Afbeeldingen bewerken

DeletedUser

Guest
Met welke programma's kan je het best afbeeldingen bewerken? Hebben jullie een handig programma in het Nederlands? Engels is ook goed maar Nederlands is beter te begrijpen!
 

DeletedUser

Guest
photoshop?
meschien handig moet je het alleen wel kunnen
 

DeletedUser

Guest
Ik doe altijd:
Microsoft office word 2007 - voor de tekst goed te maken
Paint - Om afbeeldingen te verkleinen, of er tekst bij te zetten,
Ulead GIF animator 5 - om bewegende plaatjes te maken...
 

DeletedUser16421

Guest
Ik gebruik GIMP 2.4 dat kost een tijdje voor je het onder de knie hebt maar ik vind het beter dan photoshop!(dat is dan mijn mening)
 

DeletedUser

Guest
Photoshop CS3 Extended :rolleyes:
Ik heb momenteel PS7.0 maar ik denk dat ik maar eens ga upgraden...

Als je gratis wilt: The GIMP!
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ook, en gebruik het idd ook vaker dan the GIMP, maar als je software zoekt om bv. signatures te maken, dan mis ik soms wel enkele functies... Maar voor all-round gebruik is het idd zeer handig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
als je gratis wilt is GIMP wel heel goed daarvoor.
als je photoshop hebt , dat is nog beter.
maar op begin zijn ze allebei wel moeilijk
 

DeletedUser15027

Guest
Ik gebruik GIMP 2.4 dat kost een tijdje voor je het onder de knie hebt maar ik vind het beter dan photoshop!(dat is dan mijn mening)

ik heb nu GIMP en paint.net gedownload en heb al verschillende tutorials gezocht en gelezen maar het lukt me niet , bij GIMP weet ik zelfs nog altijd niet hoe ik men afbeelding kan nemen
 

DeletedUser

Guest
ik heb nu GIMP en paint.net gedownload en heb al verschillende tutorials gezocht en gelezen maar het lukt me niet , bij GIMP weet ik zelfs nog altijd niet hoe ik men afbeelding kan nemen

1tip leer eerst met paint werken en dan met foto shop of gimp of paint.net
 

DeletedUser15027

Guest
1tip leer eerst met paint werken en dan met foto shop of gimp of paint.net

wat bedoel je hiermee ?
dat is toch niet moeilijk tekst op een afbeelding zetten enzo
geef anders is een voorbeeld van wat je met paint moet kunnen voor je aan de rest begint
 

DeletedUser

Guest
wat bedoel je hiermee ?
dat is toch niet moeilijk tekst op een afbeelding zetten enzo
geef anders is een voorbeeld van wat je met paint moet kunnen voor je aan de rest begint

alle functies van paint kennen, wand al die functies zitten ook op gimp en foto shop en paint.net, je moet klein beginnen en dan opbouwen;)
 
Bovenaan