Activiteit TW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser45888

Guest
Nee, ik denk ook omdat je gelooft in sinterklaas en in een prins/prinses op het witte paard.

Well: guess what: er spelen ook mensen om de vijand te verslaan, om te warren, niet om rookies te trainen. Ik heb dat twee jaar lang op wereld 3 gedaan, ik zie mijn taak hier wel als voldaan.

De hele wereld stopzetten om alle accounts te bevolken met rookies, ik moet er niet aan denken. Ben net weer lekker bezig.
'sinterkaas kapoentje, newlives krijgt een boentje'


xD , wij worden op w15 ook lastiggevallen met dit idee xD
of complimenteerd :D


@ damitzfrozenmc: Ik denk dat dit genoeg zegt, niemand wil je plan :rolleyes:
lees alles nog eens goed na slimmerd


@ Vulcana: We will see :D



@ Simple.Star: Ik begin stilletjes aan medelijden te krijgen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
WTF, wat jij nu zegt klopt niet.


Dat zei ik niet:mad:
Nee, maar ik wel ;'o


Laat die stumperd lekker, komt aandacht te kort ofzo..
Als er iemand aandacht te kort komt, dan is het wel een AND-speler die al 20 dagen geen dorpen meer overneemt, en dan komt zeuren op het algemeen forum dat er teveel inactiviteit is. Ik denk dat hij het voorbeeld van zijn stam volgt :)




Gaan alle pagina's zo? Dan lees ik niet meer...:rolleyes:
:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45888

Guest
...tja, volgens mij moet jij hier aandacht hebben anders zeur je niet 3 pagina's vol.

aandacht heb ik genoeg IRL. TW doe ik er bij voor de FUN, en ik wil niet dat TW té inactief word..
En als ik hier me aandacht vandaan zou willen halen, zou ik wel lief tegen iedereen praten, maar zie je dat gebeuren?:) nu krijg ik veel negateive aandacht XD nou als dat is wat je wil ^^
 

DeletedUser

Guest
aandacht heb ik genoeg IRL. TW doe ik er bij voor de FUN, en ik wil niet dat TW té inactief word..
En als ik hier me aandacht vandaan zou willen halen, zou ik wel lief tegen iedereen praten, maar zie je dat gebeuren?:) nu krijg ik veel negateive aandacht XD nou als dat is wat je wil ^^

Nee, wij willen dat je stopt met je belachelijke plan, en iets deftigs op het AF plaats. Volgens mij ben jij de reden waarom mensen niet meer actief zijn, je schrikt ze af met je nutteloze plannen :D
 

DeletedUser

Guest
Heel leuk en ook zo onrealistisch.

Waarom?
Wie zit er te wachten op een dikke naab die in 1 week je hele account verkloot. Je zegt nog dat je hier en daar vanaf moeten blijven, maar toch luistert hij/zij niet. Daarnaast wordt er gesproken over activiteit. Als jij aanvalt, heb je ook als doel om de speler te overlopen met aanvallen ===> gevolg dat veel spelers stoppen.

Dus als je dan wilt dat niemand stopt, kun je net zo goed niet aanvallen ===> gevolg dat spelers stoppen omdat het te saai is.

Tenslotte als je aanvalt haal je ook liever dorpen binnen dan dat je bij een actieve speler alleen maar dode adels in je berichten terugvindt. Je kunt dus niet winnen van je spelers ===> gevolg dat spelers stoppen.

Oftewel het is een cirkel die elkaar in beweging zet, ik vind het best zo, dus gewoon lekker doorgaan op deze manier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7975

Guest
Sluit me aan bij Willows, zou echt niet iemand anders op mijn account willen hebben. De kans dat zo,n speler je account even verkloot is vrij groot.
Ten tweede, moet er overlegd worden met de leden of er een lid extra op een account kan komen. Zie al dat we ineens 15 van die noobs er bij krijgen. Shit man, ik ga echt gillend gek worden.
Maar wij hebben niet zo te klagen over inactiviteit, komt ook wel voor bij ons. Maar iedereen heeft wel eens een tw break nodig.

Heb niks tegen AND, maar volgens mij is bij jullie de inactiviteit het groots van heel w3.
Je doet er niks tegen, elke stam overkomt dat op den duur.
Enige remedie, kick die leden. Al blijf je met 10 man over. Wat kan jou het schelen.
Ook al zou de je oorlog verliezen op den duur. Wat maakt het uit, maar dan heb je wel een oorlog gevoerd met leden die super gemotiveerd zijn.
En een team van 10 actieve leden die kunnen het een grote tegenstander heel erg moeilijk maken.
Dus kick die leden, en edel ze op. Hoe goed je ook bevriend ben met ze.
Stambelang gaat voor eigenbelang. Het is eten of gegeten worden.
Succes
 

DeletedUser45888

Guest
Nee, wij willen dat je stopt met je belachelijke plan, en iets deftigs op het AF plaats. Volgens mij ben jij de reden waarom mensen niet meer actief zijn, je schrikt ze af met je nutteloze plannen :D
Wel stoer hoor, dat je me zo afzeurt ^^
Heb trouwens weer een PM van iemand die zich heeft aangemeld omdat diegene ENTHOUSIAST is ;)


Ik denk dat dit topic kan gesloten worden aangezien iedereen(behalve de uitvinder^^) ertegen is :rolleyes:
zie wat ik hier boven zei..


Heel leuk en ook zo onrealistisch.

Waarom?
Wie zit er te wachten op een dikke naab die in 1 week je hele account verkloot. Je zegt nog dat je hier en daar vanaf moeten blijven, maar toch luistert hij/zij niet. Daarnaast wordt er gesproken over activiteit. Als jij aanvalt, heb je ook als doel om de speler te overlopen met aanvallen ===> gevolg dat veel spelers stoppen.

Dus als je dan wilt dat niemand stopt, kun je net zo goed niet aanvallen ===> gevolg dat spelers stoppen omdat het te saai is.

Tenslotte als je aanvalt haal je ook liever dorpen binnen dan dat je bij een actieve speler alleen maar dode adels in je berichten terugvindt. Je kunt dus niet winnen van je spelers ===> gevolg dat spelers stoppen.

Oftewel het is een cirkel die elkaar in beweging zet, ik vind het best zo, dus gewoon lekker doorgaan op deze manier.
Jorisjeee:D
mooie cirkel. Deze cirkel geld enkel alleen voor enkele spelers, en niet voor alle spelers. Iedereen is ooit begonnen, zo ook ik, zo ook jij: je hebt volgensmij je hele acc zelf opgeleid, mooi werk. Jij hebt ook ooit veel incomings gehad, en jij ging ook door. Hetzelfde geld voor mij, en voor veel andere mensen.

Ik zeg maar altijd: niet geschoten is altijd mis. Ikzelf ga in iedergeval wel proberen iemand op te leiden. En wees maar gerust, ze zullen niet zomaar toegang krijgen op een acc van mij of iemand anders.

Misschien als ik kan bewijzen dat het werkt, dat meer mensen enthousiast worden ;)

Sluit me aan bij Willows, zou echt niet iemand anders op mijn account willen hebben. De kans dat zo,n speler je account even verkloot is vrij groot.
Ten tweede, moet er overlegd worden met de leden of er een lid extra op een account kan komen. Zie al dat we ineens 15 van die noobs er bij krijgen. Shit man, ik ga echt gillend gek worden.
Maar wij hebben niet zo te klagen over inactiviteit, komt ook wel voor bij ons. Maar iedereen heeft wel eens een tw break nodig.

Heb niks tegen AND, maar volgens mij is bij jullie de inactiviteit het groots van heel w3.
Je doet er niks tegen, elke stam overkomt dat op den duur.
Enige remedie, kick die leden. Al blijf je met 10 man over. Wat kan jou het schelen.
Ook al zou de je oorlog verliezen op den duur. Wat maakt het uit, maar dan heb je wel een oorlog gevoerd met leden die super gemotiveerd zijn.
En een team van 10 actieve leden die kunnen het een grote tegenstander heel erg moeilijk maken.
Dus kick die leden, en edel ze op. Hoe goed je ook bevriend ben met ze.
Stambelang gaat voor eigenbelang. Het is eten of gegeten worden.
Succes

die probleem is er niet alleen in W3..
 

DeletedUser7975

Guest
Dit probleem blijf je altijd houden, zijn maar weinig spelers zo gek die jaren het zelfde spelletje blijven spelen.
En een nieuw iemand op een ander account, is nooit zo gemotiveerd als iemand die dat account van het eerste dorpje heeft opgebouwd.
Sommige dorpen bij elk account hebben gewoon een speciale betekenis.
Sommige dorpen hebben gewoon heel veel moeite gekost om ze te veroveren, dus als die onder aanval komen. Doe je alles wat je maar kan om ze te houden.
Zo kan ik wel even verder gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan