Afscheidspost Nowhere in the sun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
326
Beste AF-lezers,

Via deze weg wil ik mijn tijdelijke al dan niet lange vertrek van TW melden. Vandaag zag ik tot mijn grote verbazing dat ik verbannen was.
Wat was nou de reden, hoe kon dit gebeuren? Het verhaal begon allemaal bij onze plunderaar van 105k, die ontstaan is door hard nolifen en het gebruik van een script genaamd GM FA Filter (die legaal is). Een aantal mensen vonden dit zo ongeloofwaardig dat ze besloten om mijn account te rapporteren. Shout out naar .Dwerg hiervoor, Negative92 was helaas te vroeg met zijn ban-check scouts.

En dan gaan we nu over naar het ban beleid van TW zelf. Het team vindt het blijkbaar normaal om een perma ban uit te delen zonder enige vorm van uitleg.
Beste Nowhere in the sun,

Je bent inderdaad gebannen voor scriptgebruik. Om welk script het gaat, mogen wij niet zeggen.

Ik raad je aan om in het vervolg bij een script dat je niet kent, na te vragen bij support, zodat je zeker weet dat het legaal is.

Zoals je kunt lezen is tegenspraak niet mogelijk. Je account blijft gesloten. Verder reageren heeft dan ook geen zin.

Veel succes met het spelen van TribalWars op de andere werelden en op de volgende classic wereld.

Met vriendelijke groeten,

Myriam (Famdecibel)
Support TribalWars.nl

Verbannen door scripts? Hoe kan dat nou terwijl ik een legaal farm script gebruik? Ze mogen niks zeggen over scripts, omdat ze puur aan het speculeren zijn.
Er komen steeds meer verhalen over spelers die onterecht een ban hebben gekregen. Laatst hoorde ik er 1 over de speed: Een speler had een account gemaakt om zo via vv voor het rang 1 account uit te spelen. Dit resulteerde in een ban voor beide accounts, met als reden:

"Het is niet toegestaan om een account aan te maken om een andere speler enkel te helpen. Dat valt onder de regel die staat bij §1
Het is niet toegestaan om een account enkel te gebruiken om andere spelers te bevoorraden met grondstoffen of troepen.
Dat het er niet letterlijk staat, wil niet zeggen dat je het wel mogen doen.Je doet niets op je eigen account, enkel op het account van Emilia."

Momenteel heb ik besloten om mijn rug tijdelijk om te draaien naar TW, omdat ze niet weten hoe ze met hun community om moeten gaan.
Ze moeten eens goed nadenken hoe ze mensen behandelen, omdat de uitstervende community steeds verder leeg gaat lopen.

Ik wens iedereen die deze classic speelt nog veel succes.
Moge .Dwerg hard aangepakt worden, omdat zij graag spelers rapporteren!
 

DeletedUser78787

Guest
Vaarwel maatje, en dan afvragen waarom de tw community krimpt.
 
Reactiescore
2.303
Hahahha loser doei!!
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
746
Gezien je ervoor kiest dit publiek te beslechten ...
1) Het is niet toegelaten bans te bespreken op het forum
2) Als FA plots illegaal was was de hele classic banned, ga nu dus niet het engeltje spelen. Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten. Ik geloof dat in het verleden al genoeg gezegd is dat er een nultolerantie is tov. illegaal scriptgebruik, wees nu dus niet hypocriet and face the consequences.
3) Exact vanwege deze nultolerantie en de zware straf erop wordt er enkel gebanned bij 100% zekerheid. Dus denk ervan wat je wilt, maar je maakt je hier een beetje belachelijk. Facts are facts.
4) Volgend op (1) Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan