Adelshoeve grondstofpakketten

Reactiescore
0
Hey

Ik heb een vraag over de werking van de adelshoeve en hun grondstofpakketten.
Wanneer je met je kata's op een adelshoeve schiet dat werkt met grondstofpakketten, wat gebeurt er dan?
Als de adelshoeve zou zakken in level of zelfs helemaal vernietigd wordt, wat gebeurd er dan met de grondstoffen die er werden opgeslagen?
En hoe zit het met de edel capaciteit van de speler?

Alvast bedank!
 
Reactiescore
1.752
Tip: niet op de adelshoeve schieten met kata's
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hey

Ik heb een vraag over de werking van de adelshoeve en hun grondstofpakketten.
Wanneer je met je kata's op een adelshoeve schiet dat werkt met grondstofpakketten, wat gebeurt er dan?
Als de adelshoeve zou zakken in level of zelfs helemaal vernietigd wordt, wat gebeurd er dan met de grondstoffen die er werden opgeslagen?
En hoe zit het met de edel capaciteit van de speler?

Alvast bedank!

De opgeslagen pakketten verdwijnen niet. De edelcapaciteit neemt wel af, gezien dat op een pakketten wereld afhangt van het aantal levels aan adelshoeve dat de speler heeft.

Zoals @Pinmunch wel al aankaart, indien je iemand gaat katapulteren: dit is echt niet aan te raden. Katapulteren kun je normaliter altijd 10x erger terug verwachten, het wordt in deze community absoluut niet getolereerd.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
De opgeslagen pakketten verdwijnen niet. De edelcapaciteit neemt wel af, gezien dat op een pakketten wereld afhangt van het aantal levels aan adelshoeve dat de speler heeft.

Zoals @Pinmunch wel al aankaart, indien je iemand gaat katapulteren: dit is echt niet aan te raden. Katapulteren kun je normaliter altijd 10x erger terug verwachten, het wordt in deze community absoluut niet getolereerd.

Adelshoeves is altijd wel grijsgebied tho. Wordt afwisselend getolereerd.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Adelshoeves is altijd wel grijsgebied tho. Wordt afwisselend getolereerd.

Ik ga ervanuit dat dit om de classic gaat. Gezien daar echt nog de startfase bezig is, en het katapulteren van Adelshoeve een grote impact heeft op de snelheid van je start (gezien je edelcapaciteit afneemt), zal het juist in deze fase absoluut uitgekotst worden.

Op andere momenten ben ik met je eens, wordt in dat geval afwisselend getolereerd.
 
Reactiescore
0
De opgeslagen pakketten verdwijnen niet. De edelcapaciteit neemt wel af, gezien dat op een pakketten wereld afhangt van het aantal levels aan adelshoeve dat de speler heeft.

Zoals @Pinmunch wel al aankaart, indien je iemand gaat katapulteren: dit is echt niet aan te raden. Katapulteren kun je normaliter altijd 10x erger terug verwachten, het wordt in deze community absoluut niet getolereerd.

Het gaat inderdaad om classic. Mijn stam en, ik worden aangevallen door de topstam in de wereld. Ze hebben deze plaats op een volgens ons oneerlijke manier bereikt, maar dat ter zijde.
Op deze manier zou ik nog een laatste keer hun willen begroeten voor ze me edelen, zie het als een soort bedanking.
Maar ik snap zeker dat er gezegd wordt dat dit een no-go is.
 
Reactiescore
1.139
Ik ga ervanuit dat dit om de classic gaat. Gezien daar echt nog de startfase bezig is, en het katapulteren van Adelshoeve een grote impact heeft op de snelheid van je start (gezien je edelcapaciteit afneemt), zal het juist in deze fase absoluut uitgekotst worden.

Op andere momenten ben ik met je eens, wordt in dat geval afwisselend getolereerd.

Hangt er wel beetje van af als je echt in strijd bent en ook vanplan bent zijn dorp te pakken gelijk is het opzich gewoon goede strat.
als je het gewoon doet om iemand zijn groei te stoppen is wel ander verhaal.
 

DeletedUser17472

Guest
Hey

Ik heb een vraag over de werking van de adelshoeve en hun grondstofpakketten.
Wanneer je met je kata's op een adelshoeve schiet dat werkt met grondstofpakketten, wat gebeurt er dan?
Als de adelshoeve zou zakken in level of zelfs helemaal vernietigd wordt, wat gebeurd er dan met de grondstoffen die er werden opgeslagen?
En hoe zit het met de edel capaciteit van de speler?

Alvast bedank!
De pakketjes blijven behouden. Zodra de adelhoeve weer gebouwd is, kunnen er weer edelmannen geproduceerd worden, mits hij voldoet aan het level dat hij moet hebben om een edelman te kunnen maken. Mocht er een edelman nog in de maak zijn, dan zal deze gewoon afgemaakt worden. Een adelhoeve platgooien heeft dus maar profijt voor korte duur. Zodra hij weer gebouwd is, kan de speler verder waar hij mee bezig was.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
Het gaat inderdaad om classic. Mijn stam en, ik worden aangevallen door de topstam in de wereld. Ze hebben deze plaats op een volgens ons oneerlijke manier bereikt, maar dat ter zijde.
Op deze manier zou ik nog een laatste keer hun willen begroeten voor ze me edelen, zie het als een soort bedanking.
Maar ik snap zeker dat er gezegd wordt dat dit een no-go is.

zou t gewoon doen, katapulteren die handel
 
Bovenaan