Afscheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser39562

Guest
Nou lui, jullie zien het, het spel is voor ons verpest. Wij nemen met opgeheven hoofd afscheid van deze schijtcommunity. Nadat ons spel is verpest door, nou ja, iedereen weet wel wie, hebben wij besloten de stekker eruit te trekken. Ik hoop dat jullie wel eventjes beseffen wat er gebeurt als mensen je niet mogen... Het gaat zoals verwacht weer eens de verkeerde kant op. Ik en de rest van mijn co's wensen jullie ontzettend veel plezier op wereld 11, speel het fair en iedereen een welgemeend succes (zelfs jij, Bryan.)
Als er een jongen naar je toe komt met een co-aanvraag en hij heet Brent, weet wat je te wachten staat (vooral als Bryan nog speelt en hij mag je niet zo haha)
Goed lui, veel plezier dus en maak er wat van, laat deze wereld niet verpest zijn. Alle stammen ook succes in hun oorlogen en mensen om Zero heen, als je Zero wilt pakken, spreek dan gewoon met z'n allen af een grote massa te doen? :p
Dag mooie tijden, dag -BB-, dag TW-community en dag mods.

XXXXXXXXXXXX

Alle spelers van het account Zipiii.
Dag -BB-
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat jullie op deze manier stoppen.
Ik heb erg genoten van al jullie posts en veel succes in RL.
Jammer van De bananen stam:(
 

DeletedUser2826

Guest
Uit respect voor alle partijen & omdat ik hier toch enigzins een verzoening in zie, zal ik dit niet verwijderen. Niettemin zal het topic wel gesloten worden om mogelijke regelschending te voorkomen.

Groetjes, BeNnOo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan