereageerd is naar mijn weet. Een reactie is het minste wat je kan verwachten vanuit de leiding van welke stam dan ook, dat de uitkomst niet strookt met de verwachtingen van 1 van de 2 partijen, is dan het volgende discussiepunt.

Nee is ook een antwoord maar dan weet iedereen iig waar ze aan toe zijn. Vind het belachelijk dat er geen reactie kan komen, maar wel een massa georganiseerd kan worden.

Daarbij is dit topic geopend door de leiding van Nova, vind het super dat er regels zijn, maar als 1 van de betrokken partijen niet eens wil praten over de handhaving van deze regels vind ik inderdaad dat je vieze CF’s aan het zetten bent.

Begrijp ik, een reactie is op zen minst altijd fijn.
 
Reactiescore
152
Het gaat ook over een CF bij modus hé.

Overigens heeft volgens mij Qua netjes Nova te woord gestaan over die CF's, dat de uitkomst dan niet wat wat jij en ik misschien liever hadden gezien hou ik even buiten beschouwing.

Wil je trouwens even citeren waar ik Nova een 'vieze stam' noem? Ik doelde alleen op wanbeleid, het falen van het leidinggeven dus, geen idee wat dit met smerig spel te maken zou hebben ... althans in dit geval.

Ik heb de leiding gisteren nogmaals aangesproken om te reageren op deze dingen en die zou er zsm naar kijken, meer als dat kan ik niet doen....
 
Reactiescore
1.278
Ik heb de leiding gisteren nogmaals aangesproken om te reageren op deze dingen en die zou er zsm naar kijken, meer als dat kan ik niet doen....

Ik neem aan dat je de leiding van Nova bedoeld. Pony legt een CF en draagt daarvoor verantwoordelijkheid, dus niet alleen de speler van het account die hierover gaat, maar ook jij. Misschien in de toekomst toch zelf wat meer initiatief nemen om tot een passende oplossing te komen. Een probleem telkens maar naar voren en voren .. schuiven komt erg slordig en amateuristisch over!

Ik heb de pm's gezien en soms bleven pm's dagen onbeantwoord terwijl ze wel geopend waren, persoonlijk vind ik dat je dit niet kan maken al zit je als account zelf fout. Of althans al zouden mensen de twijfel hebben dat mijn account betrokken is bij foute handelingen dan zou ik alles op alles zetten om in ieder geval de twijfel weg te nemen.
 
Reactiescore
152
Pm's bleven idd onbeantwoord, omdat het totaal geen CF was en is. Het is gewoon een dorp die precies op de lijn van Emerica zijn front lag en niet achter zijn front, deze is legitiem overgenomen. Ik snap daarom ook al die drama niet, dat het een CF zal zijn, want dat is het gewoon niet. Als dit al een CF is, dan heb ik al wel veel meer andere dingen gezien die ook als CF zouden kunnen worden gezien, waar nooit over geklaagd is.
 

Deleted User - 24028

Guest
Pm's bleven idd onbeantwoord, omdat het totaal geen CF was en is. Het is gewoon een dorp die precies op de lijn van Emerica zijn front lag en niet achter zijn front, deze is legitiem overgenomen. Ik snap daarom ook al die drama niet, dat het een CF zal zijn, want dat is het gewoon niet. Als dit al een CF is, dan heb ik al wel veel meer andere dingen gezien die ook als CF zouden kunnen worden gezien, waar nooit over geklaagd is.
Koop een brilletje joh... hoe kan je nu zeggen dat dit geen CF is. In de Pm tussen jullie en Emerica zeggen jullie zelf "wij hanteren volgende zaken voor een cf......." en het dorp dat jullie edelde valt NIET binnen die regels. Kortom hij is niet legaal volgens jullie EIGEN gevolgde regels!
 
Reactiescore
1.278
Hierbij komt dat het dorp vrijwillig werd afgestaan aan pony, een intern dus. Hiervan staan bewijzen in het mededeling verkeer met pony.
 
Reactiescore
853
Pm's bleven idd onbeantwoord, omdat het totaal geen CF was en is. Het is gewoon een dorp die precies op de lijn van Emerica zijn front lag en niet achter zijn front, deze is legitiem overgenomen. Ik snap daarom ook al die drama niet, dat het een CF zal zijn, want dat is het gewoon niet. Als dit al een CF is, dan heb ik al wel veel meer andere dingen gezien die ook als CF zouden kunnen worden gezien, waar nooit over geklaagd is.
Ben je niet lekker? Dit is gewoon een CF en niets anders.
 
Reactiescore
1.278
Is dit niet zelfde als juggernaut? Diep front dorp?

Volgens mij staat op dat kaartje de MB/DU stam van Emerika niet aangegeven... maar dan zal je zien dat het dorp volledig omringt is met vijandige dorpen. Al vind ik het overigens zonder dat ook een CF.

Edit. Je kan het overigens ook slecht zien maar onder de blauwe lijn liggen ook dorpen van RIF > nu .psy.
 

DeletedUser77704

Guest
Volgens mij staat op dat kaartje de MB/DU stam van Emerika niet aangegeven... maar dan zal je zien dat het dorp volledig omringt is met vijandige dorpen. Al vind ik het overigens zonder dat ook een CF.

Vind je Jugger cf? Ja dat zie je niet
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser77704

Guest
Dus jij vind beide CF?

Dan idd zo eerlijk, je vind of beide wel of beide niet
 
Reactiescore
1.278
Dus jij vind beide CF?

Dan idd zo eerlijk, je vind of beide wel of beide niet

Ja vind beide CF's sowieso. Al vind ik die van Pony wel stuk zwaarder omdat hij wat dieper ligt en zwaarder omringt wordt.
 
Bovenaan