[Ingevoerd] AF post lay-out improvements

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Enquête gesloten .

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Niet teveel woorden aan vuil maken. Als een fan van grote gevulde posts opstellen, denk aan guides, inno rage en propaganda openers, stoor ik me al langer aan de beperkte lay-out die je kan geven aan een begin post. Zo kan je uitlijnen en centreren maar niet uitvullen, iets wat grote posts zeer veel aangenamer maakt om te lezen. Verder zou ik mocht het even kunnen ook een optie willen hebben om de breedte van de post aan te passen, zo kunnen alinea's er eindelijk eens uitzien zoals alinea's en niet als een zin die eindeloos van links naar rechts gaat.

3953a50c5b145cbaa639adc5712edb89.png


23b7548819dc81c3f73febe419a99c1c.png


Indien je het nut hier niet van inzien, ga dan naar de regels van dit forumsectie en oordeel zelf, zulke beginposts horen duidelijk en overzichtelijk te zijn maar dat lijkt meer een een hoop zinnen die uitgesmeerd zijn over je scherm. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/belangrijke-informatie-ideeën-forum.140167/

Ik hoorde dat er toch een AF update op til is, gelieve dat er nog snel in bij te werken, kan zo moeilijk niet zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Ik weet niet of dit technisch mogelijk is (@Duckje) maar het is wel iets wat ik ook graag verbeterd zie. Stemmen maar!
 
Reactiescore
2.489
Onmogelijk in de huidige text-editor (vraagt een toevoeging die wij niet kunnen doen). Eventueel kunnen we wel een BB-code maken hiervoor.

Ik gooi dat even ergens op mijn Todo List en @Hopeful gaat me eraan blijven herinneren.
 
Reactiescore
2.489
@tim010
Ik heb dit even proberen uit te vogelen en heb een redelijk werkende justify bbcode toegevoegd.

Deze geeft goede resultaten op mobiel en op kleinere schermen maar geeft weinig verschil op mijn laptop.

Kan je even kijken of deze oplossing voor jou voldoende is? (Het gelinkte topic en de openingspost is eveneens aangepast)

Als dit niet voldoende is zullen wr dit helaas moeten doorgeven naar InnoGames en de kans is klein dat ze zulke toevoegingen gaan accepteren.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het ziet er in ieder geval heel fijn uit op mobiel.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
@tim010
Ik heb dit even proberen uit te vogelen en heb een redelijk werkende justify bbcode toegevoegd.

Deze geeft goede resultaten op mobiel en op kleinere schermen maar geeft weinig verschil op mijn laptop.

Kan je even kijken of deze oplossing voor jou voldoende is? (Het gelinkte topic en de openingspost is eveneens aangepast)

Als dit niet voldoende is zullen wr dit helaas moeten doorgeven naar InnoGames en de kans is klein dat ze zulke toevoegingen gaan accepteren.


Het is zeker en vast al een verbetering, zelf gebruik ik mijn mobiel niet echt voor het algemeen forum. De breedte zal het natuurlijk nog steeds moeilijk maken om aan mooie alinea's te komen maar ze staan er op zijn minst uitgelijnd op. Bedankt!
 
Bovenaan