Afspraken Kata's

Reactiescore
244
Je doet je best maar :) ik zal eens supportje indienen, met de vraag of kata's verboden is.



Dit noem je tactisch iemand zijn boer neerhalen, zodat die geen BW doet als je hem farmt. Daarnaast houd ik zeker mijn naam hoog ja, benieuwd hoe mijn broeder @SmidDestroyer het doet deze wereld??

Moest je dit enkel op de boerderij doen dan zou je het misschien deels op het tactische kunnen steken (al blijft het in mij ogen nog steeds not done). Maar hier laat jij zien dat je gewoon veel verder gaat dan dit en dat je gewoon een trieste speler bent.
 

Bijlagen

  • Triest 3.png
    Triest 3.png
    148,7 KB · Weergaven: 142
  • Triest.png
    Triest.png
    370,3 KB · Weergaven: 140
Laatst bewerkt:
Reactiescore
12
Moest je dit enkel op de boerderij doen dan zou je het misschien deels op het tactische kunnen steken (al blijft het in mij ogen nog steeds not done). Maar hier laat jij zien dat je gewoon veel verder gaat dan dit en dat je gewoon een trieste speler bent.

Keurig gekatad zou ik zeggen!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Dit noem je tactisch iemand zijn boer neerhalen, zodat die geen BW doet als je hem farmt.

katapulteert vervolgens leem en opslag, tot zover je farm poging. Dat is geen tactisch katapulteren meer, maar slopen om te slopen
 
Reactiescore
677
Kata's zitten toch niet voor niets in het spel? Mensen op de .nl server zijn verpauperd deze dagen. Vroeger was mensen naar 26 ptn knallen de normaalste zaak, nu wordt er bij kata op boer tegen burgerwacht al gejankt.

F.

Aangezien deze speler zelf aangeeft dat het de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn om spelers naar 26p te katapulteren; hierbij het verzoek om dit bij hem te doen? Of bederven we daarmee te erg het spelplezier van deze vaandeldrager van TW-moraliteit?
 
Reactiescore
12
Aangezien deze speler zelf aangeeft dat het de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn om spelers naar 26p te katapulteren; hierbij het verzoek om dit bij hem te doen? Of bederven we daarmee te erg het spelplezier van deze vaandeldrager van TW-moraliteit?

Welk account zit jij dan, zal anders gelijk munne maten jouw kant op sturen. xxx
 
Reactiescore
271
Tactisch kata's op verzamel gooien zeker.

Dat een hele (andere) server jou de illusie geeft dat het niet shady is, zegt meer over jouw manier van denken en spelen.

Het afschrijven als "wat een niveau" gaat zeker wel op. Het hoort totaal niet thuis op TW om je vijand kapot te kata'n als je het niet op een normale manier kunt winnen. Als je dat niet inziet zou ik je gewoon netjes willen vragen om terug naar je .net server te gaan (waar de meeste spelers die ik daar ken ook gewoon anti-kata zijn, maar dat zal wel aan mij liggen).

Begrijpend lezen is proberen maat.(nee tog niet)

Ik zeg duidelijk ik zeg niet dat je ze moet gebruiken maar ze horen wel degelijk bij het spel.

Je kan huilen wat je wil maar het spel is gemaakt met katas en je kan met een boer limiet heel goed stacked wegklappen en dat bedoel ik onder tactieken.

Dat jij niet wil lezen en gelijk gaat krijsen als iemand katas roept is jou eigenaardige minpunt misschien is proberen een normale discussie aan te gaan voor je iemand op een "nette" manier probeert te beledigen.

Mag ik hopen dat ik een volgende wereld bij je lig? Dan gaan er wel katas vliegen maat die beloof ik je ;)

En dan ben ik niet degene die bij de rest huilt als het bij mij gebeurt.

Er zijn hier ook gewoon nog steeds spelers in de top die de katas op fora afkeuren maar dan wel sneaky de nieuwe kleine spelers de adelshoeves en boerderijen bombarderen met een overmacht van 2m tegen 10k die vind ik erger als iemand een stack slopen op een boerlimiet.

Maarja waar typ ik het voor begrijpend lezen was niet voor je weggelegt waren we al achter...
 
Reactiescore
119
Begrijpend lezen is proberen maat.(nee tog niet)

Ik zeg duidelijk ik zeg niet dat je ze moet gebruiken maar ze horen wel degelijk bij het spel.

Je kan huilen wat je wil maar het spel is gemaakt met katas en je kan met een boer limiet heel goed stacked wegklappen en dat bedoel ik onder tactieken.

Dat jij niet wil lezen en gelijk gaat krijsen als iemand katas roept is jou eigenaardige minpunt misschien is proberen een normale discussie aan te gaan voor je iemand op een "nette" manier probeert te beledigen.

Mag ik hopen dat ik een volgende wereld bij je lig? Dan gaan er wel katas vliegen maat die beloof ik je ;)

En dan ben ik niet degene die bij de rest huilt als het bij mij gebeurt.

Er zijn hier ook gewoon nog steeds spelers in de top die de katas op fora afkeuren maar dan wel sneaky de nieuwe kleine spelers de adelshoeves en boerderijen bombarderen met een overmacht van 2m tegen 10k die vind ik erger als iemand een stack slopen op een boerlimiet.

Maarja waar typ ik het voor begrijpend lezen was niet voor je weggelegt waren we al achter...

Misschien tijd om de basisschool nog eens over te doen. Als er een iemand hier moeite heeft met de basis begrippen van de Nederlandse taal, dan ben jij het 'maat'.

Ik zal je verder wel laten. Je manier van schrijven en je denkwijze omtrent kata's spreekt boekdelen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
271
Misschien tijd om de basisschool nog eens over te doen. Als er een iemand hier moeite heeft met de basis begrippen van de Nederlandse taal, dan ben jij het 'maat'.

Ik zal je verder wel laten. Je manier van schrijven en je denkwijze omtrent kata's spreekt boekdelen.

Ik gaf je heel simpel een uitleg waarmee ze wel tactisch slim gebruikt kunnen worden en jij denkt gelijk iemand persoonlijk aan te kunnem vallen in de plaats een normaal gesprek te kunnen voeren.

Logisch dat ik jou niet meer serieus neem en op de zelfde toon jou behandel.

Als er een boer limiet is dat je troepen voor geen meter vechten boven de 100-200k stacks is het gewoon de slimmere manier die boer plat te gooien en die stacks te breken.

Ik heb nergens gezecht dat doelloos smederijen, adelshoeves en mijnen e.d. platgooien geaccepteert hoeft te worden dat bedoel ik onder begrijpend lezen je heb je mening gevormt en er is geen discussiepunt meer mogelijk want iedereen die katas smijt is in jou ogen te min.

Nieuwsflash ik zie het nu op andere werelden serieus gebeuren dat de top 5 spelers gewoon katas doeloos op adelshoeves en alles flikkeren bij kleine spelers en komen daarmee weg omdat die spelers niet op AF zitten.
Maar hey als ik ze tactisch wil gebruiken ben ik niet 100%.

Hier mijn 2de poging om normaal te praten anders hoop ik echt dat je wel op w80 zit want dan gedraag ik me wel hoe jij me wegtekend ;)
 
Reactiescore
139
Ik gaf je heel simpel een uitleg waarmee ze wel tactisch slim gebruikt kunnen worden en jij denkt gelijk iemand persoonlijk aan te kunnem vallen in de plaats een normaal gesprek te kunnen voeren.

Logisch dat ik jou niet meer serieus neem en op de zelfde toon jou behandel.

Als er een boer limiet is dat je troepen voor geen meter vechten boven de 100-200k stacks is het gewoon de slimmere manier die boer plat te gooien en die stacks te breken.

Ik heb nergens gezecht dat doelloos smederijen, adelshoeves en mijnen e.d. platgooien geaccepteert hoeft te worden dat bedoel ik onder begrijpend lezen je heb je mening gevormt en er is geen discussiepunt meer mogelijk want iedereen die katas smijt is in jou ogen te min.

Nieuwsflash ik zie het nu op andere werelden serieus gebeuren dat de top 5 spelers gewoon katas doeloos op adelshoeves en alles flikkeren bij kleine spelers en komen daarmee weg omdat die spelers niet op AF zitten.
Maar hey als ik ze tactisch wil gebruiken ben ik niet 100%.

Hier mijn 2de poging om normaal te praten anders hoop ik echt dat je wel op w80 zit want dan gedraag ik me wel hoe jij me wegtekend ;)

Meestal als ik een normaal gesprek aan ga eindig ik niet met een dreigement... Maar goed de werelden zijn tegenwoordig zo klein dat je bijna nooit stacks van 100-200k hebt. Dus je hoeft geen kata's meer op de boerderij te gooien.
 
Reactiescore
271
Meestal als ik een normaal gesprek aan ga eindig ik niet met een dreigement... Maar goed de werelden zijn tegenwoordig zo klein dat je bijna nooit stacks van 100-200k hebt. Dus je hoeft geen kata's meer op de boerderij te gooien.
Hmm vraag ik me af waar al die deff vandaan komt aan mijn fronten in andere werelden?
 
Reactiescore
26
Meestal als ik een normaal gesprek aan ga eindig ik niet met een dreigement... Maar goed de werelden zijn tegenwoordig zo klein dat je bijna nooit stacks van 100-200k hebt. Dus je hoeft geen kata's meer op de boerderij te gooien.
Maar in werelden met torens etc zie je die stacks nog echt wel hoor. En in CF dorpen kom je ze ook nog tegen dus het klopt niet helemaal wat je zegt
 
Reactiescore
205
Wauw.. Dat je dit durft te tonen laat al zien dat je geschikter bent om een single player game te gaan spelen...

Maar als wij nou kata's op jou gooien. Ga je dan ook nog door?

Uhh, als je diverse kata massa's op je hebt gehad heb je dan wel het recht om andere te kata'en?

no offence maar ik vind het redelijk kansloos hoe de helft hier gaat bepalen hoe het spel gespeelt hoort te worden...

Groepsdruk FTW!!!
 
Bovenaan