AF applicatie

Reactiescore
207
Beste mede AF gebruikers,

misschien is het voor sommige onder jullie een stomme vraag, maar wel een vraag die ik me al een tijdje stel.

Is het de bedoeling of is er een mogelijkheid dat er ooit een AF applicatie komt of is deze er al? Ik ben er van overtuigd dat meerdere onder ons hier ook wel eens mobiel aanwezig zijn.

Alvast bedankt voor de antwoorden.
 
Reactiescore
1.468
Naar mijn weten draait het AF op XenForo V2 en is daar nog niet echt een app voor.
Of die er ooit gaat komen weet ik niet, ik geloof dat er wel een API is maar ik weet niet of die aan staat voor het AF. Anyway, voor nu moet ik je teleurstellen.
Ik moet overigens zeggen dat ik de mobiele versie van de AFwebsite prima vind werken.
 
Reactiescore
207
Naar mijn weten draait het AF op XenForo V2 en is daar nog niet echt een app voor.
Of die er ooit gaat komen weet ik niet, ik geloof dat er wel een API is maar ik weet niet of die aan staat voor het AF. Anyway, voor nu moet ik je teleurstellen.
Ik moet overigens zeggen dat ik de mobiele versie van de AFwebsite prima vind werken.
De mobiele versie werkt inderdaad prima. Echter denk ik wel dat het minder batterij en mobiele data zou kosten wanneer er een app zou zijn.

Bedankt voor de snelle respons @Jo Han
 
Bovenaan