Afscheid Nowhere in the sun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
300
Op het moment dat een authoritair figuur geen verantwoording en uitleg hoeft hoeft af te leggen voor bepaalde sancties is er iets mis met het systeem lijkt mij.

vind het frapant dat er niks los word gelaten over de ban, de spelers op het account zijn er heilig van overtuigd dat ze niks verkeerd hebben gedaan in alle communicatie naar mij toe en staan met een bek vol tanden. Deze spelers hebben na mijn weten ook een clean account verleden, en dan dit.

het lijkt mij (om maar even een voorbeeld te noemen) 'Dat je ook je kind niet slaat en niet zegt waarom' op deze manier word er niet van fouten geleerd en word er enkel wantrouwig, boos en vol onbegrip op het moment teruggekeken en zal dit vaker voor gaan komen. Op het moment dat iemand niet de mogelijkheid krijgt om te leren van zijn fouten is er ook iets mis. Zo gaan ze volgend classic of op een andere wereld weer in de fout, en niet enkel zij maar daar in vele anderen.

En mijn excuses maar ik heb enkele communicatie gezien vanaf game mods (waarvan ik dan maar geen namen ga noemen) naar desbetreffende speler en dat is niet om over naar huis te schrijven, paar lesjes communicaties zouden wel van toepassing zijn denk ik, zo kan je niet communiceren als je een voorbeeld rol hebt voor een community als gamemod/support medewerker. En dan heb ik het enkel over de manier van communiceren. Ik zal de zinnen hier maar niet delen want dat zal mij dan misschien wel een ban geven.

Laatste werelden redelijk wat contact met spelers gehad en nu zie ik hier op het forum ook enkele hun zegje doen, de tw community verliest het vertrouwen in de mods.

Er zal wel degelijk iets moeten veranderen en goed begeleid en ondersteund moeten worden denk ik.
 
Reactiescore
1.367
Op het moment dat een authoritair figuur geen verantwoording en uitleg hoeft hoeft af te leggen voor bepaalde sancties is er iets mis met het systeem lijkt mij.

vind het frapant dat er niks los word gelaten over de ban, de spelers op het account zijn er heilig van overtuigd dat ze niks verkeerd hebben gedaan in alle communicatie naar mij toe en staan met een bek vol tanden. Deze spelers hebben na mijn weten ook een clean account verleden, en dan dit.

het lijkt mij (om maar even een voorbeeld te noemen) 'Dat je ook je kind niet slaat en niet zegt waarom' op deze manier word er niet van fouten geleerd en word er enkel wantrouwig, boos en vol onbegrip op het moment teruggekeken en zal dit vaker voor gaan komen. Op het moment dat iemand niet de mogelijkheid krijgt om te leren van zijn fouten is er ook iets mis. Zo gaan ze volgend classic of op een andere wereld weer in de fout, en niet enkel zij maar daar in vele anderen.

En mijn excuses maar ik heb enkele communicatie gezien vanaf game mods (waarvan ik dan maar geen namen ga noemen) naar desbetreffende speler en dat is niet om over naar huis te schrijven, paar lesjes communicaties zouden wel van toepassing zijn denk ik, zo kan je niet communiceren als je een voorbeeld rol hebt voor een community als gamemod/support medewerker. En dan heb ik het enkel over de manier van communiceren. Ik zal de zinnen hier maar niet delen want dat zal mij dan misschien wel een ban geven.

Laatste werelden redelijk wat contact met spelers gehad en nu zie ik hier op het forum ook enkele hun zegje doen, de tw community verliest het vertrouwen in de mods.

Er zal wel degelijk iets moeten veranderen en goed begeleid en ondersteund moeten worden denk ik.


Sinds het begin komen spelers met uitvluchten en zeggen ze dat ze niets gedaan hebben en 9/10x geven ze na een jaar in een nieuwe stam toe dat ze die shit gebruikt hebben om een voordeel te behalen op normale spelers
 
Reactiescore
300
Met wat je zegt (al zal het niet kloppen) kom je vervolgens uit op een 10% waarvan dat niet zo is, voor mij is dat nog steeds een te groot percentage met de hoeveelheid spelers op dit platform.
 
Reactiescore
300
Zie §7 van de spelregels.

Mag ten eerste instantie al eens geupdate worden want in de 2e alinea word je al 2 keer verwezen naar een pagina dat al enige tijd niet meer bestaat. Dat zegt eigenlijk al genoeg over hoeveel aandacht er daadwerkelijk aan besteed word toch?

En deze zin in de regels slaat al helemaal nergens op ''Het support-team behoudt het recht scripts niet goed te keuren ook al voldoen ze aan bovenstaande regels.'' Dus je maakt regels en geeft jezelf vervolgens recht om het te ontkrachten wanneer je maar wilt?

Zo werken regels niet he. Regels horen niet enkel het spel te beschermen, de mods van de spelers, maar ook de spelers van de mods. Op het moment dat dit niet zo is klopt het al niet meer.

En je reageert helaas enkel op een klein stukje van wat ik poste. Lees nogmaals de post goed door en probeer te begrijpen wat ik zeg.
 
Reactiescore
1.367
Met wat je zegt (al zal het niet kloppen) kom je vervolgens uit op een 10% waarvan dat niet zo is, voor mij is dat nog steeds een te groot percentage met de hoeveelheid spelers op dit platform.

10% die niets zeggen :p
 

DeletedUser3435

Guest
Ik heb heel dit topic met volle verbazing gelezen.. Het verbaast mij echt dat jullie verrast zijn dat dit TW-team zo slecht functioneert, terwijl dit al jaren zo is. Kijk alleen al naar het gros van de AF-mods, vroeger waren dat mensen met aanzien binnen de community.. Nu nemen ze elke spammende noob aan om toch maar iemand te hebben. TW is done en daar draagt het TW-team al jaren bij bij.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Jullie mogen de scripts misschien niet bijhouden en aangeven wat wel of niet illegaal is, maar geef mensen aub eens de volle duidelijkheid wat er precies fout is gegaan.

Dit kan je vergelijken met iemand oppakken en zeggen: "Je hebt een misdaad begaan en je krijgt levenslang. Maar we gaan niet vertellen wat de overtreding is."

Wat een teleurstelling....

Geef gewoon aan wat de fout is. Misschien is het iets heel kleins, zoals een script hebben maar die kleine aanpassing heeft waardoor het van legaal naar illegaal gaat etc.
Daar kom je moeilijk achter.

C'mon TW ! Wat moet er verborgen blijven ! Geef eens een goede reden !


Zou het ook zwaar lullig vinden als dit mij overkwam though.
 
Reactiescore
2.506
Hierbij sluiten we de discussie omtrent de scripts en support en focussen ons weer op het doel van dit topic; het afscheid van Bas.

Ik nodig jullie echter uit om een topic te beginnen bij de 'algemene discussies' forum om deze discussie, over scripts, daar voort te zetten.
 

DeletedUser67517

Guest
Hierbij sluiten we de discussie omtrent de scripts en support en focussen ons weer op het doel van dit topic; het afscheid van Bas.

Ik nodig jullie echter uit om een topic te beginnen bij de 'algemene discussies' forum om deze discussie, over scripts, daar voort te zetten.

Waarom elke discussie de mond snoeren? Hiermee geef je een signaal af van Fuck you, community. We luisteren toch niet.
 
Reactiescore
2.506
Waarom elke discussie de mond snoeren? Hiermee geef je een signaal af van Fuck you, community. We luisteren toch niet.

Lees mijn post helemaal en begrijp de boodschap voor je reageert.
 
Reactiescore
2.506
Tja, tijd om dat dan te veranderen niet? Inhoudelijk gaan wij (mods) niet inhoudelijk meer in op dit onderwerp. Op het discussieforum wel, keus is verder aan jullie.

Persoonlijk ben ik het met jullie eens omtrent een overzicht qua legale scripts, maar dit is, zoals al gezegd, niet de plaats voor deze discussie. Dus dit is ook het laatste bericht hierover in dit topic.
 
Reactiescore
660
Oké, ik heb hieraan nog niet gedacht dat je er ook nog misbruik van kunt maken. Ik typte meer het bericht om het voorkomen van dat er meerdere spelers geblokkeerd worden. En natuurlijk acht ik fair-play toch boven alles, dan begrijp ik overigens dat de moderators het script niet prijs willen geven.

Je had goede bedoelingen. Dat hadden we allemaal door hoor.
:)
 

DeletedUser77159

Guest
Heey Bas, Bedankt voor de leuke jaren aan samenspel. Erg jammer dat je weggaat en hoe je verneukt word hier. Aangezien ik een groot gedeelte van die dag nog met jou in een call heb gezeten en het op de voet gevolgd heb vind ik het ontzettend kansloos dat ze zogenaamd wat detect hebben wat niet mag...

Ik wens je het beste met de studie en mogen we elkaar buiten het spel nog vaak treffen op andere games.
 

DeletedUser79000

Guest
Heey Bas, Bedankt voor de leuke jaren aan samenspel. Erg jammer dat je weggaat en hoe je verneukt word hier. Aangezien ik een groot gedeelte van die dag nog met jou in een call heb gezeten en het op de voet gevolgd heb vind ik het ontzettend kansloos dat ze zogenaamd wat detect hebben wat niet mag...

Ik wens je het beste met de studie en mogen we elkaar buiten het spel nog vaak treffen op andere games.


MVP BITCHESSS!
 

DeletedUser78389

Guest
Jaa bassie erg jammer jongen vond je echt een toffuh player. MVP!!!!!! Bitches!!!!!

Heel veel succes ook nog!!!

#jesuisbassss
 

DeletedUser79000

Guest
Gezien het feit dat we nu een emotioneel afscheid gaan nemen en de groepsdruk constant groter wordt om ook een post te sturen. Bij deze dan ook maar een berichtje van mij:

Bas,

Iedereen weet dat we in het leven voortdurend afscheid nemen
maar,
Afscheid nemen is een deur naar de toekomst
dus
zeg ik afscheid nemen is plaats maken voor een welkom.


PS. Een man weet nooit hoe hij afscheid moet nemen, een vrouw nooit wanneer.

Tot morgen in de skype call bitchess :)
 

DeletedUser77666

Guest
Zie het positieve ervan in Bas , je hebt nu meer tijd om beter te worden in fortnite.
#JesuisBas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan