Afspraken Kata's

Reactiescore
1.476
dat is juist absoluut niet tactisch. bewust je winst uitstellen om de tegenpartij te treiteren is juist tactisch uitermate onverstandig. dat zou hetzetzelfde zijn als 1% voor de dominantie te stoppen met edelen en alles doen om je tegenstander verder te vernederen, dan ga je ook in tw op del net zoals je een in een schaakmatch zou opgeven. dit voorbeeld heeft dus juist niks met tactiek te maken
True, maar het zou ongeveer hetzelfde voelen. Kata's zijn enorm demotiverend, dat was mijn punt. Jij was waarschijnlijk niet de snipe 2020 geworden als je platgebombardeerd was, dus wees maar blij de Nederlandse community beter is dan dat. ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
True, maar het zou ongeveer hetzelfde voelen. Kata's zijn enorm demotiverend, dat was mijn punt. Jij was waarschijnlijk niet de snipe 2020 geworden als je platgebombardeerd was, dus wees maar blij de Nederlandse community beter is dan dat. ;)
fun fact, op mijn eerste wereld ben ik juist maandenlang kapot gebombardeerd, gelukkig had coruscant en co nog enig moraal door enkel de boeren te kataen, maar je leert snel, en op zich in de mid tot late game zijn katas nog enigszins te handelen.
 
Reactiescore
1.363
fun fact, op mijn eerste wereld ben ik juist maandenlang kapot gebombardeerd, gelukkig had coruscant en co nog enig moraal door enkel de boeren te kataen, maar je leert snel, en op zich in de mid tot late game zijn katas nog enigszins te handelen.
Ja maar jij bent ook een dikke noob hoorde ik, dus geef ze geen ongelijk! xx
 
Reactiescore
1.476
fun fact, op mijn eerste wereld ben ik juist maandenlang kapot gebombardeerd, gelukkig had coruscant en co nog enig moraal door enkel de boeren te kataen, maar je leert snel, en op zich in de mid tot late game zijn katas nog enigszins te handelen.
Muah. Ligt eraan wie er begint met kata'en en wie er meer kwantiteit heeft naar mijn ervaring. Meer kwantiteit = meer kata's dan de tegenstander waardoor je alleen maar meer kwantiteit kunt creeëren.
 
Reactiescore
187
Muah. Ligt eraan wie er begint met kata'en en wie er meer kwantiteit heeft naar mijn ervaring. Meer kwantiteit = meer kata's dan de tegenstander waardoor je alleen maar meer kwantiteit kunt creeëren.

Meh, met kwaliteit kan je acc's breken. Kwantiteit zegt niet altijd alles.
 
Reactiescore
1.226
Op vlak van kata's is kwantiteit toch vaak een meer bepalendere factor dan kwaliteit ;)

Gaat er nog steeds om hoe je kata's in zet. Daar komt kwaliteit om de hoek kijken. 250 kata's op je VZ bijvoorbeeld maakt andere impact dan kata's verspreid over boer + smed om maar een voorbeeld te noemen.
 
Reactiescore
1.476
Als je spelers hebt die kunnen dodgen en verstandig met troepen kunnen omgaan valt dat prima te overzien.
Totdat je op .net dagelijks 2000 incs krijgt waarvan 200 edels net achter je front, en 500 incs met halve/kwart clear + 300 kata's erin op je achterban. Nog een paar incs met 200 zc en 200 kata's en je word dodgen snel zat.
 
Reactiescore
1.476
Gaat er nog steeds om hoe je kata's in zet. Daar komt kwaliteit om de hoek kijken. 250 kata's op je VZ bijvoorbeeld maakt andere impact dan kata's verspreid over boer + smed om maar een voorbeeld te noemen.
Haha dat snapt iedereen. Ervan uitgaande dat 2 tegenstanders dezelfde kata 'tactieken' toepassen, zal degene met meer kwantiteit waarschijnlijk winnen. Tenzij de ander een stuk meer kwaliteit, motivatie en speeltijd heeft.
 
Reactiescore
1.226
Ervan uitgaande dat 2 tegenstanders dezelfde kata 'tactieken' toepassen, zal degene met meer kwantiteit waarschijnlijk winnen. Tenzij de ander een stuk meer kwaliteit, motivatie en speeltijd heeft.

Dat lijkt mij evident. Maar dat was niet wat er gezegd werd.
 
Reactiescore
18
@torek wat loop je nou te miepen. Ga TW spelen of stop gewoon. Ik heb uit bronnen gehoord hoe jullie Smoke hebben invite is ook niet netjes gegaan. Dus zie het als quitte staan. En als jij kata's gaat sturen ga jij ze ook krijgen dat weet je zelf ook en wil je echt zo laag gaan? Hoe oud ben je zeg bah.
 
Bovenaan