Afspraken Kata's

Reactiescore
17
@torek wat loop je nou te miepen. Ga TW spelen of stop gewoon. Ik heb uit bronnen gehoord hoe jullie Smoke hebben invite is ook niet netjes gegaan. Dus zie het als quitte staan. En als jij kata's gaat sturen ga jij ze ook krijgen dat weet je zelf ook en wil je echt zo laag gaan? Hoe oud ben je zeg bah.
Stuur ze dan gewoon daadwerkelijk ipv zo’n zinloze “bedreiging” als jij stuurt, stuur ik ze ook. Ga maar lekker Kata koppen zulke uitspraken moet je gewoon afstraffen @torek
 
Reactiescore
214
@torek wat loop je nou te miepen. Ga TW spelen of stop gewoon. Ik heb uit bronnen gehoord hoe jullie Smoke hebben invite is ook niet netjes gegaan. Dus zie het als quitte staan. En als jij kata's gaat sturen ga jij ze ook krijgen dat weet je zelf ook en wil je echt zo laag gaan? Hoe oud ben je zeg bah.
Vertel?
 
Reactiescore
8
@torek wat loop je nou te miepen. Ga TW spelen of stop gewoon. Ik heb uit bronnen gehoord hoe jullie Smoke hebben invite is ook niet netjes gegaan. Dus zie het als quitte staan. En als jij kata's gaat sturen ga jij ze ook krijgen dat weet je zelf ook en wil je echt zo laag gaan? Hoe oud ben je zeg bah.

Ik vraag me af hoe oud jij dan wel niet bent.... "Als jij kata's gaat sturen, ga jij ze ook krijgen" Komt bij mij ook wel beetje kinder achtig over moet ik zeggen.

Gooi ze gewoon of zeg anders gewoon niks, ga niet zo zielig lopen doen hoor kom op! @torek gooien die volle bak met kata's! 26pnt is wel een mooi getal, vind je niet?
 
Reactiescore
447
Wie doet er mee met w80 een anonieme kata stam?
 
Reactiescore
26
Waarom zou je dat anoniem doen dan?
 
Reactiescore
447
Om nie kapot gemaakt te worden in de start
 
Reactiescore
26
Nja moet je zelf weten ofcourse maar pleur ze dan ook gewoon vanaf het begin ipv later
 
Reactiescore
26
Succes dan! Maar als je anoniem wilt zijn moet je het niet hier roepen :redface:
 
Reactiescore
447
Alsof ik geen nieuw acc kan maken haha
 
Reactiescore
26
Ik wacht met vol verwachting W80 af dan
 
Bovenaan