Adelshoeve

DeletedUser47551

Guest
De eerste adelshoeves zijn gebouwd.
Een slimme zet om net voor de stop te rushen? Uberhaupt een slimme zet om te rushen?
wie heeft er al allemaal AH/trein?
wanneer beginnen jullie aan AH?

Discussieer :D

topicgeil
 

DeletedUser

Guest
De eerste adelshoeves zijn gebouwd.
Een slimme zet om net voor de stop te rushen? Uberhaupt een slimme zet om te rushen?
wie heeft er al allemaal AH/trein?
wanneer beginnen jullie aan AH?

Discussieer :D

topicgeil

Wie zegt dat er al AH zijn? Omdat mensen meer dan 500points groeien?
Dat kan ook door veel farmen + halveren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wie zijn zij?
Wie zijn die die AH-rushers?
Ik zie ze kijken van: Yeeeeeaaaaah!
 

DeletedUser

Guest
Tsja, me leven is een film!
Shawty is als een melodie in mijn hoofd, maar dat kan niet want ik moet naar die, die, die en die die.
Nanananana me lijstje gaat door, Shawty sla me niet wanneer je dit leeest.
 

DeletedUser

Guest
Ik zijn wel degelijk personen met AH vermoed ik.. :rolleyes:
Verder is het geen goed idee..

Het heeft wel een aantal mogelijkheden.

1. Als je opslag zodanig hoog is en er veel GS opgeslagen zijn is het op zich geen probleem. Je moet tevens als je slim bent je Stal/ Kazerne 24/7 laten lopen tijdens de stop natuurlijk.
2. AH Rush is nooit de beste tactiek heb ik werelden geleden ondervonden, eerst Full Nuke..
3. Verstandig lijkt het mij om in je troops te investeren maar indien deze al voor 80 uur non-stop draaien (tot na kersstop dus) hoef je in principe niet meer in je troops te investeren en kan je van start gaan met je treintje op te bouwen mits je voldoende GS ter beschikking hebt.
4. Als je de toppositie voor 1 à 2 dagen wil bemachtigen raad ik je aan om nu AH te bouwen en edel aan te maken, vervolgens na de stop meteen dorp edelen. Goed voor de ranggeilers dus..

Kan zo nog wel even doorgaan met opsommingen geven natuurlijk maar het is niet nuttig lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Ik was even gevoelig maar nu ben ik weer een goon, bitch ik heb dingen te doen!
Ik kan doekoe aan PA verspillen, of ik bel een van die noobjes die met me op de foto voor 80k PA willen!

Ik zijn wel degelijk personen met AH vermoed ik.. :rolleyes:
Verder is het geen goed idee..

Het heeft wel een aantal mogelijkheden.

1. Als je opslag zodanig hoog is en er veel GS opgeslagen zijn is het op zich geen probleem. Je moet tevens als je slim bent je Stal/ Kazerne 24/7 laten lopen tijdens de stop natuurlijk.
2. AH Rush is nooit de beste tactiek heb ik werelden geleden ondervonden, eerst Full Nuke..
3. Verstandig lijkt het mij om in je troops te investeren maar indien deze al voor 80 uur non-stop draaien (tot na kersstop dus) hoef je in principe niet meer in je troops te investeren en kan je van start gaan met je treintje op te bouwen mits je voldoende GS ter beschikking hebt.
4. Als je de toppositie voor 1 à 2 dagen wil bemachtigen raad ik je aan om nu AH te bouwen en edel aan te maken, vervolgens na de stop meteen dorp edelen. Goed voor de ranggeilers dus..

Kan zo nog wel even doorgaan met opsommingen geven natuurlijk maar het is niet nuttig lijkt me.

Nah sorry, die targets moeten nog omhoog.
Nu AH hebben is echter niet slecht, als je toch halveert heb je je kazerne en stal zo ook kapothoog en als je dan mooie wachtrijen hebt ;)!
 

DeletedUser

Guest
Ik was even gevoelig maar nu ben ik weer een goon, bitch ik heb dingen te doen!
Ik kan doekoe aan PA verspillen, of ik bel een van die noobjes die met me op de foto voor 80k PA willen!



Nah sorry, die targets moeten nog omhoog.
Nu AH hebben is echter niet slecht, als je toch halveert heb je je kazerne en stal zo ook kapothoog en als je dan mooie wachtrijen hebt ;)!

Ja, maar ik wil enkel aangeven dat als je nu AH bouwt je BEST alsnog eerst voor Full-Nuke en trein kan gaan. Het je tenminste an een geweldige voorsprong op de rest van de AH bouwers.
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar ik wil enkel aangeven dat als je nu AH bouwt je BEST alsnog eerst voor Full-Nuke en trein kan gaan. Het je tenminste an een geweldige voorsprong op de rest van de AH bouwers.

Ja, ik had nog geen AH gebouwd omdat ik simpelweg geen account heb nog atm.
Nog ong. 12 uurtjes wachten en W21 zal buigen voor de grootste pro actiefste nolife noob aller tijden.
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik had nog geen AH gebouwd omdat ik simpelweg geen account heb nog atm.
Nog ong. 12 uurtjes wachten en W21 zal buigen voor de grootste pro actiefste nolife noob aller tijden.

Loop je enkel niet een beetje achter, na zolang niet te hebben gespeeld?
 

DeletedUser53878

Guest

als zijn boer 30 bijna vol zit en hij die gozer van 1500 punten neemt valt zijn strategie nog mee. Maar ik veronderstel dat hij die gozer van 1k zal nemen en maar boer 23fzo zal hebben:p

Zelf ga ik tot boerderij 30 rond de 23000 boerderijpunten en maak ik dan treintje. Normaal gaat dit gepaard met stal 20 en kazerne 22 en hele lage gs, maar door de stop hier en ook doordat het farmen beter gaat dan een wereld met snelheid 2 ga ik hier tussendoor ook mijn gs'jes nog uppen, hebben mijn targets wat meer tijd om lekker rond te worden:)
 

DeletedUser

Guest
Ik wordt best wel opgewonden als ik denk aan al die volle buiten na de stop :D
 

DeletedUser

Guest
Ik wordt best wel opgewonden als ik denk aan al die volle buiten na de stop :D

Tja:rolleyes:

De eerste adelshoeves zijn gebouwd.
Een slimme zet om net voor de stop te rushen? Uberhaupt een slimme zet om te rushen?
wie heeft er al allemaal AH/trein?
wanneer beginnen jullie aan AH?

Discussieer :D

1. Nee geen slimme zet om voor de aanvalsstop een AH te bouwen. Waarom niet? Omdat je dan lekker die puntjes ziet stijgen. Dat ziet de omgeving van die speler ook. En zeg nou eerlijk wie wil er nou niet een 2e dorp met AH!
2. Rushen is nooit een goed plan. Behalve als je hebt gerusht en nog géén AH hebt. Full troops bouwt in de Stop. Misschien lukt het dan nog.
3. Ik zit op 326 punten :eek:
4. Nog een tijdje niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan