Afscheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser44825

Guest
Lieve wereldgenoten!

Bij deze wil ik jullie melden dat ik stop op W15, het is mooi geweest.
De activiteit ontbrak bij mij de laatste tijd al voor deze wereld, en ik heb dan ook besloten om definitief te stoppen met W15.

Voor al mijn persoonlijke bondgenoten heb ik veel respect, ook al zitten ze soms mijlen ver!
Maar er zijn 2 mensen waar ik echt heel veel respect voor over heb ; Pure Ivo & .Nosympathy.

Ookal zullen beide spelers dit niet meer lezen, toch wil ik ze hier bij benoemen.
Met Pure Ivo heb ik vele dingen gedeeld, zowel over TW als over mijn privé leven, maar ook met Gerard (.Nosymp) heb ik veel kunnen delen, ik stond hem bij in moeilijke tijden voor hem, en daar was hij mij zeer dankbaar voor dat hij veel deed om mij op W15 te houden, helaas heeft hij eerder afscheid genomen dan dat ik dat doe.

Jongens, er zijn mensen die niet blij met mij waren (ze weten het zelf wel) maar iedereen heeft goede en slechte kanten, en het is maar welke kant je op stelt tegen anderen ;)

Ik val nog op W22 te vinden, onder de zelfde naam.

Het gaat jullie allemaal goed, en onthoud : Afscheid nemen bestaat niet!:rolleyes:

@Forum mods, laat dit graag nog even staan, zou wel zo fijn zijn!

Adios!
 

DeletedUser

Guest
Beter word je mijn intern! jij ook lopelaz;).

Mare succes op w22;).
 

DeletedUser48235

Guest
Dag mn Rickje.

Mn oude ex-buur. Enorm temperamentvol op tw en lief erbuiten :p.
Ook al kwam ik je ingame niet meer tegen, kzal je toch missen.
Je hebt gevochten voor je account zoals weinigen dat doen. Het ga je goed schat!

xXx DD
 

DeletedUser44825

Guest
Dag mn Rickje.

Mn oude ex-buur. Enorm temperamentvol op tw en lief erbuiten :p.
Ook al kwam ik je ingame niet meer tegen, kzal je toch missen.
Je hebt gevochten voor je account zoals weinigen dat doen. Het ga je goed schat!

xXx DD

Zeer bedankt jonge dame :D doet me goed om dit soort dingen te horen :)
 

DeletedUser

Guest
zeer jammer dat spelers verdwijnen vijanden of bondgenoten.
 

DeletedUser

Guest
Net als alle andere, is een topic hiervoor niet nodig. Je kan het melden bij bijvoorbeeld de praathoek.
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan