[Profiel] Adrestia - 180pp

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
1. De tekst:
Adrestia
2. Kleurencombinatie(s)
Zwart/wit + evt andere kleuren als designer vindt dat het daar bij goed past :)
3. Thema:
Rust / Wild dier (hert, luiaard, zebra, olifant, wolf, giraf, ..)
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Dit hoeft niet dit te zijn, dit is als voorbeeld wat ik mooi vind
ff.PNG
5. Deadline:
4/08/2018 om 16u
6. Prijs/gift:
180pp
7. Favoriet tot nu toe:
/
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78825

Guest
Nou, leuk dat je mensen niet eens tijd geeft eigenlijk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Deze had ik nog liggen.

De rechterkant is wel sick :eek:
Maar links ben ik niet zo fan van, misschien als je daar iets anders mee kan doen?

Verder verhoog ik deadline wel wat, geen idee hoe lang photoshop zelf uberhaupt duurt om iets deftig uit te krijgen, en zet ik een voorbeeldplaatje van wat ik nu gebruik ingame en erg mooi vind
 

DeletedUser78825

Guest
De rechterkant is wel sick :eek:
Maar links ben ik niet zo fan van, misschien als je daar iets anders mee kan doe

Ben niet echt van plan om opnieuw met dat plaatje te werken - buiten de tekst aanpassen etc.

Verder verhoog ik deadline wel wat, geen idee hoe lang photoshop zelf uberhaupt duurt om iets deftig uit te krijgen, en zet ik een voorbeeldplaatje van wat ik nu gebruik ingame en erg mooi vind

Hangt ook af van het plaatje - maar je moet er ook rekening mee houden dat sommige mensen het pas morgen zien en dergelijke.
En soms zijn mensen gewoon druk met andere plaatjes, of hebben ze wat andere dingen te doen. Het is niet dat de designers hier als een fulltime job hier plaatjes maken :p
 
Reactiescore
831
7qYI9TB.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
@LikeABalbino bij deze neem ik die van jou, onder welke naam schrijf ik PP over?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Zijn verzonden :)
 
Bovenaan