Afscheid

DeletedUser

Guest
Bij deze wil ik graag afscheid nemen van W13...

Ik had wat problemen met stoppen een hele tijd lang,maar het is me nu alleen gelukt om de knoop door te hakken.

Om over 1 uur en 20 minuten 5 dagen nadat ik op delete heb gezet.
Zou mijn account op grijs moeten gaan..

Ik wil graag iedereen bedanken die me op deze wereld een toffe tijd heeft bezorgt..

En voor iedereen die zich als een DICK heeft gedragen tegenover mij(HLG aka Matthieu..pff wat een kakkernaam + paar mensen uit RF..)
Daar zeg ik graag even tegen..
Fuck off :rolleyes:

Het ga jullie goed..!!;)

Veel plezier met die extra 2842 barbarendorpen om precies te zijn!:edelman::edelman:

LCPD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Code:
Laatst gewijzigd door LCPD : Gisteren om 21:07 Reden: Flikker op met je censuur..

:D:D:D:D
 
Reactiescore
38
Jammer dat je gestopt bent.

Veel plezier in rl!

P.S.: Je was de ideale MB :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17153

Guest
Enige waar ik bij lcpd moet denken: groepen 'per ongeluk' verwijderd door Yannick :D
 

DeletedUser

Guest
Enige waar ik bij lcpd moet denken: groepen 'per ongeluk' verwijderd door Yannick :D

HAHAHAHAHAHHAHAHA, en dan voor 400k gs dat iemand de groepen weer terug wou zetten!!

Ik weet het nog zo goed, kapotgelachen toen.

'Jongens, ik heb een klein probleempje... Alle groepen zijn per ongeluk verwijderd. Kan iemand me helpen ze terug te krijgen?'
 

DeletedUser17153

Guest
En elke keer met het wissen, de regel negeren of je het zeker weet..... :eek:
 
Reactiescore
38
HAHAHAHAHAHHAHAHA, en dan voor 400k gs dat iemand de groepen weer terug wou zetten!!

Ik weet het nog zo goed, kapotgelachen toen.

'Jongens, ik heb een klein probleempje... Alle groepen zijn per ongeluk verwijderd. Kan iemand me helpen ze terug te krijgen?'

Wanneer was dat? :p
 
Bovenaan