Afspraken Kata's

Reactiescore
17
Pas maar op met wat je zegt hier anders word jij ook beschouwd als triest figuur.

Maar als iemand katas gooit, gooi je ze toch gewoon terug? Snap sowieso heel die ophef niet hierover maar goed.
 
Reactiescore
205
Pas maar op met wat je zegt hier anders word jij ook beschouwd als triest figuur.

Maar als iemand katas gooit, gooi je ze toch gewoon terug? Snap sowieso heel die ophef niet hierover maar goed.

Meh, heb nooit gezegd dat ik kata's gebruik.
Ik snap waarom spelers ze willen gebruiken, echter snap ik ook waarom spelers ertegen zijn. Wat ik niet snap is de hele poppenkast eromheen.

Laat mensen gewoon lekker hun ding doen zonder ze in een hoekje te drijven :cool2:
Het is niet dat opeens alle continenten gevuld worden met spelers nadat er geen kata's meer te vinden zijn in TW. :p
 
Reactiescore
17
Wat een niveau.
Onze mening is anders dan de jouwe, dus wij hebben geen niveau?
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat wat kortzichtig :p

Begrijp mij niet verkeerd, van mij ga je geen rapportjes vinden van een kata op boer ofzo, maar ik ben wel gewapend om dit wel te doen wanneer iemand het bij mij doet :)
Het zit nu eenmaal in het spel, en ik vind dat je het niemand kwalijk kan nemen dat hij dit element van het spel gebruikt.
 
Reactiescore
1.140
Maar omdat het gros van de spelers er op tegen is zal er actie tegen ondernomen worden.
Ook onder het nom van "Iets wat nu eenmaal kan in het spel. "

Niemand verbied je kata's te gebruiken maar kies je voor kata's kies je er ook voor dat je niet in een stam gaat komen die serieus genomen wordt en zul je zeer snel het lootje leggen.
 
Reactiescore
7.931
Maar omdat het gros van de spelers er op tegen is zal er actie tegen ondernomen worden.
Ook onder het nom van "Iets wat nu eenmaal kan in het spel. "

Niemand verbied je kata's te gebruiken maar kies je voor kata's kies je er ook voor dat je niet in een stam gaat komen die serieus genomen wordt en zul je zeer snel het lootje leggen.

Dus ze winnen een prijs door te kata'en?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Het enige trieste vind ik dat ze een anoniem (AF) account hebben gemaakt om te katapulteren. Echte mannen doen het niet anoniem
 
Reactiescore
1.278
Of zijn AF-account is geband?
 
Reactiescore
8
Als kata's zo'n probleem voor vele zijn, waarom gaan diegene dan niet lekker een potje "mens erger je niet" spelen.

Eeuwige gejank over kata's
 
Bovenaan