Afspraken W64

DeletedUser47575

Guest
In feite gaat het hier wel om fatsoensnormen, althans ik vind het vrij fatsoenlijk om te reageren op mededelingen. Op het moment dat iemand niet op zo'n initiatief in gaat IG, maar hier op het AF zich presenteert als boegbeeld van fairplay ... dan snap ik dat dit enig sinds dubbel overkomt. Ik snap dat het AF misschien voor Pony een betere manier is, maar hierover kan denk ik gewoon gecommuniceerd worden ... het opdringen is volgens mij nergens voor nodig.

Overigens vind ik jouw reactie "Wil je een sticker?" ook erg onnodig en onfatsoenlijk, laten we hier aub het niveau iets hoger houden. We kunnen zeker niet altijd met elkaar eens zijn hier, maar ik betwijfel of het vragen van zulke onnozele vragen aan elkaar hier iets beter aan maakt.

Vind trouwens het helemaal niet nodig om het hier over te hebben in dit topic, zou het liefst het zelfs in de toekomst vermijden ... het neigt naar modder gegooi in een topic met goede intenties. Toch wilde ik hier even op reageren, omdat je in mijn ogen Jordi onterecht aan het aanvallen bent.

Ik kan niets zeggen over fatsoen met betrekking tot Pony. Ken de situatie niet. Het kan altijd zijn dat je een PM mist, maar dan kun je hem nog eens sturen. Als het berichtje van Jordi was geweest in de trend van Pony reageer op je PM we proberen afspraken te maken, dan is de strekking al heel anders dan deze nu is (komt bij mij over als kijk eens hoe goed we zijn). Dat schoot mij in het verkeerde keelgat, omdat ik nu al een aantal duidelijke (illegale en legale) CF's heb zien ontstaan en niet opgelost heb zien worden en het idee had dat er nu eindelijk over gesproken ging worden. Vandaar de harde opmerking.
 
Reactiescore
152
Ik als eigenaar Pony sta buiten de stamleiding, mijn co is wel stamleiding en zou deze pm moeten beantwoorden, daar ben ik niet verantwoordelijk voor. Intern zijn er gesprekken gaande, waardoor een reactie op de desbtreffende pm nog niet heeft plaatsgevonden.

Enkel stel ik er wel bij dat wij prima een berichtje hadden kunnen sturen dat we ermee bezig gaan/zijn, zodat er vanuit Modus ook duidelijkheid is over de situatie en de vraag niet onbeantwoord blijft.
 

DeletedUser54520

Guest
Ik kan verkeerd zijn maar is het niet de bedoeling dat we kibbelen over de wereldafspraken en niet over wie wat eerst deed?
Kom op guys.. .
Er is nu eindelijk een poging voor de hele wereld. Wordt hier nu totaal niet over verder gegaan omdat jullie nu eerst nog willen zeggen met wie wat exact heeft gedaan.
 

DeletedUser79906

Guest
Lijken me prima regels, al ben ik het wel eens met een aantal andere mensen hier een dorpje wat direct overgenomen is van de vijand ongeacht waar die ligt kan niet beschouwd worden als CF.

Verder hoe ik het hier lees is dus tot nog toe: Nova & Modus akkoord met deze regels?
Wat vind leiding Qua & Fix?
 

DeletedUser77389

Guest
Wat is in jullie ogen snel? Zo snel als fix zometeen in een klap van de kaart is of meer hoe snel een scout is?
 
Reactiescore
173
Excuses dat het wat langer heeft moeten duren, maar vanuit Qua. hadden we nog een paar vragen omtrent deze afspraken.

De vragen duiden:
- Hoe definieer je een cluster. Wanneer ligt een dorp in het cluster en wanneer op de grens?
- Omtrent MB's is ook wel een hekel puntje, wanneer is een speler een MB en wanneer is het een random speler? Niet alle MB's hebben aangegeven MB te zijn.
- Mag je een cf overnemen van je stamgenoot? Oftewel, wanneer je stamgenoot een cf heeft bij de tegenstander maar die cf duidelijk in jou lijnen ligt, mag je die dan internen?

Wij zijn er ook over eens dat we vinden dat de kata uitsluitend op muur en/of verzamelplaats gebruikt mag worden, maar niet op de toren. Mede omdat de toren onwijs veel grondstoffen kost en boerderij. Ik hoop dat we hier samen goed over kunnen onderhandelen.
 

DeletedUser79946

Guest
Hoe staat het met de afspraken ? Word wel flink nageleefd door de initiatiefnemers ook ;)

Pony ik zal hier maar een post plaatsen aangezien je het ingame te druk hebt om te reageren

504|487 , ontzettende CF door onze zelfadverterend speedkampioen.
Daarnaast wil ik je ook nog even wijzen op de CF’s van MB’s CPT Broek en CPT Bradwurst.

19 januari de eerste berichten verstuurd over dit onderwerp, blijkbaar vanuit leiding Nova geen mogelijkheden om te reageren.

Superstoer ook om het betreffende dorp “kom maar op met die edels” te noemen, we hebben hier echt wel met een ruig persoon te maken hoor! Korja ik snap dat je haat onvangt op het forum, je bent er ook op deze wereld in geslaagd vrienden te maken.

Dat Nova zichzelf inlaat met dit soort spelers, terwijl de stam zichzelf op deze wereld wil profileren als dé topstam waar alles netjes geregeld word, flop.

Deze afspraken? Dikke vette flop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79512

Guest
Hoe staat het met de afspraken ? Word wel flink nageleefd door de initiatiefnemers ook ;)

Pony ik zal hier maar een post plaatsen aangezien je het ingame te druk hebt om te reageren

504|487 , ontzettende CF door onze zelfadverterend speedkampioen.
Daarnaast wil ik je ook nog even wijzen op de CF’s van MB’s CPT Broek en CPT Bradwurst.

19 januari de eerste berichten verstuurd over dit onderwerp, blijkbaar vanuit leiding Nova geen mogelijkheden om te reageren.

Superstoer ook om het betreffende dorp “kom maar op met die edels” te noemen, we hebben hier echt wel met een ruig persoon te maken hoor! Korja ik snap dat je haat onvangt op het forum, je bent er ook op deze wereld in geslaagd vrienden te maken.

Dat Nova zichzelf inlaat met dit soort spelers, terwijl de stam zichzelf op deze wereld wil profileren als dé topstam waar alles netjes geregeld word, flop.

Deze afspraken? Dikke vette flop.

Hey wat toevallig dit. Ze reageren ook niet op mijn PM's over afspraken. Daarnaast wordt Emerica ook genegeerd door Pony ivm de CF die in het cluster van Emerica ligt...
 
Reactiescore
1.278
Leiding van pony is druk, zoals aangegeven via pm (Examens) die komen hier wel op terug!

ja das handig ... een CF pakken en dan maar een paar weken druk zijn? Het kost misschien 1 minuut om te zien dat deze dorpen CF's zijn en misschien nog een andere minuut om te regelen dat ze afgestaan worden. Vooral al heb je een massa op een stam lopen waarbij de verdedigende partij dus preventief uit acties vanuit de CF moet anticiperen is natuurlijk not done.

De fout ligt bij Nova en nu het probleem ook dat er geen leidinggevende actief is, dit proberen jullie in alle macht op het bord van modus en Qua te schuiven ... een plaatsvervanger aanstellen, accounts het zelf laten regelen. Volgens mij genoeg mogelijkheden beschikbaar waarbij het 'slachtoffer' niet nog meer hoeft te lijden door het wanbeleid van nova.
 
Reactiescore
1.075
ja das handig ... een CF pakken en dan maar een paar weken druk zijn? Het kost misschien 1 minuut om te zien dat deze dorpen CF's zijn en misschien nog een andere minuut om te regelen dat ze afgestaan worden. Vooral al heb je een massa op een stam lopen waarbij de verdedigende partij dus preventief uit acties vanuit de CF moet anticiperen is natuurlijk not done.

De fout ligt bij Nova en nu het probleem ook dat er geen leidinggevende actief is, dit proberen jullie in alle macht op het bord van modus en Qua te schuiven ... een plaatsvervanger aanstellen, accounts het zelf laten regelen. Volgens mij genoeg mogelijkheden beschikbaar waarbij het 'slachtoffer' niet nog meer hoeft te lijden door het wanbeleid van nova.

is natuurlijk wel zo dat Qua begonnen is met vieze cf's te pakken bij Nova, waar Qua niets aan doet. maar wanneer nova het terug doet, is Nova een vieze stam?
 
Reactiescore
1.278
is natuurlijk wel zo dat Qua begonnen is met vieze cf's te pakken bij Nova, waar Qua niets aan doet. maar wanneer nova het terug doet, is Nova een vieze stam?

Het gaat ook over een CF bij modus hé.

Overigens heeft volgens mij Qua netjes Nova te woord gestaan over die CF's, dat de uitkomst dan niet wat wat jij en ik misschien liever hadden gezien hou ik even buiten beschouwing.

Wil je trouwens even citeren waar ik Nova een 'vieze stam' noem? Ik doelde alleen op wanbeleid, het falen van het leidinggeven dus, geen idee wat dit met smerig spel te maken zou hebben ... althans in dit geval.
 
Reactiescore
1.075
Het gaat ook over een CF bij modus hé.

Overigens heeft volgens mij Qua netjes Nova te woord gestaan over die CF's, dat de uitkomst dan niet wat wat jij en ik misschien liever hadden gezien hou ik even buiten beschouwing.

Wil je trouwens even citeren waar ik Nova een 'vieze stam' noem? Ik doelde alleen op wanbeleid, het falen van het leidinggeven dus, geen idee wat dit met smerig spel te maken zou hebben ... althans in dit geval.

Oh dacht dat de cf van pony 1 bij Qua was, vandaar.
Waar ligtde cf van pony ergens dan?
 
Reactiescore
1.278
Bovenaan